Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 13:04 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Popr3b3l
Track(s): Cant' Bring Me Down

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 13:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weer een slappe top 40 poging. Maar dat vind ik eigenlijk alles wel van popr3b3l
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 13:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb ik nou serieus 167 seconden naar wannabe backstreet boys vocals zitten luisteren? Neemt niet weg dat dit een geweldige plaat is met een heerlijke... Nee, ik kan het niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 13:47 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

JefQ schreef:
Heb ik nou serieus 167 seconden naar wannabe backstreet boys vocals zitten luisteren? Neemt niet weg dat dit een geweldige plaat is met een heerlijke... Nee, ik kan het niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 13:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wtf, Popr3b3l? Heb ik iets gemist?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 13:48 
 
Hardtraxx Veteran

Maestro N schreef:
Wtf, Popr3b3l? Heb ik iets gemist?

The Prophet & Popr3b3l - So Wrong

Over de plaat, ik kan hier niet eens meer woorden aan vuil maken. Dit is echt te slecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 13:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Te slecht dit, saai / eentonig, het klinkt allemaal maar droog. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 13:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wie produceert dit? Want het lijkt me niet dat een nieuwkomer dit ineens uitpoept..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 14:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een meuk zeg :sick:

Die vocals komen met mijn 12e galproductie mijn mond nog mee uitgekotst... Gatverdamme zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxygene schreef:
Wie produceert dit? Want het lijkt me niet dat een nieuwkomer dit ineens uitpoept..


ben ik ook heel benieuwd naar
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 14:42 
 
Hardtraxx Veteran

JefQ schreef:
Heb ik nou serieus 167 seconden naar wannabe backstreet boys vocals zitten luisteren? Neemt niet weg dat dit een geweldige plaat is met een heerlijke... Nee, ik kan het niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 14:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:thumbdown: wat een meuk!

Alleen bij het zien van die Decibel beelden, krijg ik daar wel zin in!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 14:45 
 
Hardtraxxer

Ik dacht dat Popr3b3l de zanger was bij de collab met the prophet:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de vocals niet mooi, clip lelijk in elkaar gezet (niks looopt samen) en de rest eigenlijk ook niet zo super. Release krijgt ook geen dub mix, dus helaas allemaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 15:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

verschrikkelijke plaat trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 16:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een verschrikkelijke meuk dit :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Wat een verschrikkelijke meuk dit :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 16:57 
 
Hardtraxx Newbie

die naam alleen al xd en dan nog zo'n track. te triest voor woorden dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 18:00 
 
Hardtraxx Elite

mwahh........ :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 18:10 
 
Hardtraxx Veteran

Hier wil ik geen woorden aan vuil maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 18:15 
 
Hardtraxx Veteran

Maestro N schreef:
Wtf, Popr3b3l? Heb ik iets gemist?

nee heb je niet :thumbup: dit is niet boeiend dus je hoeft het niet te mee te krijgen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We kunnen Scantraxx beter op laten doeken, wat een meuk alweer :lol: :lol:

Kutkicks, gayvocals, amateuristisch geproduceerd, totaal niet hard. Tsja wat we gewend zijn vanuit een bepaalde Scantraxx hoek he.

Opdoeken die meuk !
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt ook niet op Scantraxx, maar op MBMusic, wat dat ook mag zijn.

https://itunes.apple.com/nl/album/cant- ... d620606671
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 20:28 
 
Hardtraxx Veteran

MyBadMusic ftw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 20:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Na zijn vorige release dacht ik van, dit kan niet erger. Het kan dus blijkbaar wel. Hij slaagt er in me spontaan te doen lachen met die prutsplaat... Wat denkt die hier mee te bereiken eigenlijk?
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks