Ik trek straks met trots mn Noisecontrollers shirt weer aan hoor 
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Leuk melodietje maar waarom pitch't de kick weer naar zo hoogte dat het als dooinngg klinkt op sommige momenten.
Volgens mij best een redelijke track, alleen lijkt het alsof ze deze sounds al vaker hebben gebruikt. Het is net alsof ik het nummer voor de 5e keer hoor. Pitchkicks zijn weer belachelijk.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
weer lekker dit , album = hebbe ding 
Dit vind ik al een stuk vetter! Heerlijk pingeldeuntje, dromerige lead, kick wordt niet overdreven... hier kan ik wel van genieten 
Dik man!
Wat voor camera is dit!?
Goede kwaliteit!? Wie o Wie? 
Wat voor camera is dit!?
Blegh zo random die melodie dat doet mij niks 
-
A
Radio syncHard Society wrote:Dik man!![]()
![]()
![]()
![]()
Wat voor camera is dit!?Goede kwaliteit!? Wie o Wie?
Look at me!
Dancing with my shadow :s
Dancing with my shadow :s
-
HHardtraxxer
- 284 posts member since 2009
- last seen Oct 2016
Wat lult die ruffian toch allemaal voor poep seriously...
Almighty wrote:Radio syncHard Society wrote:Dik man!![]()
![]()
![]()
![]()
Wat voor camera is dit!?Goede kwaliteit!? Wie o Wie?
-
J
Dat doet hij zoiezo altijd al.H4rdstyleLova wrote:Wat lult die ruffian toch allemaal voor poep seriously...
Nu valt het echt op, wtf :sJEFSKIII wrote:Dat doet hij zoiezo altijd al.H4rdstyleLova wrote:Wat lult die ruffian toch allemaal voor poep seriously...
-
T
Lees ik dit nou goed.Lyst wrote:Het is niet mijn stijl, maar volgens mij is dit toch wel echt een dikke mainstream plaat.
-
C
Erg goed plaatje van de NC... wisten daarmee op qlimax een hele goede snaar te raken bij me..
Benieuwd of ze meer van deze pareltjes op hun album hebben!
Benieuwd of ze meer van deze pareltjes op hun album hebben!
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Schande dat die op een feest als Qlimax gedraaid word. Dat was een beetje jammer.
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Noisecontrollers - Pillars of Creation dacht ik..
Klinkt goed, klein minpuntje zijn de pitchkicks in de climax maar wat hebben de Noisecontrollers mij weer verrast met hun heerlijke set, was genieten
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Daar gaat dit topic over inderdaad..Uniforce wrote:Noisecontrollers - Pillars of Creation dacht ik..
-
J
Wat is daar schande aan? (Maar weggehaald wat hier stond voordat jejambekkie wrote:Schande dat die op een feest als Qlimax gedraaid word. Dat was een beetje jammer.
Zo kun je bij elke track wel melden dat het een schande is dat die daar en daar werd gedraaid, flapdrol.
Last edited by JEFSKIII on 29 Nov 2011 21:00, edited 1 time in total.
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Dit vind ik toch wel een heel vet nummer, hangt een heerlijk sfeertje in waar ik het typische nc gevoel bij krijg. kan niet wachten op het album!