Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 17:08 
 
Hardtraxx Veteran

Remix van niveau, lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice :thumbsup: ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jack Of Sound, wat een plaatje zeg! Vond de plaat na Kaylees Nightmare wat minder, maar deze is weer helemaal top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke melodie, heerlijke kicks, tempo = kwaliteit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 20:39 
 
Hardtraxx Addict

b-ram schreef:
Darknezz schreef:
Het origineel is echt een waanzinnig goede, typisch, Pollen track. Maar hier kan ik echt niks uit op maken. Even op HQ wachten, want de interesse is er zeker.

Dit is pretty HQ vrind... Wat heb je nog meer nodig dan?


Damn, hoe het kan weet ik niet, maar ik had eroverheen gekeken :$ .
Maar een heerlijke plaat heeft JOS er van gemaakt, nóg beter dan het origineel :woot: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 18:14 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 18:21 
 
Hardtraxx Veteran

echt vette remix :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ieder jaar is er 1 melodische plaat die alle andere melodische platen kilometers wegblaast. Vorig jaar was dat Everything Starts en nu is het deze remix. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 18:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hele gave remix dit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wauw wat een remix zeg :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 19:22 
 
Hardtraxx Veteran

Niet gedacht dat het zou lukken, maar deze remix is echt beter dan het origineel :love:
Wat een geweldige plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 19:30 
 
Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:
wauw wat een remix zeg :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 19:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Behalve die vocals herken ik echt niks uit het origineel. Op zich een lekker nummer maar het origineel blijft onovertroffen voor mij, wat een heerlijk en ook ondergewaardeerd nummer is dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeldzaam goede kicks uit Fusion :D Vette plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 20:13 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Behalve die vocals herken ik echt niks uit het origineel.

Mid-in/outro zijn wel vet, de rest vind ik dan weer niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 20:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hele fijne remix, maar het origineel blijft er nog steeds met kop en schouders bovenuit steken. Misschien omdat het origineel toch het geweldige gevoel mee brengt dat ik in die tijd had, toen alle hardstyle nog mooi was. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 20:44 
 
Hardtraxx Elite

Wauw, dit is echt een remix van niveu! Echt een vette remix! :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 21:07 
 
Hardtraxx Veteran

Mid intro en outro :worship: Climax spreekt me minder aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 22:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Wauw, dit is echt een remix van niveu!

Idd, gelukkig niet het niveau van je nederlands..

OT: Heerlijke track van JoS, wat een baas is het ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 22:40 
 

Wat een heerlijke remix, staat al de hele dag op repeat bij mij :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 23:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Snap niet waarom iedereen dit zo vet vindt. Hij is oké maar niet meer dan dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 01:15 
 

Ik snap niet wat men hier aan vindt. Die kicks zijn me toch belabberd. Verder moet hij niet teveel pielen met die melodie, want een paar simpele geluidjes en een vette kick is veel beter dan dit. Waardeloze plaat. Zo heb je altijd van die eendagvliegjes die een paar goede platen maken, om vervolgens helemaal weg te zakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 09:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

climax is niet m'n ding, maar toch wel een vette remix. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze verdient wel een tweede reactie. Heerlijk gewoon, Chris is een held. Die langzaam omhoog pitchende kick ook. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 15:48 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Die langzaam omhoog pitchende kick ook. :loving:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks