Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Pannenkoek wrote:Dat kan nooit de echte Phuture Noize zijn, hij gebruikt hoofdletters.Paultheone wrote:https://www.reddit.com/r/hardstyle/comments/gmn6rt/sharks_phuture_noize/fr4xfz2/
Hier zegt hij wat interessante dingen over zijn album en de verwachtingen ervan.
Idd. En op reddit zitten nagenoeg geen expierenced hardstyle listeners. Vol onwaarheden dit.Hi, I just made a reddit account. Jus wanted to check out some of the responses on the new tune, since I also rate the expierenced hardstyle listener important.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
EXPIERIENCED
Véél vetter dan Sharks
Sfeertje, vocals en kicks. Zorgt voor een catchy plaat met drive
Sfeertje, vocals en kicks. Zorgt voor een catchy plaat met drive
Zo deze klinkt al een stuk beter dan Sharks, welke eigenlijk ook al goed was. Dit is de Phuture Noize die ik wil horen 
Magnetron wrote: Sfeertje, vocals en kicks. Zorgt voor een catchy plaat met drive
Pas in de tweede climax krijg ik dat 'geweldige' te horen zoals ik Phuture Noize ken. Daarvoor vind ik het wat slapjes allemaal. En dan niet in hardheid maar in genialiteit die normaliter in Phuture Noize z'n platen zit. Overall toch een hele fijne plaat. Misschien ligt m'n verwachting gewoon torenhoog (te hoog?) door wat ie al allemaal uitgebracht heeft.
Pop muziek alla Phuture Noize, zit heel erg goed in elkaar! 
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Andersom neef!Kaasstaaf wrote:Sharks > 365
Ik vind 365 ook beter, steekt naar mijn mening een stuk beter in elkaarPedaalemre wrote:Andersom neef!Kaasstaaf wrote:Sharks > 365
SL8492 wrote:Zo deze klinkt al een stuk beter dan Sharks, welke eigenlijk ook al goed was. Dit is de Phuture Noize die ik wil horen
Ik vind dit stijltje nog steeds heel tof, dus wat mij betreft komt er nog meer van dit! 
Das fake account want gebruikt hoofdletters!!!1!Alm1ghty wrote:Pannenkoek wrote:Dat kan nooit de echte Phuture Noize zijn, hij gebruikt hoofdletters.Paultheone wrote:https://www.reddit.com/r/hardstyle/comments/gmn6rt/sharks_phuture_noize/fr4xfz2/
Hier zegt hij wat interessante dingen over zijn album en de verwachtingen ervan.Idd. En op reddit zitten nagenoeg geen expierenced hardstyle listeners. Vol onwaarheden dit.Hi, I just made a reddit account. Jus wanted to check out some of the responses on the new tune, since I also rate the expierenced hardstyle listener important.