Zou het een hardstyle remix zijn of een edit die hij zelf gemaakt heeft? op 1001tracklists werd heady al genoemd maar ik weet niet waar ze dat vandaan halen
Zou het een hardstyle remix zijn of een edit die hij zelf gemaakt heeft? op 1001tracklists werd heady al genoemd maar ik weet niet waar ze dat vandaan halen
Blijkbaar Blasterjaxx & W&W - Rocket (Headhunterz Remix), kan wel eens kloppen aangezien W&W en Heady in de studio hebben gezeten.
Blijkbaar Blasterjaxx & W&W - Rocket (Headhunterz Remix), kan wel eens kloppen aangezien W&W en Heady in de studio hebben gezeten.
Blasterjaxx: Hardwell drops our collab with W&W as closing track of Ultra Music Festival 2014!!!! - Dus ik denk geen HHZ remix, gewoon een 'hard' edit. Of idd een edit van Hardwell zelf.
Mashupje van Motherfuck, FTS en Just Begun. Zal wel speciaal voor Qapital gemaakt zijn. Zooooo jammer dat het overal de kick is vervangen Had zo graag die keiharde reverse van Just Begun daar willen horen..