Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2020 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://clyp.it/2p3pysiw

Ik vind hem weer echt mega tof
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2020 14:41 
 
Hardtraxx Addict

Misschien voor collega producers vernieuwend op het gebied van sound usage of whatever, maar dit klinkt voor de meeste mensen gewoon als 1 pot nat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2020 14:48 
 
Hardtraxx Veteran

InfinI schreef:
Misschien voor collega producers vernieuwend op het gebied van sound usage of whatever, maar dit klinkt voor de meeste mensen gewoon als 1 pot nat.


InfinI schreef:
Dat heet dus diversiteit en ik denk dat in dat opzicht er een beetje langs elkaar heen wordt gecommuniceerd in dit topic.

Een goed voorbeeld is B-Front.


Lol :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2020 15:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Muah, deze voel ik niet zo. Vocals doen me echt helemaal niets en die tweede kick vind ik ook maar matig. Buiten de vocals om is de opbouw wel vet gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2020 15:43 
 
Hardtraxx Veteran

GEWOON VUUR DIT NIFFO'S :oh: :bomb:

2e climax :loving: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2020 16:40 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Dit vind ik alweer vetter dan Sharks :D
Heerlijke sweeping leadsynth en de breaks klinken tenminste weer vol in mijn oren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2020 17:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jaaa fk vet. Vind de tweede kick in de eerste climax niet super maar verder is alles aan deze plaat geweldig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2020 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is 'm nog niet voor mij. Vocal wordt ik niet echt warm van. Tweede climax is nog wel tof, maar moet deze nog wat vaker gaan horen gok ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2020 21:27 
 
Hardtraxx Addict

Spobbertiet schreef:
Lol :corn:

Echt he xd
Wat eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2020 22:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Misschien voor collega producers vernieuwend op het gebied van sound usage of whatever, maar dit klinkt voor de meeste mensen gewoon als 1 pot nat.


Alle hardstyle is toch ook boemboemmuziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2020 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow deze is voor mij echt een pak beter dan Sharks. Vocals lopen hier mooi door naar de melodie in de climax. Zit een mooi tempo in de plaat en die '365 24/7' geeft echt een catchy vibe aan de plaat en de 2e climax is echt tof. Deze plaat geeft me terug wat meer hoop. Hier zie ik me live echt lekker op dansen en meebleren. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2020 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat dit. Dit lijkt wel een beetje op Circles and Squares. Dikke intro, met een hele dikke climax erachter aan. Ik hou echt ontzettend veel van dit stijltje! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2020 00:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dikke schijf en vet artwork!
Ben onderhand na een week Sharks gehoord te hebben ook wel fan van die plaat geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2020 07:02 
 
Hardtraxxer

Na Sharks al een week (net als meerdere) vaak geluisterd te hebben, had ik niet verwacht dat er zo snel weer een single kwam. Maar wie ben ik om te klagen. :)

365 is net als sharks een topproductie in mijn muziekliefhebbers oren. Ik blijf de sounds in break die hij in sharks en 365 gebruikt, erg fijn vinden in de platen.
Intro en climax( (L) ) zijn beide dik. Al vindt ik de breaks in sharks (met name de eerste) leuker maar dat is gewoon smaak.

365 en sharks zullen nog veel aangaan met het thuiswerken :yay: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2020 08:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pffff wat een drive in deze plaat, heerlijk zeg :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2020 09:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeer fijne plaat... Had het net als sharks heel goed gedaan op de festivals deze zomer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2020 09:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze begint ook erg bij me te groeien na een paar keer luisteren. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2020 09:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja, dit is vet! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2020 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond Sharks toch iets pakkender (iets leukere vocalen), maar deze valt ook goed in de smaak. Tweede kick vind iets minder, iets te blafferig om maar zo te zeggen. Melodie in de tweede climax is echt heel cool gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2020 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... e/fr4xfz2/

Hier zegt hij wat interessante dingen over zijn album en de verwachtingen ervan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2020 11:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fijne plaat weer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2020 11:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Na een paar keer luisteren vind ik deze al stuk vetter dan Sharks, Er zit lekker wat drive in deze en vind dit eigenlijk best wel fresh klinken. Ik ben nu nog meer benieuwd naar de rest van het album :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2020 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Vet ook dat hij dit zelf allemaal heeft gedaan en gemaakt. Vind de plaat zelf echt heel erg goed, lyrics ook on point.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2020 14:55 
 
Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:


Vet ook dat hij dit zelf allemaal heeft gedaan en gemaakt. Vind de plaat zelf echt heel erg goed, lyrics ook on point.


Dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2020 15:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
https://www.reddit.com/r/hardstyle/comments/gmn6rt/sharks_phuture_noize/fr4xfz2/

Hier zegt hij wat interessante dingen over zijn album en de verwachtingen ervan.

Dat kan nooit de echte Phuture Noize zijn, hij gebruikt hoofdletters.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle