Omdat Qlimax altijd één van de meest duistere feesten "was" en wij het jammer vinden dat er nu dat soort spul wordt gedraaid.JEFSKIII wrote:Wat is daar schande aan? (Maar weggehaald wat hier stond voordat jejambekkie wrote:Schande dat die op een feest als Qlimax gedraaid word. Dat was een beetje jammer.)
Zo kun je bij elke track wel melden dat het een schande is dat die daar en daar werd gedraaid, flapdrol.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
A
Dan is ie de moraalridder, dan niet. Ik verdacht u van trollenjambekkie wrote:Schande dat die op een feest als Qlimax gedraaid word. Dat was een beetje jammer.
Qlimax is al jaren niet meer duister.
Zal leuk zijn als dat wel weer zo wordt, maar dan verkoopt Qdance denk ik niet genoeg kaartjes.
Al maakt het die n00bs toch geen fuck uit waar ze naar luisteren, als het maar door Headhunterz/ Brennan Heart/ DBSTF gedraaid wordt.
Niets tegen die DJ's trouwens, maar zo werkt het wel.
Zal leuk zijn als dat wel weer zo wordt, maar dan verkoopt Qdance denk ik niet genoeg kaartjes.
Al maakt het die n00bs toch geen fuck uit waar ze naar luisteren, als het maar door Headhunterz/ Brennan Heart/ DBSTF gedraaid wordt.
Niets tegen die DJ's trouwens, maar zo werkt het wel.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
Headhunterz
Let me then tell you, I heard the album and it's gonna be an incredible piece of art. NC are gonna write history. @Noisecontrollers
ben er het tot nu toe dik mee eens!
Let me then tell you, I heard the album and it's gonna be an incredible piece of art. NC are gonna write history. @Noisecontrollers
ben er het tot nu toe dik mee eens!
-
E
- 2 posts member since 2011
- last seen Nov 2011
nc stellen me niet vaak teleur, ook deze is weer erg lekker!

-
DHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
Echt een heerlijk nummer! De melodie, de sound en de energie.
Geweldig!
Geweldig!
-
MHardtraxxer
- 214 posts member since 2011
- last seen Mar 2013
Dodelijk harde track. 
-
M
- 6 posts member since 2011
- last seen Jan 2012
Heerlijke track!
Dat zeker niet mijn vriendMRN wrote:Dodelijk harde track.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Iedereen loopt So High de hemel in te prijzen, wat volkomen terecht is, maar Pillars Of Creation en Moonraker zijn vele malen beter! 

Ennuh, ik zeg wat ik vind. Maar dat wist je denk ik alAlmighty wrote:Dan is ie de moraalridder, dan niet. Ik verdacht u van trollenjambekkie wrote:Schande dat die op een feest als Qlimax gedraaid word. Dat was een beetje jammer.
vlinders in me buik bij Pillars of Creationjambekkie wrote:edereen loopt So High de hemel in te prijzen, wat volkomen terecht is, maar Pillars Of Creation en Moonraker zijn vele malen beter!
Hij is anders ook niet zo dodelijk.Mr Lellebel wrote:Dat zeker niet mijn vriendMRN wrote:Dodelijk harde track.De melodie en de sfeer zijn wel heeel erg vet
-
MHardtraxxer
- 214 posts member since 2011
- last seen Mar 2013
Haha ik bedoelde dat niet zozeer als in raw, maar ik vind m gewoon heel erg lekker. 
Helemaal mee eensch!jambekkie wrote:Iedereen loopt So High de hemel in te prijzen, wat volkomen terecht is, maar Pillars Of Creation en Moonraker zijn vele malen beter!![]()
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Dit.Mannonymous wrote:Helemaal mee eensch!jambekkie wrote:Iedereen loopt So High de hemel in te prijzen, wat volkomen terecht is, maar Pillars Of Creation en Moonraker zijn vele malen beter!![]()
Jij snapt hemjambekkie wrote:Iedereen loopt So High de hemel in te prijzen, wat volkomen terecht is, maar Pillars Of Creation en Moonraker zijn vele malen beter!![]()
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
DitBe Quiet wrote:Jij snapt hemjambekkie wrote:Iedereen loopt So High de hemel in te prijzen, wat volkomen terecht is, maar Pillars Of Creation en Moonraker zijn vele malen beter!![]()
Ik ben echt helemaal verliefd geworden op de 2 melodieen die in deze track zitten, wat een geweldig nummer zeg! 
ditMaximum wrote:Ik ben echt helemaal verliefd geworden op de 2 melodieen die in deze track zitten, wat een geweldig nummer zeg!
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
erg goede melodie net als So High 
Heel fijn ritme in deze track
Dit is echt zo'n nummertje waar ik vrolijk van word.
Dit is echt zo'n nummertje waar ik vrolijk van word.
Hopelijk komt er snel een HQ preview online zonder Ruffian.
Dat dancing with my shadow geleuter ben ik nu wel zat
-
SHardtraxxer
- 281 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
hurricane wrote:Hopelijk komt er snel een HQ preview online zonder Ruffian.
Precies