Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 16:02 
 
Hardtraxxer

Artiest: Noisecontrollers

Track(s): Destroyer Of Worlds

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 16:13 
 
Hardtraxxer

apparte melo, niet zo heel spannende track verder.
mist wat kracht maar valt wel lekker weg te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat blijft Bas toch een held! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 16:23 
 
Hardtraxx Addict

vind dit voor Noisecontrollers wel echt te standaard hoor! Vind het niet heel boeiend! jammer, ben wel beter van NC gewend ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 16:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hele aparte melo.. waar die gast toch die creativiteit weg haalt.. heel dik :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 16:38 
 
Hardtraxx Veteran

Heeft wel wat weg van Feel So Good vind ik, doet me verder nog niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 16:39 
 
Hardtraxxer

Ik vind hem oersaai! Ze schijten geniale tracks uit maar deze doet het voor mij helemaal niet :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 16:48 
 
Hardtraxx Elite

leuke track :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 17:03 
 
Hardtraxx Newbie

Aparte melodie, maar niet echt mijn ding. wat is er gebeurt met platen als jurgen vries - the theme (noisecontrollers remix)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 17:56 
 
Hardtraxx Veteran

Kan er niks mee, helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 18:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ja, lekker trackje hoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 18:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pff echt te saai voor woorden dit. Kutkick, standaard synth, vrij inspiratieloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 19:14 
 
Hardtraxx Veteran

:yay:

Jonas schreef:
vrij inspiratieloos.


:/

Juist niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 19:16 
 
Hardtraxxer

tijntjuh120 schreef:
leuke track :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 19:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

het pakt me totaal niet..
Dat gebeurde bij vele voorgaande tracks wel!
Vind het maar saai klinken, wel jammer! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 20:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk meeslepende melo. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg apart, maar dit pakt me wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 20:45 
 
Hardtraxx Addict

SL8492 schreef:
Erg apart, maar dit pakt me wel :)

Precies, fijne luisterplaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 20:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee, ook deze weet me niet te pakken. Saai, geen kracht, geen drive, helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 20:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
:yay:

Jonas schreef:
vrij inspiratieloos.


:/

Juist niet.


Bwa, ik vind van wel. Klinkt (voor mij) als gewoon weer een saaie mainstream track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De melodie pakt me enorm! De vocals vind ik alleen niet zo.. Prima track en zeker niet inspiratieloos
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoo zeg, erg apart dit. Hoe vaker ik hem luister hoe meer deze track me gaat mee slepen.

Gaat wel hard in de studio daar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 21:20 
 
Hardtraxx Veteran

Trick or Treat vond ik in het begin ongelofelijk saai. Inmiddels mijn mening daarover volledig bij gedraaid. Hoop dat het met deze track ook is. Morgen nog maar een keer luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij het zien van de titel had ik stiekem wel een beetje gehoopt op een lekkere harde beukplaat, maar dan krijg je dit saaie slappe nummer te horen :/ Echt geen zak aan. Jammer, want vond de laatste producties zeker niet slecht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 22:07 
 
Hardtraxxer

b-ram schreef:
De melodie pakt me enorm! De vocals vind ik alleen niet zo.. Prima track en zeker niet inspiratieloos
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks