Last edited by Duruz on 27 Nov 2011 21:50, edited 2 times in total.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Wat een nummer! Die melodie bezorgt mij echt kippenvel!
Jezus dat album MOET nu wel gewoon een gruwelijk dikke worden
. Wat een ongelooflijk vette tracks maken Noisecontrollers tegenwoordig zeg
!
Ook deze!
Verschrikkelijk knap gemaakt zeg! Ontzettend mooie midintro met dat zweverige gevoel erin, goed doorgezet naar de opbouw. Climax ook knap in elkaar gezet met een hele orginele melodie.
Verschrikkelijk knap gemaakt zeg! Ontzettend mooie midintro met dat zweverige gevoel erin, goed doorgezet naar de opbouw. Climax ook knap in elkaar gezet met een hele orginele melodie.
Klinkt zo te horen weer heel gaaf, even wachten op goede kwaliteit.
Last edited by wootum on 28 Dec 2011 21:44, edited 1 time in total.
Wat een heerlijke track zeg. Wat een helden zijn het ook.
Dat album moet wel geweldig worden.
Dat album moet wel geweldig worden.
Wat een heerlijke track is dit zeg!
Dit belooft een lekker album te worden
Dit belooft een lekker album te worden
Ik vraag me soms wel eens af als ik jou reacties lees of je uberhaupt wel iets leuk vind?wootum wrote:Deze klinkt me op het eerste gehoor iets minder dan die andere. Melodie klinkt opzich wel te doen, maar denk dat ik mijn interesse verlies zodra ik de pitchkicks goed kan horen in de climax
Anyway, deze plaat is wederom weer een topper van formaat!
Had niet verwacht dat er zo'n dikke plaat zou kome na Unite,Gimme Love, Give It Up...

-
J
Helden!
Het is niet mijn stijl, maar volgens mij is dit toch wel echt een dikke mainstream plaat.
Nee, heb echt een bloedhekel aan hardstylehurricane wrote:Ik vraag me soms wel eens af als ik jou reacties lees of je uberhaupt wel iets leuk vind?wootum wrote:Deze klinkt me op het eerste gehoor iets minder dan die andere. Melodie klinkt opzich wel te doen, maar denk dat ik mijn interesse verlies zodra ik de pitchkicks goed kan horen in de climax
-
J
Wat is Hardstyle eigenlijk dan? 
dacht ik alwootum wrote:Nee, heb echt een bloedhekel aan hardstylehurricane wrote:Ik vraag me soms wel eens af als ik jou reacties lees of je uberhaupt wel iets leuk vind?wootum wrote:Deze klinkt me op het eerste gehoor iets minder dan die andere. Melodie klinkt opzich wel te doen, maar denk dat ik mijn interesse verlies zodra ik de pitchkicks goed kan horen in de climax
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Wat een belachelijke reactie, ik vind er zelf ook weinig aan, dus dan ga je mij ook meteen gaan aanvallen ofzo ??hurricane wrote:Ik vraag me soms wel eens af als ik jou reacties lees of je uberhaupt wel iets leuk vind?
Ik vind NC goed, maar dan moeten ze (IMO) wel kwaliteit maken, dit is gewoon voor dezoveelste keer die irritante synth, stap daar toch gewoon is vanaf
Noisecontrollers - Pillars of Creation
Volgens NC @ Facebook.
Volgens NC @ Facebook.
Maar dat mag ik zelf toch vinden of niet. Ik vind die E=NC2 wel echt gruwelijk dik! Zit een wat duistere melodie en een donkerder tintje in de track, dat staat me gewoon meer aan! Bij die andere heb ik niet echt een speciaal gevoel, en zoals vele andere ben ik niet zo lyrisch over die melodieën in de twee TBA's dan de rest. Daarentegen vind ik The Universe Was Born wel weer gruwelijk dik! Dus ik weet niet of je maar de helft van mn posts gelezen hebt of gewoon een verkeerd beeld van me hebt, maar ik vind echt veel nummers heel fijn hoor!hurricane wrote:dacht ik alwootum wrote:Nee, heb echt een bloedhekel aan hardstylehurricane wrote: Ik vraag me soms wel eens af als ik jou reacties lees of je uberhaupt wel iets leuk vind?
-
A
Wauw 
Vind deze nog niet zo veel aan, misschien nog wat vaker luisteren. Die kicks lijken volgens mij nergens op wat ik er nu van hoor.
Prima luisternummertje , maar ik ga me niet hier op vermaken op de dansvloer
.