Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 16:48 
 
Artiest

Chukkels schreef:
Noisecontrollers hebben cursus gehad van de Wasted Penguinz? :oh:


Wasted Penguinz maken beter spul dan dit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 16:52 
 
Hardtraxxer

Neen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 16:59 
 
Hardtraxx Veteran

Melodie is leuk maar de kicks zijn gewoon kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 11:33 
 
Hardtraxx Newbie

waarom moet ik bij dit nummer aan kerst denken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 14:03 
 
Hardtraxxer

heerlijke melodie :drool: ik vind alleen de pitchkick er wat raar inkomen bij de climax kan aan mij liggen :x :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind er geen bal aan, waar is de energie die mij een plaat moet geven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 15:05 
 
Hardtraxx Addict

Darknezz schreef:
Bazen :worship: :worship: .
Net als je denkt dat de melodie niet mooier kan zoals bij So High en POC gaan ze er weer dik overheen :woot: .


Vind So High wel echt 10x beter dan deze hoor -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 15:08 
 
Hardtraxxer

Het is zeker een mooie melodie, laat hem spelen door een orkest en je hebt geweldige film muziek.
Bij een hardstyle plaat daarintegen, haalt het meteen alle energie eruit. Doet me niet zo veel dus, maar niet vervelend om te horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 19:31 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Deze melodie pakt me :loving:
Lekker plaatje hoor! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 20:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hardstyle007 schreef:
Normaal ben ik echt fan van de platen van NC maar deze track valt me tegen, de melodie is zoals altijd weer prachtig maar de track is puur gericht op de Amerikaanse markt en ik weet niet of je dit wel Hardstyle kan noemen....


Gericht op Amerikaanse markt zei je? Kan je even zeggen welk onderdeel van dit nummer dat is? Dan kan ik die formule even toepassen en geld verdienen......
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 20:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bennos schreef:
waarom moet ik bij dit nummer aan kerst denken?


Ik had het ook :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 20:54 
 
Hardtraxx Newbie

Rzr schreef:
Gericht op Amerikaanse markt zei je? Kan je even zeggen welk onderdeel van dit nummer dat is? Dan kan ik die formule even toepassen en geld verdienen......


Vind het ook echt raar wat hij hier zegt, komt niet eens in de buurt van de laatste nummers van wildstylez/brennan heart die dat wel overduidelijk zijn.. Noisecontrollers zijn altijd al geweest van het net wel/niet buiten de box van hardstyle passen, ze hebben zo veel nummers gemaakt en zijn belachelijk uitlopend (gimme love/e=nc2/stella nova).. dan vind ik dit nummer echt niet zo apart dat het ineens in de commerciele amerika klasse hoort
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 00:27 
 
Hardtraxx Veteran

Spooky schreef:
Rzr schreef:
Gericht op Amerikaanse markt zei je? Kan je even zeggen welk onderdeel van dit nummer dat is? Dan kan ik die formule even toepassen en geld verdienen......


Vind het ook echt raar wat hij hier zegt, komt niet eens in de buurt van de laatste nummers van wildstylez/brennan heart die dat wel overduidelijk zijn.. Noisecontrollers zijn altijd al geweest van het net wel/niet buiten de box van hardstyle passen, ze hebben zo veel nummers gemaakt en zijn belachelijk uitlopend (gimme love/e=nc2/stella nova).. dan vind ik dit nummer echt niet zo apart dat het ineens in de commerciele amerika klasse hoort


Weet niet waarom je e=nc² noemt als commercieel. Is eerder een beetje aan de duistere kant, en daar houden amerikaantjes juist niet van.
En over Gimme Love/Stella Nova. Zoek even wat informatie op over Digital Age.
En Noisecontrollers zijn lang niet altijd wel/niet buiten de box van hardstyle. Ooit wat Fusion releases van hun opgezocht? en dan niet hitjes zoals Attack Again/Revolution is here/Jaydee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 00:31 
 
Hardtraxxer

iMark schreef:
Spooky schreef:
Rzr schreef:
Gericht op Amerikaanse markt zei je? Kan je even zeggen welk onderdeel van dit nummer dat is? Dan kan ik die formule even toepassen en geld verdienen......


Vind het ook echt raar wat hij hier zegt, komt niet eens in de buurt van de laatste nummers van wildstylez/brennan heart die dat wel overduidelijk zijn.. Noisecontrollers zijn altijd al geweest van het net wel/niet buiten de box van hardstyle passen, ze hebben zo veel nummers gemaakt en zijn belachelijk uitlopend (gimme love/e=nc2/stella nova).. dan vind ik dit nummer echt niet zo apart dat het ineens in de commerciele amerika klasse hoort


Weet niet waarom je e=nc² noemt als commercieel. Is eerder een beetje aan de duistere kant, en daar houden amerikaantjes juist niet van.
En over Gimme Love/Stella Nova. Zoek even wat informatie op over Digital Age.
En Noisecontrollers zijn lang niet altijd wel/niet buiten de box van hardstyle. Ooit wat Fusion releases van hun opgezocht? en dan niet hitjes zoals Attack Again/Revolution is here/Jaydee?


Nee Noisecontrollers zijn eigenlijk zeer breed, maar ze maken ook vaak zat wat tussenin nummers, en geef toe, dit is nou niet bepaald een track waarvan je schrikt omdat hij zo ontzettend veel meer richting mainstream is dan je verwachte. Ik heb iniedergeval niet het gevoel dat ze dit gemaakt zouden hebben om door te breken in Amerika.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 00:44 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is een typische Digital Age track, lekker mainstream, en zeer goed geproduceerd. Maar dat deden NC niet voordat ze Fusion verlieten. Surge of Power is nou niet bepaald een track wat mainstream is, dus zie zijn lang niet altijd zo. En dan heb je nog Interview, De Zany vs NC edit van pounding senses, Macrabe en nog meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 01:02 
 
Hardtraxxer

iMark schreef:
Dit is een typische Digital Age track, lekker mainstream, en zeer goed geproduceerd. Maar dat deden NC niet voordat ze Fusion verlieten. Surge of Power is nou niet bepaald een track wat mainstream is, dus zie zijn lang niet altijd zo. En dan heb je nog Interview, De Zany vs NC edit van pounding senses, Macrabe en nog meer.

Klopt, maar de verandering is dus niet te wijden aan Amerika, want DA bestaat al langer dan de doorbraak in Amerika.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 12:11 
 
Hardtraxx Newbie

Madness!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 23:14 
 
Hardtraxxer

Verliefd! :$

echt een zalige melodie, krijg er gewoon een big smile van op me gezicht ghehe >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 23:59 
 
Hardtraxxer

Deze track is echt geil!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 01:32 
 
Hardtraxx Newbie

oke, dus omdat mensen uit Amerika komen, houden ze standaard van 'zachte hardstyle' en andere muziekstijlen. En houden niet van harde hardstyle volgens de meeste van hier?

beetje dom omdat te zeggen niet? oké ze hebben misschien een andere cultuur en zijn meer andere genres populairder zijn. Maar het feit dat hier meerdere keren voorbijkomt ''speciaal voor Amerikaanse markt'' gezeik vind ik eigenlijk onzin.

Het zijn juist de dj's die denken dat ze hiermee gaan doorbreken en maken allemaal tool's en nummers op 130 bpm.
De amerikanen hebben daar toch niet om gevraagd? Ik heb helaas geen beelden kunnen zien van bijv EDC maar het gaat daar volgends mij net zo hard los op de tracks van RAN-D dan op de platen van NC of een tool van Wildstylez.

dus ga niet meteen alles in de schoenen schuiven van de amerikanen want het zijn nog altijd de Dj's zelf die de commerciële kant op gaan.

Over de track: Die melody is gewoon GOUD _O_ intro.. mweh, die doet me wat minder :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 02:44 
 

S1NL schreef:
oke, dus omdat mensen uit Amerika komen, houden ze standaard van 'zachte hardstyle' en andere muziekstijlen. En houden niet van harde hardstyle volgens de meeste van hier?

beetje dom omdat te zeggen niet? oké ze hebben misschien een andere cultuur en zijn meer andere genres populairder zijn. Maar het feit dat hier meerdere keren voorbijkomt ''speciaal voor Amerikaanse markt'' gezeik vind ik eigenlijk onzin.

Het zijn juist de dj's die denken dat ze hiermee gaan doorbreken en maken allemaal tool's en nummers op 130 bpm.
De amerikanen hebben daar toch niet om gevraagd? Ik heb helaas geen beelden kunnen zien van bijv EDC maar het gaat daar volgends mij net zo hard los op de tracks van RAN-D dan op de platen van NC of een tool van Wildstylez.

dus ga niet meteen alles in de schoenen schuiven van de amerikanen want het zijn nog altijd de Dj's zelf die de commerciële kant op gaan.

Over de track: Die melody is gewoon GOUD _O_ intro.. mweh, die doet me wat minder :)




En we hebben er weer 1
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 07:24 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind het niet echt wat, had liever wat anders gehoord van dit duo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 08:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een minder plaatje van NC
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 10:16 
 
Hardtraxx Newbie

Wat een super melodie heeft dit nummer onvoorstelbaar! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
S1NL schreef:
oke, dus omdat mensen uit Amerika komen, houden ze standaard van 'zachte hardstyle' en andere muziekstijlen. En houden niet van harde hardstyle volgens de meeste van hier?

beetje dom omdat te zeggen niet? oké ze hebben misschien een andere cultuur en zijn meer andere genres populairder zijn. Maar het feit dat hier meerdere keren voorbijkomt ''speciaal voor Amerikaanse markt'' gezeik vind ik eigenlijk onzin.

Het zijn juist de dj's die denken dat ze hiermee gaan doorbreken en maken allemaal tool's en nummers op 130 bpm.
De amerikanen hebben daar toch niet om gevraagd? Ik heb helaas geen beelden kunnen zien van bijv EDC maar het gaat daar volgends mij net zo hard los op de tracks van RAN-D dan op de platen van NC of een tool van Wildstylez.

dus ga niet meteen alles in de schoenen schuiven van de amerikanen want het zijn nog altijd de Dj's zelf die de commerciële kant op gaan.

Over de track: Die melody is gewoon GOUD _O_ intro.. mweh, die doet me wat minder :)




En we hebben er weer 1


Wat is dit voor nutteloze en trieste reactie? Hij verwoord z'n mening goed, en ik deel die met hem.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks