Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 16:21 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand die zich Popr3b3l noemt kan je ook niet serieus nemen eigenlijk. De eerste keer dat ik hem hoorde had ik hem ergens op het midden uitgezet (komt zelden voor bij mij). Net is het me gelukt om hem af te luisteren, maar dat had ik net zo goed niet kunnen doen...

Kicks klinken in mijn (ongetrainde) oren als samples, ze gaan in ieder geval niet mooi in elkaar over. Melodie is niet erg speciaal, om nog maar niet over de vocals te beginnen... Erg jammer dit allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Ik heb zojuist 2 minuten en 47 seconden van mijn leven zitten verkloten om dit te luisteren. Jeeeeeeezus wat slecht dit...... Ik dacht dat het niet slechter kon met So Wrong, maar dit is daadwerkelijk 10x erger. Of beter gezegd 1877834892348952309234x. Ik denk persoonlijk dat dit het slechtste, slapste, saaiste, meest irritantie bouttrack is die ik ooit in de hele Hardstyle scene heb gehoord. Dankzij dit soort 'ik wil in de top 40 staan maar kan het niet' tracks gaat de Hardstyle scene helemaal kapot. En als ik deze ooit op de radio hoor smijt ik de radio het raam uit en hoop ik dat ie land op de auto van de buurman, zijn we daar ook weer vanaf. Maar komop man, dit kan je gewoon niet uitbrengen, dat mag van mij ook niet, maar helaas heb ik daar niks over te zeggen. Maar als ik daar wat over te zeggen had, had ik deze track volop genegeerd en de hele artiest + naam eruit geflikkerd. Ik kan dus concluderen dat ik dit zwaaaar triest vind, hoe kun je, om op deze manier de hardstyle scene te verpesten, als het zo doorgaat krijgen we over 2 jaar alleen maar van dit soort meuk, en dan ga ik nooit meer naar Hardstyle luisteren en zoek ik wel een ander genre. Lose My Mind en Year Of Summer en Lessons In Love Remix hoor ik dan veel liever, ondanks dat dat ook al platen zijn die ik vreselijk vind (op de intro van LMM na). Maar met dit mag die van mij niet meer aan komen kakken.

Zo, even mijn hart gelucht. Was wel ff nodig. :)


Mooi verhaal!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op de afschuwelijke, misselijkmakende enorme kut vocals na, vind ik het best een leuk plaatje eigenlijk. Pakkende synth en melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 20:51 
 
Hardtraxx Elite

emmerick schreef:
Producer: https://www.facebook.com/delusivedj

https://soundcloud.com/delusive-1 (Dennis Abel dus)

Hij gebruikt de nc kick wel vaker zo te zien haha


Hij heeft ondertusen een aantal tracks van zijn soundcloud weg gehaald (met dezelfde geripte nc kick) , en ook zijn naam verwijderd van zijn soundcloud page, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 18:27 
 
Hardtraxxer

Hardwerkende upcomers die zoo hun best doen om naambekendsheid te winnen, en dan komt deze clown langs en gelijk een mooie release te pakken en weet ik het wat...
zo blijkt maar weer, je hoeft alleen maar de juiste mensen te kennen in plaats van dat je muziek kwalitatief goed is :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk detail, hij is uitgekomen met een Original Mix, Radio Edit, NRG Remix en last and certainly least, een Acoustic Version. Ik denk dat het genoeg zegt toch? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 20:32 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Leuk detail, hij is uitgekomen met een Original Mix, Radio Edit, NRG Remix en last and certainly least, een Acoustic Version. Ik denk dat het genoeg zegt toch? :lol:


Die NRG mix slaat al helemaal nergens op :P original mix gaat opzich nogwel als ik de vocals buiten beschouwing laat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik stel voor om dit geldwolfje te gaan begraven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 08:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

idd geen tijd meer besteden aan deze onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Juist wel. Dit gaat in zoveel opzichten veeeeel te ver. Wat een meuk dit. Snap niet dat Syndrome dit zo promoot. Hij heeft toch ook wel oren :huh: ? Na zoveel jaar zo actief te zijn in de scene en je "vriend" komt met zoiets aan zeg je toch doe maar even niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 10:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Op de afschuwelijke, misselijkmakende enorme kut vocals na, vind ik het best een leuk plaatje eigenlijk. Pakkende synth en melodie.

Dus het is gewoon een afschuwelijk, missellijkmakend kut nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 15:08 
 
Hardtraxx Addict

Noisecontrollers ‏@Noisecontroller 23u
Citaat:
Omg! How shameless can u ripp a kick. The holy grale of hardstyle... Wont call any names...

@popr3b3l


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 16:30 
 
Hardtraxxer

Wat een enorme profiteur die poprebel.
Zoveel mogelijk geld en naamsbekendheid proberen te genereren door een amateur een track te laten produceren met gestolen kicks, en zelf ongeloofelijk zeikerige vocals op te nemen. Hopelijk realiseert hij zich snel dat dit niet gaat werken en lekker verkast naar een ander genre.
Helaas zie ik dit nummer of een van zijn volgende nummers zo op de radio voorbijkomen, dat zou echt diep triest zijn :thumbdown: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 16:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

MrBunni schreef:
dat dit niet gaat werken

Daar ben ik helaas nog niet zo zeker van. Zie het nog wel gebeuren dat dit bij het grote publiek aanslaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 17:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Schandalig dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De zang vind ik nog het mooiste van het nummer. Acoustische versie is best te doen :P
Maar icm Hardstyle vind ik het niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Patrick Jumpen van de hardstyle :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 17:16 
 
Hardtraxx Veteran

Dit heeft volgens mij echt niks met liefde voor de muziek te maken, maar is gewoon puur gericht op het goedkoop scoren bij de Top 40 luisteraars en zoveel mogelijk meeliften op de 'hardstyle hype'. Ik weet dat bijv. Scope DJ nog op Facebook zei dat de HS scene te serieus was om de jump achterna te gaan, maar dit begint er toch heel erg op te lijken :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind deze beter dan het defqon anthem eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
_theon_ schreef:
Op de afschuwelijke, misselijkmakende enorme kut vocals na, vind ik het best een leuk plaatje eigenlijk. Pakkende synth en melodie.

Dus het is gewoon een afschuwelijk, missellijkmakend kut nummer.

Aangezien dit nummer is gebaseerd op de vocals, ja. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 20:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb kostbare minuten van mijn leven tyfus geholpen, door dit nummer ook te luisteren. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan deze niet op slot zodat we hem langzaam af kunnen laten zakken in de put van vergeten rotzooi? Worden een hoop mensen een stuk gelukkiger van denk ik xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 00:11 
 
Hardtraxxer

XtD schreef:
Kan deze niet op slot zodat we hem langzaam af kunnen laten zakken in de put van vergeten rotzooi? Worden een hoop mensen een stuk gelukkiger van denk ik xd

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 15:40 
 
Hardtraxxer

Hij maakt ze kick volgens mij wel zelf :P.
kanaal van Abel. 50% van Popr3b3l. In dit filmpje laat die een kick projectje van hem zien. :

Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks