Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 15:58 
 
Hardtraxx Elite

Hij gaat niks doen, geen previes.. Misschien dat hij over 3 maanden een track in Unleashed gaat doen. Maar meer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

geef hem eens ongelijk, hij staat al op elk festival, hij mag overal afsluiten... als hij nu ook al z'n nummers in HQ online gaat gooien, is het publiek al helemaal snel op z'n tracks uitgekeken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 18:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
geef hem eens ongelijk, hij staat al op elk festival, hij mag overal afsluiten... als hij nu ook al z'n nummers in HQ online gaat gooien, is het publiek al helemaal snel op z'n tracks uitgekeken...


Ja maar daarom denk ik dat hij gewoon aan een derde album gaat werken aangezien hij zelf ooit in een interview heeft gezegd dat hij gelooft in de kracht van een album. Hij released zelf nooit iets los of een preview o.i.d. Daarom dacht ik gewoon dat hij met een derde album bezig was :p

Als er een track van hem in Unleashed zou komen, zou dat ook wel nice zijn :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 18:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin schreef:
Ik weet bijna wel zeker dat die een derde album aan het maken is.


Alsjeblieft niet zeg

Zin schreef:
Hij produceert wel echt veel tracks in zo'n korte tijd :thumbsup:


Dat is niet bepaald lastig als je een soundbank hebt van 5 geluiden, een kick, 2 templates en een muis die geilt op distortion en flanger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 18:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zin schreef:
Blear schreef:
Hij produceert wel echt veel tracks in zo'n korte tijd :thumbsup:


Dat is niet bepaald lastig als je een soundbank hebt van 5 geluiden, een kick, 2 templates en een muis die geilt op distortion en flanger.


Okeoke ik moet toegeven dies goed :lol: :lol: :lol: Gewoon ook omdat het waar is hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin schreef:
Gewoon ook omdat het waar is hahaha

Eeeuuuuhhhh nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 19:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Zin schreef:
Gewoon ook omdat het waar is hahaha

Eeeuuuuhhhh nee.


Euhhhunterz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:/ die kick
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 18:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die pitch haalt echt alle kracht uit de kick. In lq klonk ie nog wel redelijk, maar ik hou het mooi bij het origineel, daar vind ik de kicks veel fijner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 19:00 
 
Hardtraxx Veteran

Man man man man.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 21:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jammer, had hier meer van verwacht. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 22:02 
 

Helaas. Bagger
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 00:48 
 
Hardtraxxer

Geslaagde remix :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 01:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wow... valt tegen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 09:15 
 
Hardtraxx Newbie

Ik zet wel weer het LQ filmpje op, want daarin klonk die in ieder geval een stuk vetter xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 10:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joah, dit is wel prima. Sanctus is misschien wel mijn favoriete Noisecontrollers plaat, en ik vind dat Radical er wel leuk z'n eigen twist aan heeft gegeven :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 17:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jamie-fct schreef:
Geslaagde remix :thumbsup:


dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



49:22
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pitch is juist nodig om energie aan de melodie mee te geven imo. Alleen is deze remix niks vernieuwend ten opzichte van het origineel. En ja sommige mensen zijn van mening dat het niet hoeft omdat het zon episch nummer is maar ik vind toch dat je wel iets kan veranderen. Kijk naar Crump Remix van Ran-D die naar mij mening goed gelukt is omdat hij en in een nieuw jasje wordt gestoken en hij er een eigen draai aan geeft. Dat vind ik hier te weinig helaas, zet het origineel maar weer op :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

melodie blijft episch, origineel zou je toch (bijna) nooit meer horen, dus als dit een manier is om hem nog af en toe mee te krijgen in een radical jasje, achja so be it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

*bump

Weet iemand of hier nog iets mee gaat gebeuren?
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks