P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Phuture Noize - 365 (BMS002)

Label: Black Mirror Society
WEB release: 28/05/2020

Tracks:
Phuture Noize - 365

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxx Veteran
3814 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Zo dan :D Interesse voor het album is wel gewekt
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
Dacht dat hij een compleet andere weg in wilde slaan met zijn nieuwe album. Klinkt toch wel een beetje als meer van hetzelfde. Geen verkeerde plaat verder, maar ik hoor nou niet iets nieuws of zo.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Ik ben ook benieuwd wat men dan wel verwacht. Ik weet zelf niet eens wat ik verwacht.
B
Hardtraxxer
478 posts member since 2017
last seen Jun 2026
Spalken wrote:Dacht dat hij een compleet andere weg in wilde slaan met zijn nieuwe album. Klinkt toch wel een beetje als meer van hetzelfde. Geen verkeerde plaat verder, maar ik hoor nou niet iets nieuws of zo.
De synthwave snare/drums & lead (in de opbouw) zijn niet echt dingen die hij eerder gedaan heeft, en verder moet het ook wel een beetje bij zijn sound blijven voor de identiteit van zijn muziek & wat de fans verwachten/willen.

Heerlijk stukje tot zo ver! Maar eigenlijk verwacht ook niks fouts van hem dus mijn mening is ook biased :P
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 14 days ago
Hij wilde toch live/onstage muziek gaan maken?
Daar heeft dit wel veel van weg.
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
ULTIMO wrote:Hij wilde toch live/onstage muziek gaan maken?
Ja dat wil hij zeker, hij zou gaan kijken naar de mogelijkheden daarvoor. Deze beelden beloven in ieder geval al veel goeds :worship:
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Ben benieuwd. Zeker nu de deuren voor live shows open gezet zijn door de heren van Clockartz :D
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
Hekzitter wrote:
Ben benieuwd. Zeker nu de deuren voor live shows open gezet zijn door de heren van Clockartz :D
Was die deur nog dicht?
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Kaasstaaf wrote:
Hekzitter wrote:
Was die deur nog dicht?
Niemand die het nog echt geprobeerd had in ieder geval. Of in ieder geval niet in de hardstyle scene. Het enige wat nog een beetje in de buurt komt is AVIO live en Noize Suppressor presents SONAR, maar daarbij werken ze niet met volledige muziek instrumenten etc. Bij Chord V zie je een drumstel en piano op het podium staan, waarbij ze dus hele elementen van de plaat live aanvoeren. Dat is voorheen nog nooit gebeurd. (Op het metropool orkest tijdens Qlimax 2010 na dan, maar dat waren maar een paar nummers)
B
Hardtraxxer
478 posts member since 2017
last seen Jun 2026
Hekzitter wrote:
Kaasstaaf wrote:
Hekzitter wrote:
Was die deur nog dicht?
Niemand die het nog echt geprobeerd had in ieder geval. Of in ieder geval niet in de hardstyle scene. Het enige wat nog een beetje in de buurt komt is AVIO live en Noize Suppressor presents SONAR, maar daarbij werken ze niet met volledige muziek instrumenten etc. Bij Chord V zie je een drumstel en piano op het podium staan, waarbij ze dus hele elementen van de plaat live aanvoeren. Dat is voorheen nog nooit gebeurd. (Op het metropool orkest tijdens Qlimax 2010 na dan, maar dat waren maar een paar nummers)
Ophidian Live, Peacock in concert en recent Sefa in Concert zijn nog een aantal die bij mij opkomen, maarja technisch gezien is dat niet de hardstyle scene.

Wat PN wel (volgens hem als eerste) had was Live synced video elementen op de schermen (Defqon 2018 blue), waar de schermen van de stage via een programma automatisch gescyned waren aan zijn muziek ongeacht de volgorde. Hierdoor werden de juiste clips gebruikt bij de juiste nummers zonder dat het van te voren bekend was in welke volgorde ze gespeeld zouden worden. Dit maakt het mogelijk om gewoon live te mixen en toch video/show elementen te gebruiken.

Ben benieuwd of die het gaat (kunnen) combineren. Live muziek maken + synced video op 1 of andere manier.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Dat is voorheen nog nooit gebeurd.
Showtek stond in 2004 live met o.a.een keyboard op In Qontrol.
Deepack op sensation black 2005 hadden ook een keyboard en drumstel meegenomen.
Volgens mij heeft Luna ook een drummer erbij gehad tijdens zn One Man Show.

Het is natuurlijk niet helemaal te vergelijken met hoe Clockartz het hebben uitgewerkt.
Maar het stukje live met instrumenten is opzich dus wel al eerder gedaan.
Hardtraxxer
516 posts member since 2019
last seen Jul 2025
Plaat heet 365, komt Donderdag uit.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Verplaatst
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen 26 days ago
pff dit is toch niet vernieuwend
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
:lol:
S
Hardtraxxer
156 posts member since 2017
last seen Jan 2026
Wel beetje vreemd dat hij nu zijn 2 de single al released van het album
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
svenn15 wrote:Wel beetje vreemd dat hij nu zijn 2 de single al released van het album
Hoezo? Als je het een beetje hebt gevolgd wist je dat hij dit zou doen. Normaal gesproken had je op zijn XQ al heel veel platen van zijn nieuwe album gehoord, dus niet heel raar dat hij nu wat platen van zijn album released.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
zeke wrote:
Dat is voorheen nog nooit gebeurd.
Showtek stond in 2004 live met o.a.een keyboard op In Qontrol.
Deepack op sensation black 2005 hadden ook een keyboard en drumstel meegenomen.
Volgens mij heeft Luna ook een drummer erbij gehad tijdens zn One Man Show.

Het is natuurlijk niet helemaal te vergelijken met hoe Clockartz het hebben uitgewerkt.
Maar het stukje live met instrumenten is opzich dus wel al eerder gedaan.
Ver voor dit deden hardcore DJ's dit enorm veel live. Zoek maar eens een video van Neophyte LIVE op ergens in de jaren 90. Dat is gewoon een complete band met een DJ/Producer die live met piano en drummachines bezig is.

Also, vind deze plaat niet heel bijzonder verder.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Byron wrote:
Spalken wrote:Dacht dat hij een compleet andere weg in wilde slaan met zijn nieuwe album. Klinkt toch wel een beetje als meer van hetzelfde. Geen verkeerde plaat verder, maar ik hoor nou niet iets nieuws of zo.
De synthwave snare/drums & lead (in de opbouw) zijn niet echt dingen die hij eerder gedaan heeft, en verder moet het ook wel een beetje bij zijn sound blijven voor de identiteit van zijn muziek & wat de fans verwachten/willen.

Heerlijk stukje tot zo ver! Maar eigenlijk verwacht ook niks fouts van hem dus mijn mening is ook biased :P
AMEN! :)
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Justinhafc wrote:Zo dan :D Interesse voor het album is compleet weg
A
Hopelijk zijn dit een beetje de album fillers zodat het album nog beter lijkt
Hardtraxx Addict
1137 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Vind het prima klinken! Had met Sharks ook dat ik even erin moest komen maar ben nu wel echt weg van de plaat! Ik ben vooral benieuwd naar de opbouw en eventuele tweede drop!

Vind de 'het is niet anders' opmerking heel naar, het is een mening en meningen mogen gegeven worden! Maar ik vind toch dat PN een beetje bij zijn eigen stijl moet blijven, daar is hij juist groot mee geworden en dat hij hierbinnen gaat experimenteren en vind dat je dat wel hoort in zowel Sharks als in deze snippit!

Maar goed hoe meer mensen hoe meer meningen ^^
Hardtraxxer
415 posts member since 2017
last seen Aug 2020
Ik zie niemand hier zeggen dat het slechte muziek is die hij produceert maar we hebben het wel over PN. Ik denk dat zeer veel mensen, incluis mezelf opnieuw een nieuwe sound hadden verwacht na PoT en BMS.
Toch vind ik Sharks een leuke plaat om te horen waar niets mis mee is en kijk ik ontzettend uit naar zijn nieuw album :thumbup:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Het hoeft ook niet vernieuwend te zijn. Dat had ik persoonlijk ook liever niet in de periode van PoT en het jaar er voor. Maar hij evolueert altijd zijn stijl, houdt niet van het draaien van zijn ouderen platen (tot aan recente platen zelfs) en heeft vaak zat aangegeven dat hij zichzelf altijd wil verbeteren en vernieuwen.

Daarom krijg je dat mensen nu zeggen, dit klinkt niet heel nieuw voor mij. Hij gaf ja ook aan een break te nemen van alles om echt daar op te focussen voor het album. Dan verwacht ik eerlijk gezegd ook iets groots en nieuws, maar tot nu toe is het imo wel goed, maar niet bijzonder of vernieuwend.

tl;dr het hoeft niet vernieuwend te zijn maar als je er als artiest op hamert dan kan je deze reacties verwachten.