Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tweede climax :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Gaan we weer.

Crypsis op de vraag of hij het hier een keer wil uitleggen hoe het echt zit:
Citaat:
Kan wel een keer een verhaaltje doen. Kijk wel ff


Als iemand de Angerfist - Crypsis situatie uit kan leggen is het hijzelf wel. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 09:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Of Danny zelf :P
Ik weet niet in hoeverre ze elkaar hebben geholpen qua draaien maar het productie gedeelte lijkt me overduidelijk. Of er moet een aparte rede achter zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 10:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou ben benieuwd. :)

Zo raar vind ik het trouwens niet dat je als vrienden (wonen bij elkaar in de buurt, delen studio) dezelfde soundbank gebruikt eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 11:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wil dit eerst maar eens horen op een normaal hardstyle tempo en in goeie kwaliteit. Origineel is een van mn favoriete NC platen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Nou ben benieuwd. :)

Zo raar vind ik het trouwens niet dat je als vrienden (wonen bij elkaar in de buurt, delen studio) dezelfde soundbank gebruikt eigenlijk.

Dit zeker en bij veel labels worden dezelfde sounds wel eens gebruikt hoor. Zo gek is dat niet. Bij veel A2 Records hoor je dezelfde uplifters bijvoorbeeld. En luister bijvoorbeeld is naar het intro van Donkey Rollers - Innocent en naar die van B-Front - Sleepwalker. Geen idee hoe dit is gegaan en het is dan ook niet mijn intentie om te zeggen dat de een de ander na aapt. Alleen kun je wel feitelijk constateren dat het op elkaar lijk en dat de heren elkaar dus waarschijnlijk helpen en in ieder geval inspireren en daar vind ik persoonlijk niks mis mee. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 13:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dit is echter op hetzelfde label. Bij MiM (lijkt het dus op) is het zo dat een compleet label de soundbank van MOH gebruikt en aanpast, of in ieder geval Crypsis eerst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dit is echter op hetzelfde label. Bij MiM (lijkt het dus op) is het zo dat een compleet label de soundbank van MOH gebruikt en aanpast, of in ieder geval Crypsis eerst.

Oh ja dat is true, dat was ik even vergeten haha. Toch voelt het echter voor mij wel gewoon juist. Ik denk ook dat dit label verschil er (voornamelijk) is door het verschil in genres. Het zijn volgens mij gewoon vrienden van elkaar die elkaar helpen en inspireren. Het verschil (van label) zit hem voornamelijk in de genres denk ik dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 14:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat denk ik ook, heb er zelf ook geen problemen mee, t klinkt ook goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 16:15 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
JVDM schreef:
Gaan we weer.

Crypsis op de vraag of hij het hier een keer wil uitleggen hoe het echt zit:
Citaat:
Kan wel een keer een verhaaltje doen. Kijk wel ff


Als iemand de Angerfist - Crypsis situatie uit kan leggen is het hijzelf wel. ^^

Doelde er meer op dat we dat nou wel weten. Bij elke MiM track-topic moet het weer genoemd/onder de loep genomen worden. Maak dan een apart topic, ga ik daar wel heen als ik wil lezen over MiM/MoH en kan ik onder een track gewoon lezen wat mensen er van vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
Wat geweldig dat hij deze grens opzoekt!!! De oude duistere nc onder de loep nemen en een radical twist aan geven. Je weet dat je al een dijk van een plaat hebt, dit kan alleen maar gaver worden!!


Qlown schreef:
Juist niet imo.


Helemaal mee eens, ik betwijfel of dit het origineel kan overtreffen. Sowieso blazen die NC kicks die RR kickjes zo omver :P maar het klinkt in ieder geval niet als een verkrachting, even wachten op een HQ dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanaf 00:37 :worship:

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 06:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is hier het nut van ten opzichte van het filmpje in de beginpost? Ook gewoon (hq) in die yt link :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 13:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

He die kick komt me bekend voor.. Het is toch niet...

Alweer hetzelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2014 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Wat is hier het nut van ten opzichte van het filmpje in de beginpost? Ook gewoon (hq) in die yt link :lol:

Ik vind deze beter geluid hebben. Maar ik zal wel niks meer posten man, zeikerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2014 13:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
jaron123 schreef:
Wat is hier het nut van ten opzichte van het filmpje in de beginpost? Ook gewoon (hq) in die yt link :lol:

Ik vind deze beter geluid hebben. Maar ik zal wel niks meer posten man, zeikerd.


