na een paar x luisteren begint deze mij toch te bekoren
lekkere zomerse melodie en niet al te moeilijk
zoals iedere Defqon 1 anthem 
lekkere zomerse melodie en niet al te moeilijk
Het is ook voor defqon eLyst wrote:Kicks lijken in dit filmpje wel erg slap.
Ja ik verwacht ook geen super harde kick, maar zelfs voor Defqon Anthems klinkt deze kick zwak. Ik wacht wel even tot HQ, want dat kan ik haar natuurlijk niet 100% zeker uithalen.Nrgizer wrote:Het is ook voor defqon eLyst wrote:Kicks lijken in dit filmpje wel erg slap.![]()
Moet gewoon een heerlijk zomers plaatje zijn
Is toch je eigen meningChukkels wrote:Ik zal me de haters wel op de rug halen, maar in ZAK vond ik dit nummer nog slechter dat NTTW en zelfs slechter dat Scrap Attack. Nee, dit nummer pakt me totaal niet
Als die dag de zon al schijntEbbie wrote:Heb hem afgelopen zondag ook gehoord bij de Matrixx tijdens de set van Wildstylez, maar hij is inderdaad heel soft.. echter hoeft dat niet kut te klinken ofzo, want ik denk dat dit in het zonnetje wel een gevoel naar boven brengt.
Ja inderdaad, en met mij is zo'n beetje de gehele kern van de scene. Ik denk dat veel mensen het erg jammer vinden dat de tendens is dat de Defqon anthems ieder jaar softer en slapper worden. Terwijl dat softe en slappe helemaal niet hoeft te betekenen dat het nummer beter ontvangen wordt, integendeel.Qre8ive wrote:Volgens jou jaGangsterdwerg wrote:Zo meot het.
Haha weet je deze track nog wel? :')Ebbie wrote:Heb hem afgelopen zondag ook gehoord bij de Matrixx tijdens de set van Wildstylez, maar hij is inderdaad heel soft.. echter hoeft dat niet kut te klinken ofzo, want ik denk dat dit in het zonnetje wel een gevoel naar boven brengt.
Jij zegt het helemaal goed!Gangsterdwerg wrote:Te makkelijk dit nummer. Melodie is volledig random, synth en kicks hadden ze toevallig nog liggen. Hoe softer hoe commercieler hoe beter lijkt het devies voor defqon anthems. jammer want dit hoeft helemaal niet zo te zijn, zany heeft 2 jaar geleden nog een defqon aus anthem gemaakt en die was commercieel maar toch ook beukend! Zo meot het. Dit is gewoon bijna top 40 muziek en ik vind het echt een schande dat q dit soort shit wil zien.
Ik kreeg wel een glimlachje om deze post haha.Lyst wrote:Volgens mij gaat defqon echt heel kut worden als de zon niet schijnt, want al die zomertracks doen het alleen goed met een zonnetje erbij
ik ook haha!Kepro wrote:Ik kreeg wel een glimlachje om deze post haha.Lyst wrote:Volgens mij gaat defqon echt heel kut worden als de zon niet schijnt, want al die zomertracks doen het alleen goed met een zonnetje erbij
IddKepro wrote:Ik kreeg wel een glimlachje om deze post haha.Lyst wrote:Volgens mij gaat defqon echt heel kut worden als de zon niet schijnt, want al die zomertracks doen het alleen goed met een zonnetje erbij
Sad, but trueLyst wrote:Volgens mij gaat defqon echt heel kut worden als de zon niet schijnt, want al die zomertracks doen het alleen goed met een zonnetje erbij
In de Purple/Blue kun je toch geen zon zien, en daar worden niet veel zomertracks gedraaid denk ikBlazed wrote:Sad, but trueLyst wrote:Volgens mij gaat defqon echt heel kut worden als de zon niet schijnt, want al die zomertracks doen het alleen goed met een zonnetje erbij
Inno wrote:Had nog wel een zieke anti achter gekund...