Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 18:13 
 
Hardtraxxer

Artiest: Kill The Noisecontrollers

Track(s): Still Speedin'

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op een hs feest werkt dit niet denk ik, wel gruwelijk dik :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 18:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tsja allemaal leuk en aardig maar je kan er geen fuck mee. Ook totaal niet mijn type muziek dus van mij mogen ze het thuis laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat stuk vanaf 1:10 is wel heel erg dik! Lekkere track maar laat ze maar weer eens hardstyle maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 20:35 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Noisecontrollers 14 maart.......

Havent been updating you much lately. We will make it up. Besides bouncing around we have so much music coming up. Concerning hardstyle 4 new tracks are almost finished. Hang in there.

x
NC
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 20:41 
 
Hardtraxx Veteran

Nieuwe imaginaire collab van Pavelow & NC misschien?
Zoals eerder gezegd klinkt het vanaf 1:10 erg dik in deze kwaliteit, ben benieuwd naar een betere versie. :]
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 20:42 
 
Hardtraxx Elite

Vet!!

Geck-o:
Citaat:
woooow Sway / Kill The Noise - Still Speeding bootleg klinkt heel erg dik!! Die wil ik! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 20:47 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dikke bootleg!! van

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 08:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gruwelijk dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 11:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jaa dit was dus die plaat die ik hoorde, vind hem vet en lekker andersch :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 13:58 
 
Hardtraxx Addict

fucking zieke sounds weer die Bas te voorschijn tovert haha :D Klinkt echt heeel vet! Je moet er tevens wel van houden :P kan me ook voorstellen dat mensen op een hardstyle feest dit niet willen horen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 14:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat blijft hij toch een geniale producer!!

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor wat ik eruit kan halen echt HEEL anders. Moet ik een keertje goed live horen of thuis een keer rustig voor zitten met een goede preview om wat van te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net op de stream klonk hij wel dik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 11:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Voor wat ik eruit kan halen echt HEEL anders. Moet ik een keertje goed live horen of thuis een keer rustig voor zitten met een goede preview om wat van te maken.

T is de laatste tijd juist altijd hetzelfde met dat dubstep. Opzouten. Ga hardstyle maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik vind het juist wel vet als je tussendoor 1 of 2 van zulke nummertjes er tussen doet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 22:47 
 
Hardtraxx Veteran

Tering ik hou van dit stijltje. :yay: :love:
EDIT:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 23:22 
 
Hardtraxxer

Liever maken ze dit gewoon onder Pavelow, maakt geen ene moer uit qua productie maar denk wel dat het een hoop scheelt als de genre's gewoon gescheiden blijven. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 00:23 
 
Hardtraxx Newbie

Boejah, wat ging deze hard! Heerlijke drive met de Dupstep bass en die hardstyle kick!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 07:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 10:19 
 
Hardtraxx Elite

D2kke_Bleek schreef:
Liever maken ze dit gewoon onder Pavelow, maakt geen ene moer uit qua productie maar denk wel dat het een hoop scheelt als de genre's gewoon gescheiden blijven. :/


Ja want stel je voor dat je in de war zou raken. Kom op zeg, boeiend allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele vette plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 11:40 
 
Hardtraxxer

nope :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mening bijgesteld: enorm dik op Qapital! Alleen het pure dubstep stuk hoeft van mij niet. Ben niet zo van Kill The Noise.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 14:06 
 
Hardtraxx Veteran

Het hardstyle stukje bevat wel lekker veel drive.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks