Mooie melodie, maar ik vind die kicks echt lelijk. Toch zijn ze wel weer goed bezig hoor! 
Related topics
- View the latest post: Noisecontrollers - So High (Ikigai Remix)
- View the latest post: Noisecontrollers - So High 2019
- View the latest post: Noisecontrollers vs. Adele - So High To The Rain (Mashup Jack)
- View the latest post: Noisecontrollers - 10 Years Noisecontrollers
- View the latest post: Noisecontrollers & Noisecontrollers - The Space We Created (Sephyx Remix)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
zo'n heerlijk zweef plaat 
-
A
Top 5 platen van Qlimax!

-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Wat een schijf
.
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Raakt me nog niet echt om eerlijk te zijn 
Echt een heerlijk plaatje
Dit zijn de Noisecontrollers op hun best!
Wat een geweldige plaat is dit. Echt helemaal door geraakt zaterdag.
Ik vind hier dus echt helemaal niks aan. Te cheesy, Astral 2.0...
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
En ik vond Astral ook al zo vetdawasiknie wrote:Ik vind hier dus echt helemaal niks aan. Te cheesy, Astral 2.0...
Moet toegeven dat ik dit gewoon heerlijk vind klinken. Heerlijke euforische drive heeft hij.
Mr Lellebel wrote:Echt een heerlijk plaatjeDit zijn de Noisecontrollers op hun best!
Wildstylerz wrote:zo'n heerlijk zweef plaat
Hier op terugkomend, hij doet mij toevallig ook denken aan een nummer. Nomansland lijkt er niet heel veel op als je ze na elkaar luistert, maar toch komen volgens mij veel tonen overeen. Maar dat terzijde, eindelijk weer een goede melodie-plaat van NC, nooit zo van de ''feel-good'' tracks. Maar deze is toch wel heerlijk hoor.p-stylez wrote:melodie komt me erg bekend voor, alleen gaat deze in de volgende maten omhoog, terwijl die andere naar beneden gaat. Weet iemand welk nr?gydo wrote:View on YouTube
-
RHardtraxx Newbie
- 10 posts member since 2011
- last seen Mar 2012
Wat een plaat!! _o_
Kijk echt uit naar hun X-Qlusive!
Kijk echt uit naar hun X-Qlusive!
Echt heerlijk deze plaat! Ontzettend mooie melodie en goed gevoel!
Melodie is bijna een letterlijk kopie van een andere melodie (kan d'r ff niet op komen). Wel erg vet idd.Khadber wrote:Echt heerlijk deze plaat! Ontzettend mooie melodie en goed gevoel!
Oeps, dit wilde ik bij Zany- Squared neerzetten
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Ik denk dat ik verliefd ben op dit nummer nadat ik hem in HQ heb gehoord in HWS 7 
Bij mij was het liefde op het eerste gezicht. Toen ik hem voor het eerste hoorde was ik er meteen al verliefd opKwisniks wrote:Ik denk dat ik verliefd ben op dit nummer nadat ik hem in HQ heb gehoord in HWS 7
HHZ noemt het de plaat van 2011, das iets te hoog gegrepen voor mij, maar die melo pakt mij zo erg! Echt heel goed gedaan + een grote dosis gevoel d'r in, prima!