Zin schreef:
Broken Balance schreef:
Als je het helemaal terug rekent. Dan is MiM inderdaad naar zijn huidige status geholpen door Angerfist.
Want Angerfist maakte Crucifier aka Crypsis groot toen hij bij zijn live act in zat, geholpen met produceren e.d. geloof ik, en daaruit is Crypsis gekomen
Vervolgens heeft heel MiM zich aan de stijl van Crypsis aangepast na een korte tijd en hij gebruikte gewoon de hardstyle versie van Angerfist z'n toenmalige soundbank. Hetzelfde doen RR en de nieuwe artiesten met zo'n kick een beetje met de huidige Angerfist soundbank, als je naar From The Blackness, Burn This MF Down, Street Fighter e.d. kijkt.
was het niet juist andersom? dat Crypsis juist Angerfist leerde produceren etc en daarom ook destijds een duo was tijdens de liveact ofzo? ik geloof dat ooit in een interview gezien te hebben?
Angerfist is volgensmij wel een stukje ouder dan Crypsis. Angerfist is bijna 34 en Crypsis is zo'n 5 jaar jonger.
Dat betekend dat tegen de tijd dat Angerfist begon (2001 eerste release en toen hij 16 was begon hij met produceren) Crypsis nog maar 11/12 was. Dus dat lijkt me sterk en Danny produceerde altijd solo, behalve bij Bloodcage, daar kreeg hij hulp van de huidige DJ die Bloodcage doet (voor inspiratie vooral).
EN Crucifier had zijn eerste release met, jawel, Angerfist (Angerfist & Crucifier - Broken Chain) dus het lijkt me dat Danny het Grzegorz heeft geleerd of in iedergeval heeft geholpen.
En ik weet wel zeker dat Danny het niet van hem heeft geleerd omdat Crucifier pas later bij Angerfist LIVE kwam geloof ik.
En het Duo wat jij bedoelde is niet met Crypsis maar met MC Prozac. Later nodigde hij altijd vrienden uit om mee te doen. Wat Crypsis dus was (En Radical Redemption ook geloof ik)