Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 14:07 

Hardtraxxer

Artiest: Noisecontrollers
Track(s): Santus (Radical Redemption Remix)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 14:17 

Hardtraxx Veteran

Klinkt echt dik, lijkt wel heel veel op het origineel hij had misschien wat meer variatie kunnen brengen in de melodie, maar toch ook weer goed dat de melodie intact is gebleven. Ben echt benieuwd naar hq
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 14:53 

Hardtraxx Veteran

Klonk heel vet live en idd goed van hem dat hij de melodie intact heeft gelaten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 15:17 

Hardtraxx Addict

Klinkt idd best goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 15:52 

Hardtraxxer

juist vet dat hij de melodie intact heeft gehouden! :thumbsup:
zal orgineel niet overtreffen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 17:09 

Hardtraxx Elite

Het origineel is echt baas.
Pluspunt dat de melodie intact gebleven is.
Ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 00:09 

Hardtraxxer

Zo in deze kwaliteit vind ik het nergens naar klinken. Hoop dat hij hem zaterdag op dreamfield draait
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 15:56 

Hardtraxx Veteran

Drive :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 16:06 

Kraak... Piep...

Drive komt omdat het bpm op +10 minstens ligt.
De zoveelste 150 BPM hardcore Remix denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 20:06 

Hardtraxxer

Grote NC fan, normaal geen Radical fan.. Maar man wat is dit een bazenplaat zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 09:34 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:

Onzin. Drive zit hem naar mijn inziens in de melodie/synth en de kickrolls.

Broken Balance schreef:

Ook onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 09:36 

Kraak... Piep...

Duruz schreef:
Broken Balance schreef:

Broken Balance schreef:

Ook onzin.

Dat eerste moet maar blijken uit de normale HQ preview.

Maar dat 2e is wel zo. Gewoon de zoveelste halve hc RR track alleen dan met de melodie van NC.
Snap nog steeds niet dat deze gast gewoon niet een sublabel onder MOH begint.
Want hij begint al met ,soort van, hun stijl en gaat ook steeds meer die kant op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 09:43 

Hardtraxxer

Waar is deze nog meer gedraaid..? Komt me verschrikkelijk bekend voor! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 12:41 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Duruz schreef:
Broken Balance schreef:

Broken Balance schreef:

Ook onzin.

Dat eerste moet maar blijken uit de normale HQ preview.

Maar dat 2e is wel zo. Gewoon de zoveelste halve hc RR track alleen dan met de melodie van NC.
Snap nog steeds niet dat deze gast gewoon niet een sublabel onder MOH begint.
Want hij begint al met ,soort van, hun stijl en gaat ook steeds meer die kant op.

minus is more is toch praktisch een sub label van MOH -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 14:46 

Kraak... Piep...

Als je het helemaal terug rekent. Dan is MiM inderdaad naar zijn huidige status geholpen door Angerfist.

Want Angerfist maakte Crucifier aka Crypsis groot toen hij bij zijn live act in zat, geholpen met produceren e.d. geloof ik, en daaruit is Crypsis gekomen
Vervolgens heeft heel MiM zich aan de stijl van Crypsis aangepast na een korte tijd en hij gebruikte gewoon de hardstyle versie van Angerfist z'n toenmalige soundbank. Hetzelfde doen RR en de nieuwe artiesten met zo'n kick een beetje met de huidige Angerfist soundbank, als je naar From The Blackness, Burn This MF Down, Street Fighter e.d. kijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 15:05 

Hardtraxx Elite

Maakt toch allemaal geen fluit uit, als de muziek maar vet is en ik houd hier wel van :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 00:07 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Als je het helemaal terug rekent. Dan is MiM inderdaad naar zijn huidige status geholpen door Angerfist.

Want Angerfist maakte Crucifier aka Crypsis groot toen hij bij zijn live act in zat, geholpen met produceren e.d. geloof ik, en daaruit is Crypsis gekomen
Vervolgens heeft heel MiM zich aan de stijl van Crypsis aangepast na een korte tijd en hij gebruikte gewoon de hardstyle versie van Angerfist z'n toenmalige soundbank. Hetzelfde doen RR en de nieuwe artiesten met zo'n kick een beetje met de huidige Angerfist soundbank, als je naar From The Blackness, Burn This MF Down, Street Fighter e.d. kijkt.

was het niet juist andersom? dat Crypsis juist Angerfist leerde produceren etc en daarom ook destijds een duo was tijdens de liveact ofzo? ik geloof dat ooit in een interview gezien te hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 11:56 

Hardtraxx Crew

Origineel is een ontzettend bazennummer, maar dit klinkt ook zeker niet verkeerd. Ben benieuwd naar betere kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 10:20 

Kraak... Piep...

Zin schreef:
Broken Balance schreef:

was het niet juist andersom? dat Crypsis juist Angerfist leerde produceren etc en daarom ook destijds een duo was tijdens de liveact ofzo? ik geloof dat ooit in een interview gezien te hebben?

Angerfist is volgensmij wel een stukje ouder dan Crypsis. Angerfist is bijna 34 en Crypsis is zo'n 5 jaar jonger.
Dat betekend dat tegen de tijd dat Angerfist begon (2001 eerste release en toen hij 16 was begon hij met produceren) Crypsis nog maar 11/12 was. Dus dat lijkt me sterk en Danny produceerde altijd solo, behalve bij Bloodcage, daar kreeg hij hulp van de huidige DJ die Bloodcage doet (voor inspiratie vooral).

EN Crucifier had zijn eerste release met, jawel, Angerfist (Angerfist & Crucifier - Broken Chain) dus het lijkt me dat Danny het Grzegorz heeft geleerd of in iedergeval heeft geholpen.
En ik weet wel zeker dat Danny het niet van hem heeft geleerd omdat Crucifier pas later bij Angerfist LIVE kwam geloof ik.

En het Duo wat jij bedoelde is niet met Crypsis maar met MC Prozac. Later nodigde hij altijd vrienden uit om mee te doen. Wat Crypsis dus was (En Radical Redemption ook geloof ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 13:00 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Zin schreef:
Broken Balance schreef:

Angerfist is volgensmij wel een stukje ouder dan Crypsis. Angerfist is bijna 34 en Crypsis is zo'n 5 jaar jonger.
Dat betekend dat tegen de tijd dat Angerfist begon (2001 eerste release en toen hij 16 was begon hij met produceren) Crypsis nog maar 11/12 was. Dus dat lijkt me sterk en Danny produceerde altijd solo, behalve bij Bloodcage, daar kreeg hij hulp van de huidige DJ die Bloodcage doet (voor inspiratie vooral).

EN Crucifier had zijn eerste release met, jawel, Angerfist (Angerfist & Crucifier - Broken Chain) dus het lijkt me dat Danny het Grzegorz heeft geleerd of in iedergeval heeft geholpen.
En ik weet wel zeker dat Danny het niet van hem heeft geleerd omdat Crucifier pas later bij Angerfist LIVE kwam geloof ik.

En het Duo wat jij bedoelde is niet met Crypsis maar met MC Prozac. Later nodigde hij altijd vrienden uit om mee te doen. Wat Crypsis dus was (En Radical Redemption ook geloof ik)

Aha oke ;) weer wat geleerd haha :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 16:06 

Hardtraxx Veteran

Gaan we weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 18:03 

Hardtraxx Addict

heerlijke remix zo te horen, die 2e climax :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 09:28 

Hardtraxx Veteran

@Broken Balance

Duidelijk verhaal ! doet er verder niet heel veel toe natuurlijk, maar je bent wel goed op de hoogte :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 21:34 

Hardtraxx Veteran

Wat geweldig dat hij deze grens opzoekt!!! De oude duistere nc onder de loep nemen en een radical twist aan geven. Je weet dat je al een dijk van een plaat hebt, dit kan alleen maar gaver worden!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 21:42 

Hardtraxx Veteran

Juist niet imo.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks