Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 14:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:worship: heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 15:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
D2kke_Bleek schreef:
Liever maken ze dit gewoon onder Pavelow, maakt geen ene moer uit qua productie maar denk wel dat het een hoop scheelt als de genre's gewoon gescheiden blijven. :/


Ja want stel je voor dat je in de war zou raken. Kom op zeg, boeiend allemaal.

Ze hebben een dubstep/style alias, waarom zouden ze die niet gebruiken? Zorgt alleen maar voor onnodige ophef als ze NC als alias zouden gebruiken.

Al vind ik zelf ook dat deze track gewoon onder NC hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 18:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik vind het maar een enorm gare holle kick om onder dit soort tracks te plaatsen, wellicht had ie me beter gelegen als hier de Pavelow 'dubstyle' kicks hadden onder gezeten die wat meer uitgestrekt zijn... heb echt niks tegen op dit soort tracks, vind het namelijk meestal erg vet maar met deze slaan ze bij mij toch de plank behoorlijk mis
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 16:36 
 
Hardtraxxer

Jeeezus :woot: wat een gruwelijke track zeg :bomb: ikvind alles vet, dit is denk de eerste hardstyle track waar het dubstep gedeelte gwn kei hard en niet storend is uitgevoerd. tis nog steeds gas.

heel vet gasten
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
Millard Fillmore schreef:
D2kke_Bleek schreef:
Liever maken ze dit gewoon onder Pavelow, maakt geen ene moer uit qua productie maar denk wel dat het een hoop scheelt als de genre's gewoon gescheiden blijven. :/


Ja want stel je voor dat je in de war zou raken. Kom op zeg, boeiend allemaal.

Ze hebben een dubstep/style alias, waarom zouden ze die niet gebruiken? Zorgt alleen maar voor onnodige ophef als ze NC als alias zouden gebruiken.

Al vind ik zelf ook dat deze track gewoon onder NC hoort.

Naamsbekendheid ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 19:06 
 
Hardtraxxer

Millard Fillmore schreef:
D2kke_Bleek schreef:
Liever maken ze dit gewoon onder Pavelow, maakt geen ene moer uit qua productie maar denk wel dat het een hoop scheelt als de genre's gewoon gescheiden blijven. :/


Ja want stel je voor dat je in de war zou raken. Kom op zeg, boeiend allemaal.


Ik bedoel eigenlijk dat NC en Pavelow gewoon gescheiden moeten blijven.
Dat je bij een hardstyle feest gewoon Noisecontrollers platen kunt verwachten.
Als ik dubstyle wil horen ga ik wel naar zo'n feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 21:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

D2kke_Bleek schreef:
Ik bedoel eigenlijk dat NC en Pavelow gewoon gescheiden moeten blijven.
Dat je bij een hardstyle feest gewoon Noisecontrollers platen kunt verwachten.
Als ik dubstyle wil horen ga ik wel naar zo'n feestje.

Ook al houd ik niet echt van dubstep in mijn hardstyle, jij definieert nu dat Noisecontrollers hardstyle zou moeten zijn, terwijl het toch echt de Noisecontrollers zelf zijn die bepalen wat voor act ze zijn. En het lijkt erop dat ze vinden dat ze een act zijn die vooral hardstyle draait, maar af en toe experimenteert met dit soort muziek. Tough cookies. Zij hoeven zich niet te conformeren aan het beeld dat of de verwachtingen die de fans van ze hebben.

Je ziet dat Noisecontrollers ergens draaien? Dan kun je tegenwoordig naast hardstyle ook dit soort platen verwachten. Of je dat meer of minder fan maakt en of dat het meer of minder waarschijnlijk maakt dat je erheen gaat, moet je zelf weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 21:25 
 
Hardtraxxer

Meph0 schreef:
D2kke_Bleek schreef:
Ik bedoel eigenlijk dat NC en Pavelow gewoon gescheiden moeten blijven.
Dat je bij een hardstyle feest gewoon Noisecontrollers platen kunt verwachten.
Als ik dubstyle wil horen ga ik wel naar zo'n feestje.

Ook al houd ik niet echt van dubstep in mijn hardstyle, jij definieert nu dat Noisecontrollers hardstyle zou moeten zijn, terwijl het toch echt de Noisecontrollers zelf zijn die bepalen wat voor act ze zijn. En het lijkt erop dat ze vinden dat ze een act zijn die vooral hardstyle draait, maar af en toe experimenteert met dit soort muziek. Tough cookies. Zij hoeven zich niet te conformeren aan het beeld dat of de verwachtingen die de fans van ze hebben.

Je ziet dat Noisecontrollers ergens draaien? Dan kun je tegenwoordig naast hardstyle ook dit soort platen verwachten. Of je dat meer of minder fan maakt en of dat het meer of minder waarschijnlijk maakt dat je erheen gaat, moet je zelf weten.


Nou goed, dat is dan ieder zijn mening :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 22:02 
 
Hardtraxx Elite

Ik vind persoonlijk dat ik het soms wel verfrissend vind om soms dit soort nummers er doorheen te horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 13:41 
 
Hardtraxxer

HQ ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 14:00 
 
Hardtraxxer

Volgens mij ben ik een van de weinigen die er echt helemaal niks aan vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 18:48 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

su-per-vet :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb niks met deze muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel leuke track maar ik moet dit soort muziek niet te vaak horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
su-per-vet :worship: :worship:

Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
su-per-vet :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 20:43 
 

Vet, maar met die artiestennaam ga je aan de haal met de fans die de afgelopen tijd geklaagd hebben over en tegen de Noisecontrollers. En dat vind ik een beetje sneu van deze 'professionele' heren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 21:05 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
Vet, maar met die artiestennaam ga je aan de haal met de fans die de afgelopen tijd geklaagd hebben over en tegen de Noisecontrollers. En dat vind ik een beetje sneu van deze 'professionele' heren.


misschien komt die naam wel gewoon van de kill the noise mix? dit houden ze niet hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 21:13 
 
Hardtraxx Veteran

Rolofss schreef:
Ik heb niks met deze muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 21:42 
 

The Venator schreef:
Jro_ schreef:
Vet, maar met die artiestennaam ga je aan de haal met de fans die de afgelopen tijd geklaagd hebben over en tegen de Noisecontrollers. En dat vind ik een beetje sneu van deze 'professionele' heren.


misschien komt die naam wel gewoon van de kill the noise mix? dit houden ze niet hoor :P


Hier is idd een goed gevonden dubbele betekenis van toepassing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 05:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand die weet wat er met d'n deze gaat gebeuren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 06:29 
 
Hardtraxx Veteran

Nee anders stond het hier al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 14:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rolofss schreef:
Ik heb niks met deze muziek.


Waarom zit je dan op Hardtraxx?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 14:28 
 
Hardtraxx Addict

Je reageert nu wel op een bericht van 10 maanden geleden hè :P.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks