Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2013 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
MrK schreef:
mwa, matig.

Of je reageert niet op tracks die je niet leuk vind en reageer alleen op de tracks die je tof vind.

Of hij gaat gewoon door met zeggen wat ie er van vindt. Dat mag hier gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2013 10:27 
 
Hardtraxx Veteran

Tuurlijk mag het, maar ik zie hem altijd alleen maar janken op alles wat iets harder is dan een gemiddelde Wildstylez track...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy shit wat vet, luister hem net in de set van Blackburn :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een kicks! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 19:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze was zo gruwelijk zaterdag tijdens Solutio & the I's :D
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks