Dit is toch geweldig manMitzinator wrote:36:54 (ID - ID)
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
K
Wat klinkt dit lekker zegKiloknaller wrote:Dit is toch geweldig manMitzinator wrote:36:54 (ID - ID)![]()
![]()
![]()
Intro klinkt als Tonight remix en de rest heeft ook een wildstylez feeling. Behalve de kick. Die pitcht niet echt lekker. Al met al geslaagde track 
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Die zouden echt geen ID - ID doen.Kaasstaaf wrote:Ik zet €10 op Bass Modulators
Als Dov dat van ze vraagt wel (herinner jezelf audiotricz).Mitzinator wrote:Die zouden echt geen ID - ID doen.Kaasstaaf wrote:Ik zet €10 op Bass Modulators
er zit trouwens ook een id in hardstyle session en in we r podcast februari
View on YouTube
2:20, gedraaid door Chain Reaction. Zal wel een nieuwe nummertje van hem zijn
Is dus Typhoon - In Other Words
2:20, gedraaid door Chain Reaction. Zal wel een nieuwe nummertje van hem zijn
Is dus Typhoon - In Other Words
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Proto Bytez dus.Mitzinator wrote:View on YouTube
36:54 (ID - ID)
Doet me erg denken aan het oude atmozfears stijltje, nieuwe track van Infinia?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
www.youtube.com/watch?v=tIeJIDVeGx8
-
ZHardtraxxer
- 444 posts member since 2014
- last seen Jan 2020
Misschien de nieuwe van Stereotuners?Duruz wrote:View on YouTube
Klinkt als een hele dikke plaat. Iemand een idee? Gedraaid door E-Force overigens.
-
MHardtraxx Veteran
Kaasstaaf wrote:Ik zet €10 op Bass Modulators
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Dat zou kunnen.Zwollie95 wrote:Misschien de nieuwe van Stereotuners?Duruz wrote:View on YouTube
Klinkt als een hele dikke plaat. Iemand een idee? Gedraaid door E-Force overigens.
Aan het goede doel gegeven. Doel dat opkomt voor euforische hardstyle binnen deze scene.Mitzinator wrote:Kaasstaaf wrote:Ik zet €10 op Bass Modulators
5 tracks van de Hardstyle Bitches gekocht.Kaasstaaf wrote:Aan het goede doel gegeven. Doel dat opkomt voor euforische hardstyle binnen deze scene.Mitzinator wrote:Kaasstaaf wrote:Ik zet €10 op Bass Modulators
Erg nobel van je
-
HHardtraxxer
- 283 posts member since 2014
- last seen Jan 2026
Primefire - Evil before Us
-
ZHardtraxxer
- last seen Jan 2020
-
DHardtraxx Newbie
- 13 posts member since 2014
- last seen Nov 2015
View on YouTube
Vanaf 57:50 Hardwell & Headhunterz ft. Haris - Nothing Can Hold us Down (Hardstyle Edit)
Vanaf 57:50 Hardwell & Headhunterz ft. Haris - Nothing Can Hold us Down (Hardstyle Edit)
-
MHardtraxx Veteran
Staat ook al op youtube, preview van Nothing Can Hold Us Down heeft een hardstyle stukje.
-
ZHardtraxxer
- last seen Jan 2020
-
DHardtraxx Newbie
- 13 posts member since 2014
- last seen Nov 2015
Behalve dat die alleen in Hardwell on Air te luisteren was. Dit kan meer als een remix worden gezien dan die versie. Hoop in ieder geval dat er nog een officiële 150BPM-versie van gaat komen...Mitzinator wrote:Staat ook al op youtube, preview van Nothing Can Hold Us Down heeft een hardstyle stukje.
Een artiest van Gearbox denk ik
Wel een onbekende track ja.DVPRO wrote:View on YouTube