http://www.flowd.com/web/status_messages/show/127296Lajsen wrote:source on track name?
Related topics
- View the latest post: Noisecontrollers - Unite (Official Defqon 2011 Anthem) (Q052D)
- View the latest post: Noisecontrollers - Unite (Tha Playah Remix) (Official Defqon.1 Anthem 2011)
- View the latest post: Noisecontrollers vs. Vamper - Unite Light (Delete's Anti-Anthem Mash)
- View the latest post: Noisecontrollers & Toneshifterz - Psychadelic Unite (The Machine States his mind Mix)
- View the latest post: Noisecontrollers & Toneshifterz - Psychedelic Unite (The Machine States His Mind Mix)
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
Er staat toch nergens dat dat het Defqon anthem is 
Ja plus de vocalen, en dat er nog geen andere nieuwe Noisecontrollers track is gedraaid. Laten we er maar gewoon vanuit gaan dat het deze is.Jolle wrote:Er staat toch nergens dat dat het Defqon anthem is
Misschien dat er net als bij Summer in the city een part 1 en 2 komt. Unite en On The Move. Oid. 
On The Move is nooit een thema geweest. Dat hebben anderen er weer bij verzonnen._Padam wrote:Misschien dat er net als bij Summer in the city een part 1 en 2 komt. Unite en On The Move. Oid.
Ben ik de enige die deze track geslaagd vind
Kicks konden mss wat harder
Hangt een zalige sfeer in vindk
Maar als je dan kijkt naar hun decibel anthem van vorig jaar hebben ze wel e paar stappe achteruitgezet
Kicks konden mss wat harder
Hangt een zalige sfeer in vindk
Maar als je dan kijkt naar hun decibel anthem van vorig jaar hebben ze wel e paar stappe achteruitgezet
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
En decibel anthem van hen was al minder vergeleken met andere NC plaatjes, dus moet je nagaan hoeveel stappen ze inmiddels nemen 
3 keer de wereld rond?Skedoedelefloeps wrote:En decibel anthem van hen was al minder vergeleken met andere NC plaatjes, dus moet je nagaan hoeveel stappen ze inmiddels nemen
Is er wel een thema dit jaar?Khadber wrote:On The Move is nooit een thema geweest. Dat hebben anderen er weer bij verzonnen._Padam wrote:Misschien dat er net als bij Summer in the city een part 1 en 2 komt. Unite en On The Move. Oid.
Crash wrote:3 keer de wereld rond?Skedoedelefloeps wrote:En decibel anthem van hen was al minder vergeleken met andere NC plaatjes, dus moet je nagaan hoeveel stappen ze inmiddels nemen
Beter gewoon van niet denk! Anders heb je weer van die debiele klokken, wat was dat toch lame!Kepro wrote:Is er wel een thema dit jaar?Khadber wrote:On The Move is nooit een thema geweest. Dat hebben anderen er weer bij verzonnen._Padam wrote:Misschien dat er net als bij Summer in the city een part 1 en 2 komt. Unite en On The Move. Oid.
Ben je verder gaan lopen dan de mainstage? Ik vond de stages er namelijk ronduit briljant uit zien.Maximum wrote: Beter gewoon van niet denk! Anders heb je weer van die debiele klokken, wat was dat toch lame!
I second that! Dat iedereen trouwens on the move als thema ziet is dus niet verder dan de neus lang kijken en klakkeloos overnemen.Khadber wrote:Ben je verder gaan lopen dan de mainstage? Ik vond de stages er namelijk ronduit briljant uit zien.Maximum wrote: Beter gewoon van niet denk! Anders heb je weer van die debiele klokken, wat was dat toch lame!
Gisteren is het hele anthem gedraaid door Wildstylez. Heel erg vette track! Geen ellenlange break, veel sfeer, 3 climaxes (of outtro lijkt op een climax, daarna doorgemixt). Ja. Mocht ik wel!
De techno/schranz stage was echt fantastisch gedaan! Een vogelhuisje/koekoeksklok met bovenin de DJ Booth. Briljant, en dat voor een stage waar nog geen 1000 man stonden...Khadber wrote:Ben je verder gaan lopen dan de mainstage? Ik vond de stages er namelijk ronduit briljant uit zien.Maximum wrote: Beter gewoon van niet denk! Anders heb je weer van die debiele klokken, wat was dat toch lame!
vannacht live gehoord @ euphoria, en ik was positief verrast
zit een lekkere sfeer in en de melo is simpel maar wel lekker
Live is het zoizo een heel fijn plaatjePommer wrote:vannacht live gehoord @ euphoria, en ik was positief verrastzit een lekkere sfeer in en de melo is simpel maar wel lekker
ik was ook verrast
Voor je Pc lijkt het wel wat minder
Jah dat hardcore ding was ook wel vet! Maar die 2 hadden niks met het thema te maken (die hardcore dan) dus daarom zeg ik, beter gwn geen thema!dawasiknie wrote:De techno/schranz stage was echt fantastisch gedaan! Een vogelhuisje/koekoeksklok met bovenin de DJ Booth. Briljant, en dat voor een stage waar nog geen 1000 man stonden...Khadber wrote:Ben je verder gaan lopen dan de mainstage? Ik vond de stages er namelijk ronduit briljant uit zien.Maximum wrote: Beter gewoon van niet denk! Anders heb je weer van die debiele klokken, wat was dat toch lame!
-
SHardtraxx Newbie
- 44 posts member since 2011
- last seen Dec 2013
laatste 20 seconden van dat filmpje, mijn grootste Belgische nachtmerrie.
-
SHardtraxx Newbie
- last seen Dec 2013
Jah allemaal de schuld van die tekkers. Daar is het allemaal begonne, nu is het al overgestroomd naar de hardstyle.Oxbow wrote:laatste 20 seconden van dat filmpje, mijn grootste Belgische nachtmerrie.
Dat ze hunne heee hooo maar bij hun genre laten
-
A
Ik hoor toch echt Villain brullen
-
SHardtraxx Newbie
- last seen Dec 2013
Eigenlijk wel waar, Jullie "Nederlandse" MC geeft zelf de start van de eerst Heee :p en het is niet Villain btw, het is NC Live dus is het MC RenegadeAlmighty wrote:Ik hoor toch echt Villain brullen
detail, ze zijn allebei irritant.Sensational wrote:Eigenlijk wel waar, Jullie "Nederlandse" MC geeft zelf de start van de eerst Heee :p en het is niet Villain btw, het is NC Live dus is het MC RenegadeAlmighty wrote:Ik hoor toch echt Villain brullen
niet zo racistisch eh.Sensational wrote:Jah allemaal de schuld van die tekkers. Daar is het allemaal begonne, nu is het al overgestroomd naar de hardstyle.Oxbow wrote:laatste 20 seconden van dat filmpje, mijn grootste Belgische nachtmerrie.
Dat ze hunne heee hooo maar bij hun genre laten