Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marcel Fischer schreef:
Duruz schreef:
Opvolger van Pillars Of Creation :yay:

het lijkt er niet eens op joh...

Dit. :P Kudos voor de Robert Oppenheimer vocals overigens. Blijft een mooi fragment. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 18:14 
 
Hardtraxx Veteran

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 20:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind dit een hele mooie track. Ongelofelijk Bas die inspiratie vandaan heeft gehaald
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 23:45 
 
Hardtraxx Addict

Vind dit een van de mindere plaatjes van deze heren, had ook grote verwachtingen met deze titel, het is me net iets té zweverig allemaal, zie veel liever plaatjes zoals Break The Show, hopelijk zijn de andere 3 hardstyle tracks die ze nog hebben liggen wel dik ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 01:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel aparte plaat, heel zweverig. In het begin lijkt hij een beetje saai te zijn, maar aan het einde met die shifts van akkoorden vind ik het echt heel erg mooi klinken. Knap gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 12:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Opvolger van Pillars Of Creation :yay:


Heresy!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 12:58 
 
Hardtraxxer

teeeee zieke track :love:

We knew the world would not be the same. A few people laughed, a few people cried. Most people were silent. I remembered the line from the Hindu scripture, the Bhagavad-Gita; Vishnu is trying to persuade the Prince that he should do his duty, and to impress him, takes on his multi-armed form and says, 'Now I am become Death, the destroyer of worlds.' I suppose we all thought that, one way or another.

http://www.youtube.com/watch?v=26YLehuMydo

Als je dit leest, nadenkt over de tekst en dan het nummer aanzet, voel je precies hoe mooi en goed dit nummer is. :worship: greatjob noisecontrollers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 13:23 
 
Hardtraxx Veteran

gerwinfctwente schreef:
Aparte melodie, maar niet echt mijn ding. wat is er gebeurt met platen als jurgen vries - the theme (noisecontrollers remix)?


Die gaat volgens mij gereleased worden, tenminste dat werd bij The Magic Show gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 14:16 
 
Hardtraxxer

b-ram schreef:
De melodie pakt me enorm! De vocals vind ik alleen niet zo.. Prima track en zeker niet inspiratieloos


De vocals vind ik wel mee vallen hoor ik liever dan dat hands up handje klap gezang :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 15:11 
 
Hardtraxx Veteran

Marcel Fischer schreef:
Duruz schreef:
Opvolger van Pillars Of Creation :yay:

het lijkt er niet eens op joh...


Moet dat dan? Vind het een zelfde soort track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 16:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Marcel Fischer schreef:
Duruz schreef:
Opvolger van Pillars Of Creation :yay:

het lijkt er niet eens op joh...


Moet dat dan? Vind het een zelfde soort track.

Als het een zelfde soort track is, lijkt het er toch op, volgens jou... Anders maak je die vergelijking ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 17:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zit een lekker zwevend gevoel in. Wordt steeds beter hoevaker ik 'm luister.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 19:05 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind hem maar saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een geweldig nummer ! doet me een beetje denken aan Pillars of Creation :)

Bas Oskam, waar haalt hij die creativiteit toch vandaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Wat een prachtig nummer. Het geeft een gevoel van sereniteit. Geen idee of en hoe dit op de dansvloer werkt, maar voor thuis kan ik echt ontzettend genieten van dit soort nummers. Deze meestwerken - en ik vind dit een meesterwerk - tillen het hele genre naar een nieuw, hoger niveau. Alles klopt aan dit nummer, de sfeer, de sounds, de kick, de prachtige break.

Dit klinkt misschien een beetje jubelend, maar ik meen het. Ik vind het echt een fantastisch nummer. Su-per.


had het zelf niet beter kunnen zeggen ! echt volledig mee eens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 23:21 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Echt een geweldig nummer ! doet me een beetje denken aan Pillars of Creation :)

Bas Oskam, waar haalt hij die creativiteit toch vandaan...


Volgens mij vergeet je iemand...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Rickzel schreef:
Echt een geweldig nummer ! doet me een beetje denken aan Pillars of Creation :)

Bas Oskam, waar haalt hij die creativiteit toch vandaan...


Volgens mij vergeet je iemand...

Arjan Terpstra doet alleen de mastering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 23:27 
 
Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
Lenny schreef:
Rickzel schreef:
Echt een geweldig nummer ! doet me een beetje denken aan Pillars of Creation :)

Bas Oskam, waar haalt hij die creativiteit toch vandaan...


Volgens mij vergeet je iemand...

Arjan Terpstra doet alleen de mastering.


Oke, dat wist ik niet. Dacht dat ze samen produceerde etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 23:56 
 
Hardtraxx Veteran

Als je naar discogs kijkt zie je alleen Arjan zijn naam bij de fusion tracks staan.

http://www.discogs.com/Noisecontrollers ... se/3395403
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geloof ook best dat Arjan een belangrijk aandeel heeft in Noisecontrollers, maar op creatief gebied is Bas gewoon het genie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Geloof ook best dat Arjan een belangrijk aandeel heeft in Noisecontrollers, maar op creatief gebied is Bas gewoon het genie!


Ze hebben zelf aangegeven dat Arjan de liveacts en mastering doet, en Bas de producties. Belangrijke projecten (anthems bijv.) doen ze wel weer samen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 18:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Rickzel schreef:
Geloof ook best dat Arjan een belangrijk aandeel heeft in Noisecontrollers, maar op creatief gebied is Bas gewoon het genie!


Ze hebben zelf aangegeven dat Arjan de liveacts en mastering doet, en Bas de producties. Belangrijke projecten (anthems bijv.) doen ze wel weer samen.

Ja, dat was in een antwoord van Bas op een vraag van mij. Maar ik geloof ook best dat Arjan af en toe erbij zit om te helpen met een track. Iemand anders hoort zo andere dingen en heeft andere ideeën. Maar ik geloof ook wel dat Bas het begin van tracks maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 20:26 
 
Hardtraxx Addict

Timmer schreef:
gerwinfctwente schreef:
Aparte melodie, maar niet echt mijn ding. wat is er gebeurt met platen als jurgen vries - the theme (noisecontrollers remix)?


Die gaat volgens mij gereleased worden, tenminste dat werd bij The Magic Show gezegd.


22/4 althans volgens het topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoorde hem net weer in de A2 wildstylez liveset en vind het nog steeds heer-lijk klinken! wat een nummertje :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks