Dit! Elke keer een dikke laag kippenvel als ik die melodie hoormark-feyenoord wrote:Pure perfectie als je het mij vraagtG1LL wrote:Mark noemt het de plaat van 2011
Related topics
- View the latest post: Noisecontrollers - So High (Ikigai Remix)
- View the latest post: Noisecontrollers - So High 2019
- View the latest post: Noisecontrollers vs. Adele - So High To The Rain (Mashup Jack)
- View the latest post: Noisecontrollers - 10 Years Noisecontrollers
- View the latest post: Noisecontrollers & Noisecontrollers - The Space We Created (Sephyx Remix)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
IHardtraxxer
- 253 posts member since 2008
- last seen Jan 2026
Ik versta,Vincent_ wrote:Blijft echt gruwelijk inderdaad.![]()
Die laatste 4 tracks van NC zijn zo zaligHad dit echt niet verwacht
Titel iets met High ?
Going/Flying High?
I feel high, I (can?) feel high.
wat een gruwelijke plaat! zo episch!! steeds meer platen die invloeden van trance hebben, maar dit is toch wel echt de dikste! 
-
EHardtraxx Newbie
- 10 posts member since 2011
- last seen Jan 2012
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Kijk eerst even op de voorgaande pagina's voordat je een filmpje neerzetepicmusic wrote:View on YouTube
Kijk jij dan eerst even of die van dezelfde kwaliteit zijn? De HWS versie staat er nog niet...jambekkie wrote:Kijk eerst even op de voorgaande pagina's voordat je een filmpje neerzetepicmusic wrote:View on YouTube
Doe mij die versie van Qlimax maar zonder dat frisdrankautomaatengels.
View on YouTubeKijk jij dan eerst even of die van dezelfde kwaliteit zijn? De HWS versie staat er nog niet...
Hmm vind hem toch niet zoo lekker.... Vocals zijn wel leuk
Verder begint er bij mij eigenlijk niets te kriebelen 
-
DHardtraxxer
- 247 posts member since 2011
- last seen Jun 2016
TiMOTHYb wrote:Doe mij die versie van Qlimax maar zonder dat frisdrankautomaatengels.
Denk dat dit mijn nummer 2 van dit jaar word, ongeloveloos gewoon.
HahahaTiMOTHYb wrote:frisdrankautomaatengels.
Bij mij ook niet. Klinkt wel leuk, maar snap niet echt wat er nou zo ongelooflijk vet aan dit nummer isSkiggyRapz18 wrote:Verder begint er bij mij eigenlijk niets te kriebelen
Gewoon alles is er vet aanGrozny wrote:Bij mij ook niet. Klinkt wel leuk, maar snap niet echt wat er nou zo ongelooflijk vet aan dit nummer isSkiggyRapz18 wrote:Verder begint er bij mij eigenlijk niets te kriebelen
Ik voel zoveel heerlijke energie/drive in! Hier kun je gewoon niet op stilstaan.hurricane wrote:Gewoon alles is er vet aanGrozny wrote:Bij mij ook niet. Klinkt wel leuk, maar snap niet echt wat er nou zo ongelooflijk vet aan dit nummer isSkiggyRapz18 wrote:Verder begint er bij mij eigenlijk niets te kriebelen
Cruelty wrote:SkiggyRapz18 wrote:Hmm vind hem toch niet zoo lekker.... Vocals zijn wel leukVerder begint er bij mij eigenlijk niets te kriebelen
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
Vind het maar een saaie plaat, vocals irriteren me verschrikkelijk.
lekker tegendraads weer WoucoWZY wrote:Vind het maar een saaie plaat, vocals irriteren me verschrikkelijk.
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
Kan er niks aan doenPommer wrote:lekker tegendraads weer WoucoWZY wrote:Vind het maar een saaie plaat, vocals irriteren me verschrikkelijk.
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Gotta love Dr. PhillE-rik wrote:Cruelty wrote:SkiggyRapz18 wrote:Hmm vind hem toch niet zoo lekker.... Vocals zijn wel leukVerder begint er bij mij eigenlijk niets te kriebelen
Dit is een track dat geweldig is voor de komend 1/2 maanden maar daarna krijg je hetzelfde effect zoals Gimme Love. Daar ben ik dan heel erg bang voor!
Daarom ga ik deze zelf ook niet zoveel luisteren. Dan wordt ie niet zo snel saai. Ik hoop ook dat deze track niet teveel gedraaid gaat worden, zodat ie speciaal blijft.dennis wrote:Dit is een track dat geweldig is voor de komend 1/2 maanden maar daarna krijg je hetzelfde effect zoals Gimme Love. Daar ben ik dan heel erg bang voor!
Ik vind Gimme Love nog steeds geweldig.dennis wrote:Dit is een track dat geweldig is voor de komend 1/2 maanden maar daarna krijg je hetzelfde effect zoals Gimme Love. Daar ben ik dan heel erg bang voor!
die smurfen vocal stoor ik me ook erg aan hoor in dit nummer, voor de rest top plaatWZY wrote:Kan er niks aan doenPommer wrote:lekker tegendraads weer WoucoWZY wrote:Vind het maar een saaie plaat, vocals irriteren me verschrikkelijk.