Dit.Marcel Fischer wrote:het lijkt er niet eens op joh...Duruz wrote:Opvolger van Pillars Of Creation
Last edited by BuzzLightyear on 11 Apr 2013 01:11, edited 1 time in total.
Dit.Marcel Fischer wrote:het lijkt er niet eens op joh...Duruz wrote:Opvolger van Pillars Of Creation
Die gaat volgens mij gereleased worden, tenminste dat werd bij The Magic Show gezegd.gerwinfctwente wrote:Aparte melodie, maar niet echt mijn ding. wat is er gebeurt met platen als jurgen vries - the theme (noisecontrollers remix)?
De vocals vind ik wel mee vallen hoor ik liever dan dat hands up handje klap gezangb-ram wrote:De melodie pakt me enorm! De vocals vind ik alleen niet zo.. Prima track en zeker niet inspiratieloos
Moet dat dan? Vind het een zelfde soort track.Marcel Fischer wrote:het lijkt er niet eens op joh...Duruz wrote:Opvolger van Pillars Of Creation
Als het een zelfde soort track is, lijkt het er toch op, volgens jou... Anders maak je die vergelijking ook niet.Duruz wrote:Moet dat dan? Vind het een zelfde soort track.Marcel Fischer wrote:het lijkt er niet eens op joh...Duruz wrote:Opvolger van Pillars Of Creation
had het zelf niet beter kunnen zeggen ! echt volledig mee eensMeph0 wrote:Wat een prachtig nummer. Het geeft een gevoel van sereniteit. Geen idee of en hoe dit op de dansvloer werkt, maar voor thuis kan ik echt ontzettend genieten van dit soort nummers. Deze meestwerken - en ik vind dit een meesterwerk - tillen het hele genre naar een nieuw, hoger niveau. Alles klopt aan dit nummer, de sfeer, de sounds, de kick, de prachtige break.
Dit klinkt misschien een beetje jubelend, maar ik meen het. Ik vind het echt een fantastisch nummer. Su-per.
Volgens mij vergeet je iemand...Rickzel wrote:Echt een geweldig nummer ! doet me een beetje denken aan Pillars of Creation![]()
Bas Oskam, waar haalt hij die creativiteit toch vandaan...
Arjan Terpstra doet alleen de mastering.Lenny wrote:Volgens mij vergeet je iemand...Rickzel wrote:Echt een geweldig nummer ! doet me een beetje denken aan Pillars of Creation![]()
Oke, dat wist ik niet. Dacht dat ze samen produceerde etc.Fusionmania wrote:Arjan Terpstra doet alleen de mastering.Lenny wrote:Volgens mij vergeet je iemand...Rickzel wrote:Echt een geweldig nummer ! doet me een beetje denken aan Pillars of Creation![]()
Ze hebben zelf aangegeven dat Arjan de liveacts en mastering doet, en Bas de producties. Belangrijke projecten (anthems bijv.) doen ze wel weer samen.Rickzel wrote:Geloof ook best dat Arjan een belangrijk aandeel heeft in Noisecontrollers, maar op creatief gebied is Bas gewoon het genie!
Ja, dat was in een antwoord van Bas op een vraag van mij. Maar ik geloof ook best dat Arjan af en toe erbij zit om te helpen met een track. Iemand anders hoort zo andere dingen en heeft andere ideeën. Maar ik geloof ook wel dat Bas het begin van tracks maakt.PNXRMX wrote:Ze hebben zelf aangegeven dat Arjan de liveacts en mastering doet, en Bas de producties. Belangrijke projecten (anthems bijv.) doen ze wel weer samen.Rickzel wrote:Geloof ook best dat Arjan een belangrijk aandeel heeft in Noisecontrollers, maar op creatief gebied is Bas gewoon het genie!
22/4 althans volgens het topicTimmer wrote:Die gaat volgens mij gereleased worden, tenminste dat werd bij The Magic Show gezegd.gerwinfctwente wrote:Aparte melodie, maar niet echt mijn ding. wat is er gebeurt met platen als jurgen vries - the theme (noisecontrollers remix)?