Dit!93Wesley93 wrote:Hoe vaker ik hem luister hoe meer deze track me gaat mee slepen.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Wat een verschrikkelijk saai nummer.
-
S
Seeeeuuuuuw

Eens.Rawbin wrote:Bij het zien van de titel had ik stiekem wel een beetje gehoopt op een lekkere harde beukplaat, maar dan krijg je dit saaie slappe nummer te horenEcht geen zak aan. Jammer, want vond de laatste producties zeker niet slecht!
-
SHardtraxxer
- 313 posts member since 2012
- last seen Mar 2015
Extreem vette track, ik heb altijd het gevoel dat hij meteen na de ingang van de qlimax al voorbij is. Bijzonder spacende plaat.
Ik vind die vocals overigens juist heel veel toevoegen.
Ik vind die vocals overigens juist heel veel toevoegen.
*kuch* Linkin Park - The Radiance *kuch*... Zo origineel is het niet.Fusionmania wrote:De vocals komen trouwens hiervandaan, echt hoe kom je daarbij denk ik dan![]()
<filmpje>
Destroyer of worlds.... ik had een knaller verwacht...
Niet slecht dit, maar spreekt me verder niet echt aan.
jooo wat een übervette track zeg!
En wat een verschil itt Why so serious en feel so good.
Beter dan de laatste platen van NC. Wel een leuk plaatje 
-
SHardtraxxer
- 168 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Deze plaat is een beetje als neuken zonder klaarkomen 
Haha, mooie metafoor. EensNaarDeQlote wrote:Deze plaat is een beetje als neuken zonder klaarkomen
Geen slechte track, maar ik had bij deze titel ook echt een beuk track verwacht die de wereld kapot laat knallen.Wesz91 wrote:Destroyer of worlds.... ik had een knaller verwacht...
View on YouTube
Vind ik dit een betere toepassing van dezelfde vocals (hoezo origineel ook alweer?). En niet direct zeiken, dit is ook gewoon 150 BPM (149 zelfs).
Vind ik dit een betere toepassing van dezelfde vocals (hoezo origineel ook alweer?). En niet direct zeiken, dit is ook gewoon 150 BPM (149 zelfs).
Die plaat is echt al 1000x beter dan deze softe noisecontrollers meuk imo.
Wat een prachtig nummer. Het geeft een gevoel van sereniteit. Geen idee of en hoe dit op de dansvloer werkt, maar voor thuis kan ik echt ontzettend genieten van dit soort nummers. Deze meestwerken - en ik vind dit een meesterwerk - tillen het hele genre naar een nieuw, hoger niveau. Alles klopt aan dit nummer, de sfeer, de sounds, de kick, de prachtige break.
Dit klinkt misschien een beetje jubelend, maar ik meen het. Ik vind het echt een fantastisch nummer. Su-per.
Dit klinkt misschien een beetje jubelend, maar ik meen het. Ik vind het echt een fantastisch nummer. Su-per.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Opvolger van Pillars Of Creation 
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Grappig? Apart gevoel voor humor.Cruelty wrote:grappigDuruz wrote:Opvolger van Pillars Of Creation
Pillars of Creation is 1000x beter dan deze, deze track doet me helaas niks