Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 18:52 
 

na een paar x luisteren begint deze mij toch te bekoren :)
lekkere zomerse melodie en niet al te moeilijk ;) zoals iedere Defqon 1 anthem ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het sowieso een beter anthem dan de laatste paar jaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 12:39 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Kicks lijken in dit filmpje wel erg slap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Kicks lijken in dit filmpje wel erg slap.

Het is ook voor defqon e :P
Moet gewoon een heerlijk zomers plaatje zijn :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 12:53 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nrgizer schreef:
Lyst schreef:
Kicks lijken in dit filmpje wel erg slap.

Het is ook voor defqon e :P
Moet gewoon een heerlijk zomers plaatje zijn :drool:

Ja ik verwacht ook geen super harde kick, maar zelfs voor Defqon Anthems klinkt deze kick zwak. Ik wacht wel even tot HQ, want dat kan ik haar natuurlijk niet 100% zeker uithalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ik me herinner van Black vond ik de kicks wel meevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zal me de haters wel op de rug halen, maar in ZAK vond ik dit nummer nog slechter dat NTTW en zelfs slechter dat Scrap Attack. Nee, dit nummer pakt me totaal niet :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 16:53 
 
Donateur

Chukkels schreef:
Ik zal me de haters wel op de rug halen, maar in ZAK vond ik dit nummer nog slechter dat NTTW en zelfs slechter dat Scrap Attack. Nee, dit nummer pakt me totaal niet :/

Is toch je eigen mening ;)

Wel zomers en leuk om paar keer te luisteren, maar ik vrees dat ik hem de komende maanden weer veel te horen zal krijgen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te makkelijk dit nummer. Melodie is volledig random, synth en kicks hadden ze toevallig nog liggen. Hoe softer hoe commercieler hoe beter lijkt het devies voor defqon anthems. jammer want dit hoeft helemaal niet zo te zijn, zany heeft 2 jaar geleden nog een defqon aus anthem gemaakt en die was commercieel maar toch ook beukend! Zo meot het. Dit is gewoon bijna top 40 muziek en ik vind het echt een schande dat q dit soort shit wil zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 17:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb hem afgelopen zondag ook gehoord bij de Matrixx tijdens de set van Wildstylez, maar hij is inderdaad heel soft.. echter hoeft dat niet kut te klinken ofzo, want ik denk dat dit in het zonnetje wel een gevoel naar boven brengt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ebbie schreef:
Heb hem afgelopen zondag ook gehoord bij de Matrixx tijdens de set van Wildstylez, maar hij is inderdaad heel soft.. echter hoeft dat niet kut te klinken ofzo, want ik denk dat dit in het zonnetje wel een gevoel naar boven brengt.

Als die dag de zon al schijnt :thumbup: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Zo meot het.


Volgens jou ja :P

Ja inderdaad, en met mij is zo'n beetje de gehele kern van de scene. Ik denk dat veel mensen het erg jammer vinden dat de tendens is dat de Defqon anthems ieder jaar softer en slapper worden. Terwijl dat softe en slappe helemaal niet hoeft te betekenen dat het nummer beter ontvangen wordt, integendeel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 18:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ebbie schreef:
Heb hem afgelopen zondag ook gehoord bij de Matrixx tijdens de set van Wildstylez, maar hij is inderdaad heel soft.. echter hoeft dat niet kut te klinken ofzo, want ik denk dat dit in het zonnetje wel een gevoel naar boven brengt.


Haha weet je deze track nog wel? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Te makkelijk dit nummer. Melodie is volledig random, synth en kicks hadden ze toevallig nog liggen. Hoe softer hoe commercieler hoe beter lijkt het devies voor defqon anthems. jammer want dit hoeft helemaal niet zo te zijn, zany heeft 2 jaar geleden nog een defqon aus anthem gemaakt en die was commercieel maar toch ook beukend! Zo meot het. Dit is gewoon bijna top 40 muziek en ik vind het echt een schande dat q dit soort shit wil zien.

Jij zegt het helemaal goed! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 19:40 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Volgens mij gaat defqon echt heel kut worden als de zon niet schijnt, want al die zomertracks doen het alleen goed met een zonnetje erbij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Volgens mij gaat defqon echt heel kut worden als de zon niet schijnt, want al die zomertracks doen het alleen goed met een zonnetje erbij xd


Ik kreeg wel een glimlachje om deze post haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Lyst schreef:
Volgens mij gaat defqon echt heel kut worden als de zon niet schijnt, want al die zomertracks doen het alleen goed met een zonnetje erbij xd


Ik kreeg wel een glimlachje om deze post haha.

ik ook haha! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 22:16 
 

Kepro schreef:
Lyst schreef:
Volgens mij gaat defqon echt heel kut worden als de zon niet schijnt, want al die zomertracks doen het alleen goed met een zonnetje erbij xd


Ik kreeg wel een glimlachje om deze post haha.

Idd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 12:30 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Volgens mij gaat defqon echt heel kut worden als de zon niet schijnt, want al die zomertracks doen het alleen goed met een zonnetje erbij xd

Sad, but true
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had nog wel een zieke anti achter gekund... dan was ie stuk vetter geweest. Nu is 't alleen maar energieloze melodieuze hardstyle, maar dr had nog een onverwachtse wending aan kunnen zitten zoals Rebirth anthem. Dat had het geheel juist super vet gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blazed schreef:
Lyst schreef:
Volgens mij gaat defqon echt heel kut worden als de zon niet schijnt, want al die zomertracks doen het alleen goed met een zonnetje erbij xd

Sad, but true

In de Purple/Blue kun je toch geen zon zien, en daar worden niet veel zomertracks gedraaid denk ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 16:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bah
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij heet trouwens Unite, staat op Hhz z'n twitterfoto van zijn CD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 16:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Had nog wel een zieke anti achter gekund...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 18:58 
 
Hardtraxxer

source on track name?
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks