Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2020 01:04 

Hardtraxx Veteran

Artiest: Noiseshock

Track(s): Fairytale

Sample:

@52:26

Bron:
YT
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2020 01:14 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij kun je m via zn patreon krijgen (zoals ie op sc staat, niet full ofzo), denk dat ie daarnaast nooit gereleased word :P Beetje jammer dat ie ermee gekapt is, vind dit soort platen echt heerlijk :loving: en mis deze stijl ook wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2020 01:22 

Hardtraxx Addict

MYTZE schreef:
Volgens mij kun je m via zn patreon krijgen (zoals ie op sc staat, niet full ofzo), denk dat ie daarnaast nooit gereleased word :P Beetje jammer dat ie ermee gekapt is, vind dit soort platen echt heerlijk :loving: en mis deze stijl ook wel

Is hij helemaal gestopt dan? Jaar geleden was er nog sprake van een comeback https://www.hardnews.nl/noiseshock-maakt-een-comeback-ik-begon-mijn-eigen-muziek-te-haten/

Edit: Even op zijn Facebook rondgekeken en hij heeft inderdaad begin dit jaar een bericht gepost waarin die aangeeft dat hij helemaal gestopt is, zonde. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2020 08:58 

Hardtraxx Elite

Voor zijn muziek is echt wel een plek in de huidige (euforische) hardstyle, zo is dit imo ook gewoon heerlijk! :woot: Als hij (online) niet zo'n debiel was dan had hij echt ver kunnen komen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2020 09:55 

Hardtraxx Veteran

Zijn melodieën waren altijd zo ontzettend goed, echt heel zonde dat hij als artiest nooit echt van de grond is gekomen. Zou toch mooi zijn als dit stijltje opgepakt zou worden want dit past naar mijn mening perfect op festivals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2020 10:00 

Hardtraxx Veteran

Jammer dat het net zo'n bijzondere gozer is als dat zijn muziek lekker is. Productiekwaliteit en zijn muziek echt heel sterk altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2020 10:13 

Hardtraxx Elite

Fantazoo schreef:
echt heel zonde dat hij als artiest nooit echt van de grond is gekomen.

Die mogelijkheid lag er in 2016 zeker wel als je kijkt naar waar hij werd geprogrammeerd.. Kwam bij een toonaangevend label terecht en Wildstylez draaide Cosmic erg vaak in sets. Maar toen begon hij ook met de "creator of hrAdstylesszz en Hit me up" shit en toen ging het mis :/ Daarna begon hij overal tegenaan te trappen en dat was wel zo ongeveer het einde van z'n carrière.. Zonde, zat enorm veel potentie in die jongen en z'n muziek!

CRAFT Festival za 30 jul 2016
Time Out's Summer Circus za 23 jul 2016
Daylight festival za 9 jul 2016
Summerfestival zo 3 jul 2016
Zomerkriebels za 2 jul 2016
Defqon.1 Festival NL za 25 jun 2016
Defqon.1 Festival za 12 dec 2015
Ultra Music Festival za 21 feb 2015
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2020 10:32 

Hardtraxx Veteran

DonnyD schreef:
Fantazoo schreef:
echt heel zonde dat hij als artiest nooit echt van de grond is gekomen.[/quote

Die mogelijkheid lag er in 2016 zeker wel als je kijkt naar waar hij werd geprogrammeerd.. Kwam bij een toonaangevend label terecht en Wildstylez draaide Cosmic erg vaak in sets. Maar toen begon hij ook met de "creator of hrAdstylesszz en Hit me up" shit en toen ging het mis :/ Daarna begon hij overal tegenaan te trappen en dat was wel zo ongeveer het einde van z'n carrière.. Zonde, zat enorm veel potentie in die jongen en z'n muziek!

Ik spreek hem nog wel eens (ooit heel random leren kennen op een huisfeest bij een bekende hier in het dorp). Hij is iig wel wat bijgedraaid. Hij is iig sociaal wat anders (introvert) en kon gewoon niet mee in alle 'neppe shit' welke hij tegenkwam in de scene. Zijn online uitlatingen waren een reactie daarop.

Voor mij herkenbaar, zelf ook zo'n fase gehad.

Hij wil iig muziek blijven maken en wil een trance project op gaan starten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2020 10:59 

Hardtraxx Veteran

Lekker plaatje wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2020 19:56 

Hardtraxx Crew

Nieuwe preview toegevoegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2020 20:05 

Hardtraxx Veteran

Die melodie man.. :drool: :love:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks