Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 15:29 
 

Dakpan schreef:
Beter passen ze hem niet te veel aan. Klinkt erg vet zo.



:drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Beter passen ze hem niet te veel aan. Klinkt erg vet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 19:46 
 

Zoooo dit klinkt vet! Dat album van Phuture Noize ga ik steeds interessanter vinden, misschien wel iets om te kopen! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 11:57 
 
Hardtraxx Addict


9:05
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die kick :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 13:01 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker hoooooor. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 14:09 
 
Hardtraxxer

heeerlijke track, ook bij intents gehoord. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 18:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die scherpe synth klinkt echt heerlijk, gaaf nummer zeg ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk doorbeuk nummertje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is hier nou weer mee gedaan. Vond die minimale climax juist zo vet in de LQ versie, zit er nu een standaard melodie in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 18:53 
 
Artiest

Dakpan schreef:
Wat is hier nou weer mee gedaan. Vond die minimale climax juist zo vet in de LQ versie, zit er nu een standaard melodie in.


Hallon meneer Alexander,

De track stond al uitgestippeld hoe ie nu is voordat de "test" versie gedraaid was. Alleen dat was nog niet af, dus hebben Bas & Wouter er een outrotje aangeplakt (wat jij de "climax" vind) om toch mogelijk te maken dat ze hem konden draaien.

Gr gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PhutureNoize schreef:
Dakpan schreef:
Wat is hier nou weer mee gedaan. Vond die minimale climax juist zo vet in de LQ versie, zit er nu een standaard melodie in.


Hallon meneer Alexander,

De track stond al uitgestippeld hoe ie nu is voordat de "test" versie gedraaid was. Alleen dat was nog niet af, dus hebben Bas & Wouter er een outrotje aangeplakt (wat jij de "climax" vind) om toch mogelijk te maken dat ze hem konden draaien.

Gr gr


Beste Marco,

Dat wordt dan zelf de schaar er even inzetten als hij uit is.

mvgr
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship: :worship: :worship:

Favo track op dit moment, super dik dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net gehoord in de MiM podcast. Klinkt zeer goed! Gruwelijke kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind alles vet, op de climax na, helaas. Had wel iets ziekers kunnen worden deze collab..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 09:50 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt weer gruwelijk, alleen jammer dat dat simplistische stukje weg is, dat klonk echt héérlijk. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 12:19 
 
Hardtraxx Elite

Die climax is echt standaard :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 12:58 
 
Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
PhutureNoize schreef:
Dakpan schreef:
Wat is hier nou weer mee gedaan. Vond die minimale climax juist zo vet in de LQ versie, zit er nu een standaard melodie in.


Hallon meneer Alexander,

De track stond al uitgestippeld hoe ie nu is voordat de "test" versie gedraaid was. Alleen dat was nog niet af, dus hebben Bas & Wouter er een outrotje aangeplakt (wat jij de "climax" vind) om toch mogelijk te maken dat ze hem konden draaien.

Gr gr


Beste Marco,

Dat wordt dan zelf de schaar er even inzetten als hij uit is.

mvgr


:lol: :lol:

Moet zelf ook eerlijk bekennen dat ik de anti-climax in de Intents versie vetter vond dan de melodie die er nu in klapt :$ Why not both? ^^

Neemt niet weg dat het weer een heerlijk plaatje is wat lekker doorbeukt. Echt veel zin in dat album :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 15:38 
 
Hardtraxx Elite

Godverdomme wat ging die hard op Dreamfields.
Heerlijke plaat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 23:44 
 
Hardtraxx Addict

Tot zover klinkt deze DIK ^^

Hopelijk klinkt deze live ook heerlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 17:13 
 

Toen ik deze thuis voor het eerst luisterde was ik niet overtuigd, maar na hem gister live te hebben gehoord wel! Dikke plaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2013 11:58 
 
Hardtraxx Elite

Dikke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2013 12:48 
 
Hardtraxxer

mwa, matig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2013 15:21 
 
Hardtraxx Veteran

MrK schreef:
mwa, matig.


Alles wat een harde kick heeft en een screech vind je matig of hardcore. Als ik jou was zou ik me afvragen of hardstyle wel de muziek voor je is...

Of je reageert niet op tracks die je niet leuk vind en reageer alleen op de tracks die je tof vind.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks