Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
Wat een zeur synth/screech(?) zit er onder zeg. Laat dat weg en je hebt een zeker een leuk plaatje.
van malua haar fb, ze maakt er niet eens een geheim van dat ze het zelf niet eens maaktI'm thrilled to announce that my second track is on its way! After some time it's almost finished and I can't wait for it to be released!
And.. In the next few days I will announce my first official international booking. Can you say: Toblerone
Ik weet niet uit welk stukje tekst je haalt dat ze zelf niet produceert.
Vind het inderdaad erg knap dat je dat hieruit kan herleiden.
Geen voorstellingsvermogen dan heren? Kan me goed indenken dat yowan uit haar woorden zijn feit interpreteert. Zou het ook zo interpreteren aangezien meisjes gewoon niet kunnen produceren evenals autorijden.
ze zegt niet eens i've almost finished ofzo, ze heeft een jaar lang niks laten weten van tracks of iets dergelijks en ''opeens is haar track bijna af'', ze zegt gewoon dat er aan komt. waarvandaan denk ik dan..
-
ZHardtraxxer
- 444 posts member since 2014
- last seen Jan 2020
-
TArtiest
- 228 posts member since 2013
- last seen Sep 2015
waar heb je die nou weer vandaan
HAHAHAHAHAHAHAHAH JA DIE GARP IS NOG NOOIT GEMAAKT. GOED MAN.yowan wrote:waar heb je die nou weer vandaan
Zelf steeds zeiken over dat teveel gemaakte grapje over je t-shirt uit doen maar zelf wel de meest uitgemolken grap hier op hardtraxx maken.yowan wrote:waar heb je die nou weer vandaan
Zitten wat leuke dingen tussenThyron wrote:https://www.facebook.com/ThyronNL/videos/vb.361635393936242/647321572034288/
Handjevol nieuwe ID's weer![]()
Meer info volgt!
Word ik ook al moe van, maar doe een poging en verras me.yowan wrote:iets met paarden anders?
Wat is er eigenlijk gebeurd, of laat ik het zo zeggen, is er ooit nog wat gebeurd met die collab van audiotricz, atmozfears en bass modulators in dat vakantiehuisje toen ?
Thanks.Paultheone wrote:Ja, draaide ze ook bij BTB
Is er voor deze track al een topic in nieuwe tracks? Vast wel, maar op mobiel is het nogal kut zoeken.
Voor deze track was nog geen topic, ze hebben 2 nieuwe, die ene staat er wel deze nog niet
Nieuwe Blademasterz gisteren gehoord op Fantasy Island, kippenvel van top tot teen!
Iemand opname van deze plaat gemaakt?
Iemand opname van deze plaat gemaakt?
Mijn dank is groot!tjakevladze wrote:View on YouTube
Ben wel benieuwd van wie deze is! werd gedraaid door Ran-D vs Chain Reaction vs Digital Punk
View on YouTube
View on YouTube
-
DHardtraxxer
- 248 posts member since 2010
- last seen Jan 2026
Is een track van KronosBen wel benieuwd van wie deze is! werd gedraaid door Ran-D vs Chain Reaction vs Digital Punk
https://www.facebook.com/officialdjkron ... 357909671/