Ik heb zojuist 2 minuten en 47 seconden van mijn leven zitten verkloten om dit te luisteren. Jeeeeeeezus wat slecht dit...... Ik dacht dat het niet slechter kon met So Wrong, maar dit is daadwerkelijk 10x erger. Of beter gezegd 1877834892348952309234x. Ik denk persoonlijk dat dit het slechtste, slapste, saaiste, meest irritantie bouttrack is die ik ooit in de hele Hardstyle scene heb gehoord. Dankzij dit soort 'ik wil in de top 40 staan maar kan het niet' tracks gaat de Hardstyle scene helemaal kapot. En als ik deze ooit op de radio hoor smijt ik de radio het raam uit en hoop ik dat ie land op de auto van de buurman, zijn we daar ook weer vanaf. Maar komop man, dit kan je gewoon niet uitbrengen, dat mag van mij ook niet, maar helaas heb ik daar niks over te zeggen. Maar als ik daar wat over te zeggen had, had ik deze track volop genegeerd en de hele artiest + naam eruit geflikkerd. Ik kan dus concluderen dat ik dit zwaaaar triest vind, hoe kun je, om op deze manier de hardstyle scene te verpesten, als het zo doorgaat krijgen we over 2 jaar alleen maar van dit soort meuk, en dan ga ik nooit meer naar Hardstyle luisteren en zoek ik wel een ander genre. Lose My Mind en Year Of Summer en Lessons In Love Remix hoor ik dan veel liever, ondanks dat dat ook al platen zijn die ik vreselijk vind (op de intro van LMM na). Maar met dit mag die van mij niet meer aan komen kakken.
Zo, even mijn hart gelucht. Was wel ff nodig.
