Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 10:14 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 14:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Briljante plaat en briljant artwork :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 16:03 
 
Hardtraxx Elite

vind alles vet, behalve de climax geen reet aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij stelt mij nooit teleur en nu dus ook niet :)
Vooral heerlijke intro :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 11:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Squid schreef:
Briljante plaat en briljant artwork :D

Dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 12:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jack of Sound is gewoon een held. Hij heeft mij nog nooit teleurgesteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 12:50 
 
Hardtraxx Elite

Crash schreef:
jambekkie schreef:
Wauw, dit is echt een remix van niveu!

Idd, gelukkig niet het niveau van je nederlands..

OT: Heerlijke track van JoS, wat een baas is het ook


Het niveau van mijn Nederlands is prima, alleen mijn typkunsten niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 13:22 
 
Hardtraxx Elite

lekkere track
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 14:29 
 
Hardtraxxer

Hele vette plaat!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 10:31 
 
Hardtraxx Newbie

Geslaagde remix :D alleen voor mij het origineel niet overtroffen.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks