D2kke_Bleek schreef:
Ik bedoel eigenlijk dat NC en Pavelow gewoon gescheiden moeten blijven.
Dat je bij een hardstyle feest gewoon Noisecontrollers platen kunt verwachten.
Als ik dubstyle wil horen ga ik wel naar zo'n feestje.
Ook al houd ik niet echt van dubstep in mijn hardstyle, jij definieert nu dat Noisecontrollers hardstyle zou moeten zijn, terwijl het toch echt de Noisecontrollers zelf zijn die bepalen wat voor act ze zijn. En het lijkt erop dat ze vinden dat ze een act zijn die vooral hardstyle draait, maar af en toe experimenteert met dit soort muziek. Tough cookies. Zij hoeven zich niet te conformeren aan het beeld dat of de verwachtingen die de fans van ze hebben.
Je ziet dat Noisecontrollers ergens draaien? Dan kun je tegenwoordig naast hardstyle ook dit soort platen verwachten. Of je dat meer of minder fan maakt en of dat het meer of minder waarschijnlijk maakt dat je erheen gaat, moet je zelf weten.