Laat je eigen nou niet opnaaien door hem, want hij doet zo in bijna alle topics.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2014 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Wat is hier het nut van ten opzichte van het filmpje in de beginpost? Ook gewoon (hq) in die yt link :lol:


Wat is jouw nut op dit forum?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2014 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
jaron123 schreef:
Wat is hier het nut van ten opzichte van het filmpje in de beginpost? Ook gewoon (hq) in die yt link :lol:


Wat is jouw nut op dit forum?


Sorry jullie hebben helemaal gelijk! :oh: Jammer dat ik niet eens mijn mening mag geven over een filmpje wat NAAR MIJN MENING geen nut heeft, maar dat er meteen wordt reageert met "oh hij doet altijd zo op dit forum". Wat overigens volgens mij verwijst naar een discussie die inderdaad nogal kinderachtig was. Maar om nou een paar post te pakken en daar een mening over mij baseren, nee dat is volwassen man, top :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2014 18:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
chas1n schreef:
jaron123 schreef:
Wat is hier het nut van ten opzichte van het filmpje in de beginpost? Ook gewoon (hq) in die yt link :lol:


Wat is jouw nut op dit forum?


Sorry jullie hebben helemaal gelijk! :oh: Jammer dat ik niet eens mijn mening mag geven over een filmpje wat NAAR MIJN MENING geen nut heeft, maar dat er meteen wordt reageert met "oh hij doet altijd zo op dit forum". Wat overigens volgens mij verwijst naar een discussie die inderdaad nogal kinderachtig was. Maar om nou een paar post te pakken en daar een mening over mij baseren, nee dat is volwassen man, top :/


Dat je een mening hebt is niet het punt, want iedereen mag hier zijn mening posten alleen de manier waarop jij het uit is gewoon vaak een belediging tegenover anderen die wel gewoon proberen dingen te posten. Een mening hebben is niks mis mee, maar ga dan niet iemand afkraken als die een filmpje hier op zet en hem dan vervolgens uitlachen omdat er 'HQ' in de titel staat terwijl het niet eens zijn eigen filmpje is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2014 20:10 
 
Hardtraxx Veteran

Dus als hij lacht omdat er HQ in het filmpje staat is dat beledigend voor degene die het gepost heeft? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2014 20:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Dus als hij lacht omdat er HQ in het filmpje staat is dat beledigend voor degene die het gepost heeft? xd


Poh je snapt wel wat ik bedoel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik lach hem toch ook niet uit. Puur dat er hq staat. Maar het is iig niet de bedoeling om beledigend over te komen :).

Laat er maar snel een echte hq komen dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 15:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Ik lach hem toch ook niet uit. Puur dat er hq staat. Maar het is iig niet de bedoeling om beledigend over te komen :).

Laat er maar snel een echte hq komen dan


Idd, maar heb echt serieus het gevoel dat al die Radical tracks nog eventjes op zich laten wachten. Ik weet bijna wel zeker dat die een derde album aan het maken is en dan dalijk alle preview in een korte periode komen. Ben alleen benieuwd hoelang dit nog gaat duren, maar aan de andere kant mag je niet klagen want hij produceert wel echt veel tracks in zo'n korte tijd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 15:35 
 
Hardtraxx Elite

Zin schreef:
jaron123 schreef:
Ik lach hem toch ook niet uit. Puur dat er hq staat. Maar het is iig niet de bedoeling om beledigend over te komen :).

Laat er maar snel een echte hq komen dan


Idd, maar heb echt serieus het gevoel dat al die Radical tracks nog eventjes op zich laten wachten. Ik weet bijna wel zeker dat die een derde album aan het maken is en dan dalijk alle preview in een korte periode komen. Ben alleen benieuwd hoelang dit nog gaat duren, maar aan de andere kant mag je niet klagen want hij produceert wel echt veel tracks in zo'n korte tijd :thumbsup:

uhhhhh nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 15:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Zin schreef:
jaron123 schreef:
Ik lach hem toch ook niet uit. Puur dat er hq staat. Maar het is iig niet de bedoeling om beledigend over te komen :).

Laat er maar snel een echte hq komen dan


Idd, maar heb echt serieus het gevoel dat al die Radical tracks nog eventjes op zich laten wachten. Ik weet bijna wel zeker dat die een derde album aan het maken is en dan dalijk alle preview in een korte periode komen. Ben alleen benieuwd hoelang dit nog gaat duren, maar aan de andere kant mag je niet klagen want hij produceert wel echt veel tracks in zo'n korte tijd :thumbsup:

uhhhhh nee.


Niet? dus jij denkt dat hij binnenkort al een HQ preview van iets online gooit? Hij heeft in de tussentijd alweer 10 tracks ofzo klaar?
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks