Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 17:08 
 
Hardtraxx Veteran

Phuture Noize - 365 (BMS002)

Label: Black Mirror Society
WEB release: 28/05/2020

Tracks:
Phuture Noize - 365

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo dan :D Interesse voor het album is wel gewekt
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 18:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dacht dat hij een compleet andere weg in wilde slaan met zijn nieuwe album. Klinkt toch wel een beetje als meer van hetzelfde. Geen verkeerde plaat verder, maar ik hoor nou niet iets nieuws of zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben ook benieuwd wat men dan wel verwacht. Ik weet zelf niet eens wat ik verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2019 02:21 
 
Hardtraxxer

Spalken schreef:
Dacht dat hij een compleet andere weg in wilde slaan met zijn nieuwe album. Klinkt toch wel een beetje als meer van hetzelfde. Geen verkeerde plaat verder, maar ik hoor nou niet iets nieuws of zo.

De synthwave snare/drums & lead (in de opbouw) zijn niet echt dingen die hij eerder gedaan heeft, en verder moet het ook wel een beetje bij zijn sound blijven voor de identiteit van zijn muziek & wat de fans verwachten/willen.

Heerlijk stukje tot zo ver! Maar eigenlijk verwacht ook niks fouts van hem dus mijn mening is ook biased :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2019 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij wilde toch live/onstage muziek gaan maken?
Daar heeft dit wel veel van weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2019 21:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Hij wilde toch live/onstage muziek gaan maken?
Daar heeft dit wel veel van weg.


Ja dat wil hij zeker, hij zou gaan kijken naar de mogelijkheden daarvoor. Deze beelden beloven in ieder geval al veel goeds :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Hij wilde toch live/onstage muziek gaan maken?
Daar heeft dit wel veel van weg.


Ben benieuwd. Zeker nu de deuren voor live shows open gezet zijn door de heren van Clockartz :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 12:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
ULTIMO schreef:
Hij wilde toch live/onstage muziek gaan maken?
Daar heeft dit wel veel van weg.


Ben benieuwd. Zeker nu de deuren voor live shows open gezet zijn door de heren van Clockartz :D


Was die deur nog dicht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaasstaaf schreef:
Hekzitter schreef:
ULTIMO schreef:
Hij wilde toch live/onstage muziek gaan maken?
Daar heeft dit wel veel van weg.


Ben benieuwd. Zeker nu de deuren voor live shows open gezet zijn door de heren van Clockartz :D


Was die deur nog dicht?


Niemand die het nog echt geprobeerd had in ieder geval. Of in ieder geval niet in de hardstyle scene. Het enige wat nog een beetje in de buurt komt is AVIO live en Noize Suppressor presents SONAR, maar daarbij werken ze niet met volledige muziek instrumenten etc. Bij Chord V zie je een drumstel en piano op het podium staan, waarbij ze dus hele elementen van de plaat live aanvoeren. Dat is voorheen nog nooit gebeurd. (Op het metropool orkest tijdens Qlimax 2010 na dan, maar dat waren maar een paar nummers)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 18:23 
 
Hardtraxxer

Hekzitter schreef:
Kaasstaaf schreef:
Hekzitter schreef:

Ben benieuwd. Zeker nu de deuren voor live shows open gezet zijn door de heren van Clockartz :D


Was die deur nog dicht?


Niemand die het nog echt geprobeerd had in ieder geval. Of in ieder geval niet in de hardstyle scene. Het enige wat nog een beetje in de buurt komt is AVIO live en Noize Suppressor presents SONAR, maar daarbij werken ze niet met volledige muziek instrumenten etc. Bij Chord V zie je een drumstel en piano op het podium staan, waarbij ze dus hele elementen van de plaat live aanvoeren. Dat is voorheen nog nooit gebeurd. (Op het metropool orkest tijdens Qlimax 2010 na dan, maar dat waren maar een paar nummers)

Ophidian Live, Peacock in concert en recent Sefa in Concert zijn nog een aantal die bij mij opkomen, maarja technisch gezien is dat niet de hardstyle scene.

Wat PN wel (volgens hem als eerste) had was Live synced video elementen op de schermen (Defqon 2018 blue), waar de schermen van de stage via een programma automatisch gescyned waren aan zijn muziek ongeacht de volgorde. Hierdoor werden de juiste clips gebruikt bij de juiste nummers zonder dat het van te voren bekend was in welke volgorde ze gespeeld zouden worden. Dit maakt het mogelijk om gewoon live te mixen en toch video/show elementen te gebruiken.

Ben benieuwd of die het gaat (kunnen) combineren. Live muziek maken + synced video op 1 of andere manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 20:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Dat is voorheen nog nooit gebeurd.


Showtek stond in 2004 live met o.a.een keyboard op In Qontrol.
Deepack op sensation black 2005 hadden ook een keyboard en drumstel meegenomen.
Volgens mij heeft Luna ook een drummer erbij gehad tijdens zn One Man Show.

Het is natuurlijk niet helemaal te vergelijken met hoe Clockartz het hebben uitgewerkt.
Maar het stukje live met instrumenten is opzich dus wel al eerder gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2020 19:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Plaat heet 365, komt Donderdag uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2020 19:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2020 19:35 
 
Hardtraxx Addict

pff dit is toch niet vernieuwend
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2020 19:37 
 
Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2020 20:25 
 
Hardtraxxer

Wel beetje vreemd dat hij nu zijn 2 de single al released van het album
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2020 22:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

svenn15 schreef:
Wel beetje vreemd dat hij nu zijn 2 de single al released van het album


Hoezo? Als je het een beetje hebt gevolgd wist je dat hij dit zou doen. Normaal gesproken had je op zijn XQ al heel veel platen van zijn nieuwe album gehoord, dus niet heel raar dat hij nu wat platen van zijn album released.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2020 22:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Citaat:
Dat is voorheen nog nooit gebeurd.


Showtek stond in 2004 live met o.a.een keyboard op In Qontrol.
Deepack op sensation black 2005 hadden ook een keyboard en drumstel meegenomen.
Volgens mij heeft Luna ook een drummer erbij gehad tijdens zn One Man Show.

Het is natuurlijk niet helemaal te vergelijken met hoe Clockartz het hebben uitgewerkt.
Maar het stukje live met instrumenten is opzich dus wel al eerder gedaan.


Ver voor dit deden hardcore DJ's dit enorm veel live. Zoek maar eens een video van Neophyte LIVE op ergens in de jaren 90. Dat is gewoon een complete band met een DJ/Producer die live met piano en drummachines bezig is.

Also, vind deze plaat niet heel bijzonder verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2020 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Byron schreef:
Spalken schreef:
Dacht dat hij een compleet andere weg in wilde slaan met zijn nieuwe album. Klinkt toch wel een beetje als meer van hetzelfde. Geen verkeerde plaat verder, maar ik hoor nou niet iets nieuws of zo.

De synthwave snare/drums & lead (in de opbouw) zijn niet echt dingen die hij eerder gedaan heeft, en verder moet het ook wel een beetje bij zijn sound blijven voor de identiteit van zijn muziek & wat de fans verwachten/willen.

Heerlijk stukje tot zo ver! Maar eigenlijk verwacht ook niks fouts van hem dus mijn mening is ook biased :P


AMEN! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2020 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Zo dan :D Interesse voor het album is compleet weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2020 10:15 
 
Hardtraxx Veteran

Hopelijk zijn dit een beetje de album fillers zodat het album nog beter lijkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2020 12:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind het prima klinken! Had met Sharks ook dat ik even erin moest komen maar ben nu wel echt weg van de plaat! Ik ben vooral benieuwd naar de opbouw en eventuele tweede drop!

Vind de 'het is niet anders' opmerking heel naar, het is een mening en meningen mogen gegeven worden! Maar ik vind toch dat PN een beetje bij zijn eigen stijl moet blijven, daar is hij juist groot mee geworden en dat hij hierbinnen gaat experimenteren en vind dat je dat wel hoort in zowel Sharks als in deze snippit!

Maar goed hoe meer mensen hoe meer meningen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2020 14:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zie niemand hier zeggen dat het slechte muziek is die hij produceert maar we hebben het wel over PN. Ik denk dat zeer veel mensen, incluis mezelf opnieuw een nieuwe sound hadden verwacht na PoT en BMS.
Toch vind ik Sharks een leuke plaat om te horen waar niets mis mee is en kijk ik ontzettend uit naar zijn nieuw album :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2020 17:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het hoeft ook niet vernieuwend te zijn. Dat had ik persoonlijk ook liever niet in de periode van PoT en het jaar er voor. Maar hij evolueert altijd zijn stijl, houdt niet van het draaien van zijn ouderen platen (tot aan recente platen zelfs) en heeft vaak zat aangegeven dat hij zichzelf altijd wil verbeteren en vernieuwen.

Daarom krijg je dat mensen nu zeggen, dit klinkt niet heel nieuw voor mij. Hij gaf ja ook aan een break te nemen van alles om echt daar op te focussen voor het album. Dan verwacht ik eerlijk gezegd ook iets groots en nieuws, maar tot nu toe is het imo wel goed, maar niet bijzonder of vernieuwend.

tl;dr het hoeft niet vernieuwend te zijn maar als je er als artiest op hamert dan kan je deze reacties verwachten.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle