Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 20:39 
 
Hardtraxxer

Artiest:
Prefix & Density & Phuture Noize

Track(s):
Masters

Sample/video:


Midintro en break blijven zoals in het filmpje, rest wordt nog gewijzigd. Bron hiervan zijn P&D zelf :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 22:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hallo zeg :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 22:36 
 
Hardtraxx Veteran

Hallo.
Benieuwd naar het eindresultaat/HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter passen ze hem niet te veel aan. Klinkt erg vet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 22:43 
 
Hardtraxx Elite

Goeiedag! Dit klinkt leuk :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 09:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vette track, die kick klinkt echt dik :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op 0:13 die gast in het zwart hihihihihi. Hij faalt.
OT benieuwd naar HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 10:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Op 0:13 die gast in het zwart hihihihihi. Hij faalt.
OT benieuwd naar HQ.


Dat is toch Blackburn? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 10:55 
 
Hardtraxx Addict

ThaBomba. schreef:
Op 0:13 die gast in het zwart hihihihihi. Hij faalt.
OT benieuwd naar HQ.


Die gast is volgens mij Blackburn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 11:25 
 
Hardtraxx Veteran

Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heerlijk als die bliepjes + kicks erin komen na de break :drool:
zoals dakpan zegt vooral niks meer aan doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
ThaBomba. schreef:
Op 0:13 die gast in het zwart hihihihihi. Hij faalt.
OT benieuwd naar HQ.


Dat is toch Blackburn? xd


Haha nu je het zegt herken ik hem :P Even goed een faal haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 12:07 
 
Hardtraxx Veteran

0:58 :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

is dat nou Bart vooraan? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
is dat nou Bart vooraan? :lol:

Nee dat is Blackburn
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 12:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
jordifcg schreef:
is dat nou Bart vooraan? :lol:

Nee dat is Blackburn


Echte namen noemen van artiesten is wel je-van-het he, vergis je niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 13:07 
 
Hardtraxx Veteran

:drool: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 13:12 
 
Hardtraxx Newbie

Wel grappig om hier je filmpje dan ineens voorbij te zien komen :P

Ik heb inderdaad ook begrepen dat dit 'niet de uiteindelijke versie' wordt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die mid-intro gaat echt hard :drool: (of climax?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 14:37 
 
Artiest

ThaBomba. schreef:
hoebedoelje schreef:
ThaBomba. schreef:
Op 0:13 die gast in het zwart hihihihihi. Hij faalt.
OT benieuwd naar HQ.


Dat is toch Blackburn? xd


Haha nu je het zegt herken ik hem :P Even goed een faal haha.


:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 21:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klinkt veelbelovend :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 01:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Henk-Jan schreef:
jordifcg schreef:
is dat nou Bart vooraan? :lol:

Nee dat is Blackburn


Echte namen noemen van artiesten is wel je-van-het he, vergis je niet!


Hij staat hier toch niet als dj maar als een gewone hardstyle liefhebber? Had niet zo snel gelezen dat "blackburn" al genoemd was wou het even subtiel vragen. Hoef je niet gelijk in de aanval te schieten hoor nergens voor nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 08:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
hoebedoelje schreef:
Echte namen noemen van artiesten is wel je-van-het he, vergis je niet!


Hij staat hier toch niet als dj maar als een gewone hardstyle liefhebber? Had niet zo snel gelezen dat "blackburn" al genoemd was wou het even subtiel vragen. Hoef je niet gelijk in de aanval te schieten hoor nergens voor nodig.


Je hoeft niet gelijk in de verdediging te schieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 13:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Henk-Jan schreef:
jordifcg schreef:
is dat nou Bart vooraan? :lol:

Nee dat is Blackburn


Echte namen noemen van artiesten


Tenenkrommend vind ik het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patrickjeb

Citaat:
Jongens, on-topic graag
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks