Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 15:51 
 
Hardtraxx Elite

ik wil deze eerst in hq horen en dan oordeel ik pas. hopelijk in de nieuwe hard with style.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 15:55 
 
Hardtraxxer

jaron123 schreef:
o

beetje dom omdat te zeggen niet? oké ze hebben misschien een andere cultuur en zijn meer andere genres populairder zijn. Maar het feit dat hier meerdere keren voorbijkomt ''speciaal voor Amerikaanse markt'' gezeik vind ik eigenlijk onzin.

Het zijn juist de dj's die denken dat ze hiermee gaan doorbreken en maken allemaal tool's en nummers op 130 bpm.
De amerikanen hebben daar toch niet om gevraagd? Ik heb helaas geen beelden kunnen zien van bijv EDC maar het gaat daar volgends mij net zo hard los op de tracks van RAN-D dan op de platen van NC of een tool van Wildstylez.


dus ga niet meteen alles in de schoenen schuiven van de amerikanen want het zijn nog altijd de Dj's zelf die de commerciële kant op gaan.

Over de track: Die melody is gewoon GOUD _O_ intro.. mweh, die doet me wat minder :)



1e: van die zin snap ik de ballen
2e:(ik wil eerst even zeggen dat ik niet denk dat deze plaat gemaakt is voor amerika, moge dat duidelijk zijn) Okee ik denk dat je dit dus echt helemaal totaal fout hebt. amerikanen gaan niet los op 150 bpm rag, hoe weet ik dat? Die nummers zijn daar namelijk niet populair. Je draait het IMO een beetje om, je zegt dat de Amerikanen daar naar luisteren omdat de producers het maken, maar de producers doen dat natuurlijk omdat er vraag naar is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 17:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Volgens mij heet deze track Fairytale
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 17:10 
 
Hardtraxx Newbie

Noisecontrollers - Fairytale

"TECHNOBOY ‏@djtechnoboy
Definition of masterpiece: "Fairytale" by @Noisecontroller. It's gonna be my favourite of 2012. Thanx @NC_Bas for this piece of art"
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

baspostma2 schreef:
Noisecontrollers - Fairytale

"TECHNOBOY ‏@djtechnoboy
Definition of masterpiece: "Fairytale" by @Noisecontroller. It's gonna be my favourite of 2012. Thanx @NC_Bas for this piece of art"


Hoeft niet deze track te zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 16:05 
 
Hardtraxx Newbie

patrickjeb schreef:
baspostma2 schreef:
Noisecontrollers - Fairytale

"TECHNOBOY ‏@djtechnoboy
Definition of masterpiece: "Fairytale" by @Noisecontroller. It's gonna be my favourite of 2012. Thanx @NC_Bas for this piece of art"


Hoeft niet deze track te zijn ;)


geef ik je gelijk in :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 16:10 
 
Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
baspostma2 schreef:
Noisecontrollers - Fairytale

"TECHNOBOY ‏@djtechnoboy
Definition of masterpiece: "Fairytale" by @Noisecontroller. It's gonna be my favourite of 2012. Thanx @NC_Bas for this piece of art"


Hoeft niet deze track te zijn ;)


Noisecontrollers hebben 2 nieuwe tracks (geloof ik) . gezien de melodie lijkt het me dat tby deze bedoelt :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 16:14 
 
Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
Noisecontrollers hebben 2 nieuwe tracks (geloof ik) . gezien de melodie lijkt het me dat tby deze bedoelt :cool:

Die andere werd nog niet gespeeld, dus hoe weet je dat die geen melodie bevat? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 16:46 
 
Hardtraxx Elite

bRt_ schreef:
emmerick schreef:
Noisecontrollers hebben 2 nieuwe tracks (geloof ik) . gezien de melodie lijkt het me dat tby deze bedoelt :cool:

Die andere werd nog niet gespeeld, dus hoe weet je dat die geen melodie bevat? :P


dat was toch die 130 bpm track? met house enzo.

En met melodie bedoel ik meer het type melodie. Dit is echt een ''faitytale'' achtige melodie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 16:53 
 
Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
dat was toch die 130 bpm track? met house enzo.


Noisecontrollers ‏@Noisecontroller
Citaat:
You can find us 3 times on defqon 1 this year. We will play our latest track for the first time there :-)

Tijd zal het wel aangeven zeker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 20:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bennos schreef:
waarom moet ik bij dit nummer aan kerst denken?

ik heb hetzelfde..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 00:23 
 
Hardtraxx Elite

Heeeerlijk! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 00:59 
 
Hardtraxx Veteran

deze ook wat een plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje saai en simpele melodie vind ik. Maar de sfeer en sounds zijn weer prachtig.

Het is dat ze verdomd goed kunnen producen, waardoor de sounds erg goed zijn en er goede achtergrondpartijen bij zitten. Als een iets minder bedreven producer met zo'n melodie aankomt klinkt het helemaal nergens naar en wordt ie (terecht) de grond in geboord voor gebrek aan inspiratie.

Ook daarom vind 'k dat sommige artiesten wel wat langer over het producen van een track mogen doen ipv om de week een plaat uit te poepen. WS en NC doen dat over het algemeen wel en dan krijg je zelfs met simpelere tracks toch nog een mooie plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 21:55 
 
Hardtraxx Veteran

wat een melodie :worship: De melodie zou zo van een oude saifam plaat kunnen zijn fantastisch!
Jammer genoeg klinken de kicks heel raar (ligt denk ik aan youtube).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 03:35 
 
Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
wat een melodie :worship: De melodie zou zo van een oude saifam plaat kunnen zijn fantastisch!
Jammer genoeg klinken de kicks heel raar (ligt denk ik aan youtube).

luister hem dan van decibel cd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 08:50 
 

Wat een melodie, ook al heb ik het gevoel dat ik hem ergens van ken (een of ander spel)

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje saai en simpele melodie vind ik. Maar de sfeer en sounds zijn weer prachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 15:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mnee. Dit is 'm toch niet. Veel te overdreven wannabe episch en weinig vernieuwend. Bovendien zijn de melodie en de opbouw belachelijk traditioneel voor NC's doen de laatste tijd.

Oh en ik was echt bang dat er een extra climax zou komen met de melodie één noot omhoog :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 20:38 
 
Hardtraxx Elite

Vind deze in HQ toch niet zo geweldig. Helaas. Vind de laatste NC platen een beetje simpel en saai overkomen. Terwijl ik Bas een epische producer vind. Ben tegenwoordig toch meer onder de indruk over een aantal andere producers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 08:52 
 
Hardtraxxer

Dit is veel te blij man :D Snap echt niet wat hier epische aan is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 09:41 
 
Hardtraxx Veteran

Bazenmelodie :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 10:13 
 
Hardtraxx Addict

Vind hier niks aan. Verwachtte eigenlijk zelfs nog een paar kerstbelletjes te horen maar die heeft Bas toch achterwege gelaten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 10:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker


zelfde melo...
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks