Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 25 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
D
na een paar x luisteren begint deze mij toch te bekoren :)
lekkere zomerse melodie en niet al te moeilijk ;) zoals iedere Defqon 1 anthem ;)
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Vind het sowieso een beter anthem dan de laatste paar jaar :)
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Kicks lijken in dit filmpje wel erg slap.
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Lyst wrote:Kicks lijken in dit filmpje wel erg slap.
Het is ook voor defqon e :P
Moet gewoon een heerlijk zomers plaatje zijn :drool:
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Nrgizer wrote:
Lyst wrote:Kicks lijken in dit filmpje wel erg slap.
Het is ook voor defqon e :P
Moet gewoon een heerlijk zomers plaatje zijn :drool:
Ja ik verwacht ook geen super harde kick, maar zelfs voor Defqon Anthems klinkt deze kick zwak. Ik wacht wel even tot HQ, want dat kan ik haar natuurlijk niet 100% zeker uithalen.
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Wat ik me herinner van Black vond ik de kicks wel meevallen.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Ik zal me de haters wel op de rug halen, maar in ZAK vond ik dit nummer nog slechter dat NTTW en zelfs slechter dat Scrap Attack. Nee, dit nummer pakt me totaal niet :/
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Chukkels wrote:Ik zal me de haters wel op de rug halen, maar in ZAK vond ik dit nummer nog slechter dat NTTW en zelfs slechter dat Scrap Attack. Nee, dit nummer pakt me totaal niet :/
Is toch je eigen mening ;)

Wel zomers en leuk om paar keer te luisteren, maar ik vrees dat ik hem de komende maanden weer veel te horen zal krijgen :/
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Te makkelijk dit nummer. Melodie is volledig random, synth en kicks hadden ze toevallig nog liggen. Hoe softer hoe commercieler hoe beter lijkt het devies voor defqon anthems. jammer want dit hoeft helemaal niet zo te zijn, zany heeft 2 jaar geleden nog een defqon aus anthem gemaakt en die was commercieel maar toch ook beukend! Zo meot het. Dit is gewoon bijna top 40 muziek en ik vind het echt een schande dat q dit soort shit wil zien.
Hardtraxxer
334 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Heb hem afgelopen zondag ook gehoord bij de Matrixx tijdens de set van Wildstylez, maar hij is inderdaad heel soft.. echter hoeft dat niet kut te klinken ofzo, want ik denk dat dit in het zonnetje wel een gevoel naar boven brengt.
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Ebbie wrote:Heb hem afgelopen zondag ook gehoord bij de Matrixx tijdens de set van Wildstylez, maar hij is inderdaad heel soft.. echter hoeft dat niet kut te klinken ofzo, want ik denk dat dit in het zonnetje wel een gevoel naar boven brengt.
Als die dag de zon al schijnt :thumbup: :D
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Qre8ive wrote:
Gangsterdwerg wrote:Zo meot het.
Volgens jou ja :P
Ja inderdaad, en met mij is zo'n beetje de gehele kern van de scene. Ik denk dat veel mensen het erg jammer vinden dat de tendens is dat de Defqon anthems ieder jaar softer en slapper worden. Terwijl dat softe en slappe helemaal niet hoeft te betekenen dat het nummer beter ontvangen wordt, integendeel.
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Ebbie wrote:Heb hem afgelopen zondag ook gehoord bij de Matrixx tijdens de set van Wildstylez, maar hij is inderdaad heel soft.. echter hoeft dat niet kut te klinken ofzo, want ik denk dat dit in het zonnetje wel een gevoel naar boven brengt.
Haha weet je deze track nog wel? :')
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Gangsterdwerg wrote:Te makkelijk dit nummer. Melodie is volledig random, synth en kicks hadden ze toevallig nog liggen. Hoe softer hoe commercieler hoe beter lijkt het devies voor defqon anthems. jammer want dit hoeft helemaal niet zo te zijn, zany heeft 2 jaar geleden nog een defqon aus anthem gemaakt en die was commercieel maar toch ook beukend! Zo meot het. Dit is gewoon bijna top 40 muziek en ik vind het echt een schande dat q dit soort shit wil zien.
Jij zegt het helemaal goed! :thumbup:
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Volgens mij gaat defqon echt heel kut worden als de zon niet schijnt, want al die zomertracks doen het alleen goed met een zonnetje erbij xd
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 7 hours ago
Lyst wrote:Volgens mij gaat defqon echt heel kut worden als de zon niet schijnt, want al die zomertracks doen het alleen goed met een zonnetje erbij xd
Ik kreeg wel een glimlachje om deze post haha.
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Kepro wrote:
Lyst wrote:Volgens mij gaat defqon echt heel kut worden als de zon niet schijnt, want al die zomertracks doen het alleen goed met een zonnetje erbij xd
ik ook haha! xd
M
Kepro wrote:
Idd :lol:
B
Hardtraxxer
790 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Sad, but true
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Had nog wel een zieke anti achter gekund... dan was ie stuk vetter geweest. Nu is 't alleen maar energieloze melodieuze hardstyle, maar dr had nog een onverwachtse wending aan kunnen zitten zoals Rebirth anthem. Dat had het geheel juist super vet gemaakt.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Blazed wrote:
Sad, but true
In de Purple/Blue kun je toch geen zon zien, en daar worden niet veel zomertracks gedraaid denk ik :D
Hardtraxxer
531 posts member since 2010
last seen Mar 2014
bah
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Hij heet trouwens Unite, staat op Hhz z'n twitterfoto van zijn CD.
Hardtraxx Addict
1831 posts member since 2009
last seen Dec 2019
Inno wrote:Had nog wel een zieke anti achter gekund...
L
Hardtraxxer
365 posts member since 2009
last seen Apr 2017
source on track name?