Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 14:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
Je reageert nu wel op een bericht van 10 maanden geleden hè :P.


Weet ik :$
Had honger.

Maar ik neem aan dat deze ook op het album komt ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noop:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 14:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ah had die nog niet gezien.
Wat wil ie er dan mee doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 15:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ik gok z'n reet ermee afkuisen als ie gescheten heeft.

Nee wat doe je met een plaat? :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 15:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Ik gok z'n reet ermee afkuisen als ie gescheten heeft.

Nee wat doe je met een plaat? :sleep:


Ik bedoel uitbrengen of gratis weggeven of als Dj Tool houden retard. Denk je echt dat ik die vraag zo stel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 16:09 
 
Hardtraxx Veteran

Aan je andere posts soms te zien wel, ja.

Broken Balance schreef:
retard.


Dankje. xxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 16:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Aan je andere posts soms te zien wel, ja.

Broken Balance schreef:
retard.


Dankje. xxx


Voorbeeld pl0x.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 15:05 
 
Hardtraxx Addict

Vraag me af wanneer deze is een release krijgt!
Had em liever als een soort bonus track gezien om het nieuwe album ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 19:11 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Was deze alweer vergeten, episch!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 04:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gruwelijke plaat inderdaad, hopelijk binnenkort een (free) release :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 03:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien na het album!

https://www.facebook.com/Noisecontrollers/posts/10152669002638312?stream_ref=10
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Laten we het hopen. Wil deze erg graag hebben. Gruwelijk vette plaat! :D


Eensch!!

Vindt het een super dikke plaat :D Doet het live zeker goed ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Vincent Hofland
Will Kill The Noisecontrollers - Still Speedin' get a (free) release?

Noisecontrollers
No as I used alot of Kill the Noise version. But he liked it very much as I asked him about it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
Citaat:
Vincent Hofland
Will Kill The Noisecontrollers - Still Speedin' get a (free) release?

Noisecontrollers
No as I used alot of Kill the Noise version. But he liked it very much as I asked him about it.

Jammer dit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2016 21:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sorry voor de bump maar ik begrijp nog steeds niet waarom deze niet een free release kan worden? Dacht er deze week nog eens aan en vond het toch wel een fijne plaat. ^^

Echt nergens verkrijgbaar? Iemand die hem via-via heeft bemachtigd of zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2016 23:50 
 
Hardtraxx Veteran

Las een tijdje terug dat ie m alsnog zou free releasen, helaas verder niks over gehoord. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 00:05 
 
Hardtraxxer

ooooow jongens, ik dacht even dat hier meer info over was door de bump.. Beetje jammer dit :thumbdown:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks