Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 20:34 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Dit soort dingen laat ik altijd links liggen. vooral als je zo'n naam gebruikt >.<

Dit wilde ik even melden.

groetjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 20:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vocalen zijn wel leuk, maar de rest er om heen hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik pas, waarom lijkt me wel duidelijk. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meneer ziet een makkelijke manier om op de radio te komen en grijpt het aan..

PNXRMX schreef:
Komt ook niet op Scantraxx, maar op MBMusic, wat dat ook mag zijn.

Meneer heet Martijn Buiter, dus denk dat het daar aan afgeleid is
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 21:32 
 
Hardtraxx Veteran

Oxygene schreef:
Wie produceert dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 21:39 
 
Hardtraxxer

heeft er iemand een zippy link ofzo waar je m gratis kan downloaden? zoek het niet om dit te kopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 00:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Qua tekst een beetje een ripoff van Wasted Penguinz- You cant pull me down, voor de rest is dit een waar zaadnummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 02:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier heb ik dus gewoon "Stik de moord" aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 08:58 
 
Hardtraxxer

hmm... Hier moet je gewoon niet veel over zeggen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 14:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Maestro N schreef:
Wtf, Popr3b3l? Heb ik iets gemist?

The Prophet & Popr3b3l - So Wrong

Over de plaat, ik kan hier niet eens meer woorden aan vuil maken. Dit is echt te slecht


Haha ja die had ik gemist, thanks voor het voorzien van mijn dagelijkse portie plaatsvervangende schaamte, mijn god hé wat slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 15:30 
 
Hardtraxx Veteran

producers-corner/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 16:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Schiet me maar neer maar ik vind het nog best leuk ook al is het echt zo episch gay. Tenminste geen gare break van 20 uur, best wat drive en een aanstekelijk deuntje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 16:30 
 
Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
Oxygene schreef:
Wie produceert dit?

Vriend van Da Syndrome.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na lange tijd twijfelen toch maar besloten om het aan te horen dit was het resultaat;
Wout1997 schreef:
Hier wil ik geen woorden aan vuil maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 18:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lol wat is dit voor meuk? Wat heeft ie in hemelsnaam met die kicks gedaan? Ik bedoel als je dan zelf geen kicks kunt maken leen er dan tenminste een paar goeie dit is toch echt niet te geloven zo slecht.

Mijn matige 1-layers klinken nog beter dan dit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

www.youtube.com/user/popr3b3l als je nog wilt huilen volg deze link.
Wat een trieste poging tot dagjesmensen aandacht zeg. Zijn vorige probeersel was al om te huilen maar dit is geen haar beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 19:53 
 
Hardtraxxer

Ik vind dit wel de beste plaat van deze gozer tot nu toe. Niet dat dat iets zegt maar toch..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 21:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De track is een beetje all over the place en vooral heel druk, maar ik moet zeggen dat ik het zowaar wel grappig vind. >.< Uplifting, zomers. Geen idee of dat lang zo blijft, want het is wel een beetje repetetief en hoe dit op feesten werkt, heb ik echt geen idee van, maar voor thuis en in de auto, sure, why not.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 23:41 
 
Hardtraxxer

Produced by M. Buiter & D. Abel

Iemand enig idee ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 01:10 
 
Hardtraxx Elite

NC - Fairytale kick?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 01:18 
 
Hardtraxx Elite

Producer: https://www.facebook.com/delusivedj

https://soundcloud.com/delusive-1 (Dennis Abel dus)

Hij gebruikt de nc kick wel vaker zo te zien haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 14:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee, nu gaat het toch echt te ver richting Jekyll & Hide, Patrick Jumpen en Dj Porny.

Tracks specifiek gemaakt voor de top 40, niet voor op een hardstyle feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 15:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Koelkast schreef:
Nee, nu gaat het toch echt te ver richting Jekyll & Hide, Patrick Jumpen en Dj Porny.

Tracks specifiek gemaakt voor de top 40, niet voor op een hardstyle feest.


Dat is ook precies de kant waar Hardstyle in het algemeen naartoe gaat.

Exact dit. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 15:14 
 
Hardtraxx Addict

Jammer dat er mensen zijn die op deze manier makkelijk een hitje hopen te scoren. Dit is precies wat deze scene kapot kan maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb zojuist 2 minuten en 47 seconden van mijn leven zitten verkloten om dit te luisteren. Jeeeeeeezus wat slecht dit...... Ik dacht dat het niet slechter kon met So Wrong, maar dit is daadwerkelijk 10x erger. Of beter gezegd 1877834892348952309234x. Ik denk persoonlijk dat dit het slechtste, slapste, saaiste, meest irritantie bouttrack is die ik ooit in de hele Hardstyle scene heb gehoord. Dankzij dit soort 'ik wil in de top 40 staan maar kan het niet' tracks gaat de Hardstyle scene helemaal kapot. En als ik deze ooit op de radio hoor smijt ik de radio het raam uit en hoop ik dat ie land op de auto van de buurman, zijn we daar ook weer vanaf. Maar komop man, dit kan je gewoon niet uitbrengen, dat mag van mij ook niet, maar helaas heb ik daar niks over te zeggen. Maar als ik daar wat over te zeggen had, had ik deze track volop genegeerd en de hele artiest + naam eruit geflikkerd. Ik kan dus concluderen dat ik dit zwaaaar triest vind, hoe kun je, om op deze manier de hardstyle scene te verpesten, als het zo doorgaat krijgen we over 2 jaar alleen maar van dit soort meuk, en dan ga ik nooit meer naar Hardstyle luisteren en zoek ik wel een ander genre. Lose My Mind en Year Of Summer en Lessons In Love Remix hoor ik dan veel liever, ondanks dat dat ook al platen zijn die ik vreselijk vind (op de intro van LMM na). Maar met dit mag die van mij niet meer aan komen kakken.

Zo, even mijn hart gelucht. Was wel ff nodig. :)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks