Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Marcel Fischer wrote:
Duruz wrote:Opvolger van Pillars Of Creation :yay:
het lijkt er niet eens op joh...
Dit. :P Kudos voor de Robert Oppenheimer vocals overigens. Blijft een mooi fragment. ^^
Last edited by BuzzLightyear on 11 Apr 2013 01:11, edited 1 time in total.
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
:loving:
Hardtraxxer
149 posts member since 2013
last seen Nov 2015
Ik vind dit een hele mooie track. Ongelofelijk Bas die inspiratie vandaan heeft gehaald
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 9 days ago
Vind dit een van de mindere plaatjes van deze heren, had ook grote verwachtingen met deze titel, het is me net iets té zweverig allemaal, zie veel liever plaatjes zoals Break The Show, hopelijk zijn de andere 3 hardstyle tracks die ze nog hebben liggen wel dik ^^
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
:sleep:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Heel aparte plaat, heel zweverig. In het begin lijkt hij een beetje saai te zijn, maar aan het einde met die shifts van akkoorden vind ik het echt heel erg mooi klinken. Knap gedaan!
Hardtraxxer
343 posts member since 2009
Heresy!!!!
R
Hardtraxxer
332 posts member since 2011
last seen Jan 2022
teeeee zieke track :love:

We knew the world would not be the same. A few people laughed, a few people cried. Most people were silent. I remembered the line from the Hindu scripture, the Bhagavad-Gita; Vishnu is trying to persuade the Prince that he should do his duty, and to impress him, takes on his multi-armed form and says, 'Now I am become Death, the destroyer of worlds.' I suppose we all thought that, one way or another.

View on YouTube

Als je dit leest, nadenkt over de tekst en dan het nummer aanzet, voel je precies hoe mooi en goed dit nummer is. :worship: greatjob noisecontrollers.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
gerwinfctwente wrote:Aparte melodie, maar niet echt mijn ding. wat is er gebeurt met platen als jurgen vries - the theme (noisecontrollers remix)?
Die gaat volgens mij gereleased worden, tenminste dat werd bij The Magic Show gezegd.
M
Hardtraxxer
327 posts member since 2012
last seen Jul 2018
b-ram wrote:De melodie pakt me enorm! De vocals vind ik alleen niet zo.. Prima track en zeker niet inspiratieloos
De vocals vind ik wel mee vallen hoor ik liever dan dat hands up handje klap gezang :P
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Marcel Fischer wrote:
Moet dat dan? Vind het een zelfde soort track.
Hardtraxxer
68 posts member since 2013
last seen Apr 2013
Duruz wrote:
Marcel Fischer wrote:
Moet dat dan? Vind het een zelfde soort track.
Als het een zelfde soort track is, lijkt het er toch op, volgens jou... Anders maak je die vergelijking ook niet.
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Zit een lekker zwevend gevoel in. Wordt steeds beter hoevaker ik 'm luister.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Ik vind hem maar saai.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 18 hours ago
Echt een geweldig nummer ! doet me een beetje denken aan Pillars of Creation :)

Bas Oskam, waar haalt hij die creativiteit toch vandaan...
Hardtraxx Veteran
last seen 18 hours ago
Meph0 wrote:Wat een prachtig nummer. Het geeft een gevoel van sereniteit. Geen idee of en hoe dit op de dansvloer werkt, maar voor thuis kan ik echt ontzettend genieten van dit soort nummers. Deze meestwerken - en ik vind dit een meesterwerk - tillen het hele genre naar een nieuw, hoger niveau. Alles klopt aan dit nummer, de sfeer, de sounds, de kick, de prachtige break.

Dit klinkt misschien een beetje jubelend, maar ik meen het. Ik vind het echt een fantastisch nummer. Su-per.
had het zelf niet beter kunnen zeggen ! echt volledig mee eens :)
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Rickzel wrote:Echt een geweldig nummer ! doet me een beetje denken aan Pillars of Creation :)

Volgens mij vergeet je iemand...
Hardtraxx Veteran
3209 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
Lenny wrote:
Rickzel wrote:Echt een geweldig nummer ! doet me een beetje denken aan Pillars of Creation :)

Arjan Terpstra doet alleen de mastering.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Fusionmania wrote:
Lenny wrote:

Arjan Terpstra doet alleen de mastering.
Oke, dat wist ik niet. Dacht dat ze samen produceerde etc.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Als je naar discogs kijkt zie je alleen Arjan zijn naam bij de fusion tracks staan.

http://www.discogs.com/Noisecontrollers ... se/3395403
Hardtraxx Veteran
last seen 18 hours ago
Geloof ook best dat Arjan een belangrijk aandeel heeft in Noisecontrollers, maar op creatief gebied is Bas gewoon het genie!
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Rickzel wrote:Geloof ook best dat Arjan een belangrijk aandeel heeft in Noisecontrollers, maar op creatief gebied is Bas gewoon het genie!
Ze hebben zelf aangegeven dat Arjan de liveacts en mastering doet, en Bas de producties. Belangrijke projecten (anthems bijv.) doen ze wel weer samen.
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
PNXRMX wrote:
Rickzel wrote:Geloof ook best dat Arjan een belangrijk aandeel heeft in Noisecontrollers, maar op creatief gebied is Bas gewoon het genie!
Ze hebben zelf aangegeven dat Arjan de liveacts en mastering doet, en Bas de producties. Belangrijke projecten (anthems bijv.) doen ze wel weer samen.
Ja, dat was in een antwoord van Bas op een vraag van mij. Maar ik geloof ook best dat Arjan af en toe erbij zit om te helpen met een track. Iemand anders hoort zo andere dingen en heeft andere ideeën. Maar ik geloof ook wel dat Bas het begin van tracks maakt.
P
Hardtraxx Addict
1034 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Timmer wrote:
gerwinfctwente wrote:Aparte melodie, maar niet echt mijn ding. wat is er gebeurt met platen als jurgen vries - the theme (noisecontrollers remix)?
Die gaat volgens mij gereleased worden, tenminste dat werd bij The Magic Show gezegd.
22/4 althans volgens het topic
Hardtraxx Veteran
last seen 18 hours ago
hoorde hem net weer in de A2 wildstylez liveset en vind het nog steeds heer-lijk klinken! wat een nummertje :thumbsup: