Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 22:55 
 
Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Hoe vaker ik hem luister hoe meer deze track me gaat mee slepen.

Dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 23:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een verschrikkelijk saai nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 23:52 
 

Seeeeuuuuuw :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 01:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Bij het zien van de titel had ik stiekem wel een beetje gehoopt op een lekkere harde beukplaat, maar dan krijg je dit saaie slappe nummer te horen :/ Echt geen zak aan. Jammer, want vond de laatste producties zeker niet slecht!

Eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 01:16 
 
Hardtraxxer

Extreem vette track, ik heb altijd het gevoel dat hij meteen na de ingang van de qlimax al voorbij is. Bijzonder spacende plaat. :D

Ik vind die vocals overigens juist heel veel toevoegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De vocals komen trouwens hiervandaan, echt hoe kom je daarbij denk ik dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 13:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
De vocals komen trouwens hiervandaan, echt hoe kom je daarbij denk ik dan :P
<filmpje>

*kuch* Linkin Park - The Radiance *kuch*... Zo origineel is het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 13:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Raakt me echt diep deze, super gevoell
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 14:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

E-rik schreef:
ja, lekker trackje hoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 14:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pakt me niet -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 16:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Destroyer of worlds.... ik had een knaller verwacht...
Niet slecht dit, maar spreekt me verder niet echt aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 16:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jooo wat een übervette track zeg! :drool: En wat een verschil itt Why so serious en feel so good.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter dan de laatste platen van NC. Wel een leuk plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 20:00 
 
Hardtraxxer

:loving: :loving: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 21:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze plaat is een beetje als neuken zonder klaarkomen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 21:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
Deze plaat is een beetje als neuken zonder klaarkomen :P

Haha, mooie metafoor. Eens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Destroyer of worlds.... ik had een knaller verwacht...
Niet slecht dit, maar spreekt me verder niet echt aan.

Geen slechte track, maar ik had bij deze titel ook echt een beuk track verwacht die de wereld kapot laat knallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Vind ik dit een betere toepassing van dezelfde vocals (hoezo origineel ook alweer?). En niet direct zeiken, dit is ook gewoon 150 BPM (149 zelfs).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 23:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die plaat is echt al 1000x beter dan deze softe noisecontrollers meuk imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 02:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een prachtig nummer. Het geeft een gevoel van sereniteit. Geen idee of en hoe dit op de dansvloer werkt, maar voor thuis kan ik echt ontzettend genieten van dit soort nummers. Deze meestwerken - en ik vind dit een meesterwerk - tillen het hele genre naar een nieuw, hoger niveau. Alles klopt aan dit nummer, de sfeer, de sounds, de kick, de prachtige break.

Dit klinkt misschien een beetje jubelend, maar ik meen het. Ik vind het echt een fantastisch nummer. Su-per.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 09:49 
 
Hardtraxx Veteran

Opvolger van Pillars Of Creation :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 11:59 
 
Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Duruz schreef:
Opvolger van Pillars Of Creation :yay:

grappig


Grappig? Apart gevoel voor humor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 12:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Doet me he-le-maal niks. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pillars of Creation is 1000x beter dan deze, deze track doet me helaas niks :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 15:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Opvolger van Pillars Of Creation :yay:

het lijkt er niet eens op joh...
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks