Dezelfde, alleen was dat de door Youtube-mensen verzonnen naam. Deze naam komt van NC zelf, dus lijkt me goed betrouwbaar.StephanKetz wrote:OK, dit is "Break the Show", maar elke NC track is dan "Request Line"?
Related topics
- View the latest post: Noisecontrollers - Break The Show / Sludge (DIGI021)
- View the latest post: Break of Dawn feat. TNYA - The Break Of Dawn (ETY019)
- View the latest post: The Magic Show Podcast 303 - Sylence, Break Zero, Sounds Of 2012
- View the latest post: Noisecontrollers - 10 Years Noisecontrollers
- View the latest post: Intro Break The Show/Big Bang (Nick-D's Mash)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
Moderators
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 9 days ago
Een en dezelfde, maar er werd gedacht dat hij Request Line zou heten, omdat dat in de vocals voorkomtStephanKetz wrote:OK, dit is "Break the Show", maar elke NC track is dan "Request Line"?
En iemand uploadde hem volgens mij ook onder die naam..
Nog een verzinsel. Gewoon wachten op een bron.Fusionmania wrote:Deze is toch met Headhunterz?
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Godnondeju wat een nummer, die opbouw, qlimax, melodie, echt meters kippenvel als ik het met die eindshow terug kijk 
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Ik ookTiMOTHYb wrote:Ben echt heel erg weg van die melo.
-
PArtiest
- 153 posts member since 2011
- last seen Jul 2024
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Zelfde synth en de eerste 3 tonen van de melodie zijn hetzelfde!PhutureNoize wrote:Vind je deze dan ook vet? View on YouTubeTiMOTHYb wrote:Ben echt heel erg weg van die melo.
Die vind ik wel aardig maar gaat wat meer langs me heen eigenlijk.
-
PArtiest
- 153 posts member since 2011
- last seen Jul 2024
Haha ik doelde erop dat die melodie van ons veel op deze melodie lijkt.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
alles lijkt tegenwoordig op elkaar;) en ik zei toch mensen nc solo zucht 
-
MHardtraxxer
- 95 posts member since 2012
- last seen Jul 2012
Eens, en dan vind ik die nog beter ook.PhutureNoize wrote:Haha ik doelde erop dat die melodie van ons veel op deze melodie lijkt.
Melodie is wel aardig, kicks is lastig oordelen in lq, intro vind ik maar vaag. Niks voor mij dit
Darknezz wrote:Net als die nieuwe Wildstylez track is ook dit goddelijk goed![]()
. Wat een gigantisch euforische track!
Gruwelijk dikke intro/outro
Climax is ook wel gaaf, mooie sfeer zit daar in. Alleen die break had niet gehoeven. Maar zo zie ik de Noisecontrollers het liefst 
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 12 days ago
Voor mij een kippenvel track, heerlijk! 
Lijkt me ook ja, ik zou toch zweren dat ik best wat hhz invloeden hoor, zeker in de introKhadber wrote:Dezelfde, alleen was dat de door Youtube-mensen verzonnen naam. Deze naam komt van NC zelf, dus lijkt me goed betrouwbaar.StephanKetz wrote:OK, dit is "Break the Show", maar elke NC track is dan "Request Line"?
Moet toch zeggen dat ik deze plaat vaker opzet. Briljante plaat.
Deze op de endshow van Defqon.1 ....
We gingen HELEMAAL los!
Daar ging het mij helemaal niet om, maar om het gedeelte van hoe los ze wel niet gingen. Vertel gewoon wat je goed of slecht aan deze track vindt.
Hij vond het kunnen losgaan op de plaat een erg goede eigenschap van de track. Ietwat overtrokken initiële reactie van jouw kant. Boeie, kan gebeuren, volgende keer beter.wootum wrote:Daar ging het mij helemaal niet om, maar om het gedeelte van hoe los ze wel niet gingen. Vertel gewoon wat je goed of slecht aan deze track vindt.
Als ik daar sta en ik hoor een nieuwe track die ik geweldig vind is het toch logisch dat ik daar helemaal op los ga? Ik doe geen druggs en drink op hardstyle feesten niet, dus daar loop ik niet stoer over te doen. Hardstyle muziek is een grote passie van mij en als ik een goede plaat hoor, als s dat oldskool, hardstyle of nustyle, is dat toch mijn keuze om daar lekker op los te gaan? Ik betaal geen 150 euro om daar stil te gaan staan in een hoekje..wootum wrote:Daar ging het mij helemaal niet om, maar om het gedeelte van hoe los ze wel niet gingen. Vertel gewoon wat je goed of slecht aan deze track vindt.
Maar laten we het ontopic houden ik wil niet op mijn tweede dag hier meteen discussie maken.