Wout1997 schreef:
JEFSKIII schreef:
Voor mij is dit tot nu toe de vetste hardstyle plaat ooit.

Hoe kan je dat in deze kwaliteit al zeggen ?

Ben je wel eens op een festival geweest?
Een veel betere beleving van een nummer ga je in mijn ogen niet krijgen.
Als hij deze plaat live heeft gehoord heeft hij hem in ieder geval in hogere kwaliteit gehoord dan dat jij via je computer speakers en op youtube gaat horen.
Ik heb deze plaat ook 3 keer live mogen horen op Defqon en deze komt ook hoog op mijn lijstje van beste hardstyle platen die ik tot nu toe heb gehoord.