Ik heb em opgenome, ik zet hem zo dadelijk in nieuwe tracksHenk-Jan wrote:Komt vast nog welRoebén wrote:Ik hoor hier langs alle kanten dat de nieuwe G4H een bom isKings Of The Underground?
Zelfs een maat van me die naar The Qontinent is geweest en eigenlijk niet heel de scène nou volgt vertelde me direct als eerste, bij ran-d was er een track , iets met underground, en die climax ging altijd maar harder en harder. Als hem die track al bijbleef moet het toch egt wel een bazentrack zijn.
Niemand die 'm gefilmd heeft ?Ik kan me hem ook nog herinneren en vind het denk ik de beste G4H track tot nu toe.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
LHardtraxxer
- 169 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
Ik vind de oude versie dus echt 1000x beterGT500eleanor wrote:Wildstylez heeft een tijd geleden een remix gemaakt van JDX - You & Me.
Dat is uiteindelijk gewoon een tool geworden die hij een tijd gebruikt heeft.
View on YouTube
JDX, die plannen heeft/had om een album uit te brengen, kon niet bevestigen noch ontkennen dat de remix op het album zou komen. Het zou het origineel of de remix worden. We weten nu nog steeds niet wat er met het nummer gaat gebeuren, maybe a free release? Wildstylez heeft er inmiddels een kicktool aan overgehouden.
De vocalen van You & Me heeft ie gewoon opnieuw in laten zingen door een geweldige zangeres en gebruikt in dit geweldige solonummer! Wat een gevoel, wat een sound, wat een rust! Wildstylez #1
Dat is B-Front - VirusKevin-Raw wrote:Iemand een idee? alpha² draaide hem
View on YouTube
Nieuwe zatox denk ik.
Nieuwe zatox denk ik.
Klinkt wel lekkerSportingboy wrote:http://youtu.be/DP_xQmjC4ZA
Nieuwe zatox denk ik.
Idd word wel overal gevraagt laatste tijd, maar als hij nieuwe platen aan dit tempo blijft maken.robinD wrote:Klinkt wel lekkerSportingboy wrote:http://youtu.be/DP_xQmjC4ZA
Nieuwe zatox denk ik.
-
T
Ja het was inderdaad een live-act van DBST dus hoorde gewoon bij de introTaxi wrote:Was het geen live-act? Zo klinkt het voor mij wel iig.Ricardo1991 wrote:View on YouTube
Edite van Loopmachine in begin ofzo
Wat moest je weghalen om wel filmpje te zien?
-
JHardtraxx Newbie
- 26 posts member since 2009
- last seen Aug 2013
Dit begin is exact hetzelfde als op intents festival dit jaar!wesskeej wrote:Ja het was inderdaad een live-act van DBST dus hoorde gewoon bij de introTaxi wrote:Was het geen live-act? Zo klinkt het voor mij wel iig.Ricardo1991 wrote:View on YouTube
Edite van Loopmachine in begin ofzo
Wat moest je weghalen om wel filmpje te zien?
Een lekker begin maar wel een beetje jammer!!
Jaja, zien jullie die Hardtraxx sticker die ik en Khadber aan Villain hebben gegeven?
Hij plakt 'm midden op de tong!

-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Juist ja een live-act van DBSTF en ze draaien een plaat van Bioweapon :')
het was niet live johPierrePruuk wrote:Juist ja een live-act van DBSTF en ze draaien een plaat van Bioweapon :')
En dan nog op Intents draaide ze ook Bioweapon Remix van Part of the Hard.p-stylez wrote:het was niet live johPierrePruuk wrote:Juist ja een live-act van DBSTF en ze draaien een plaat van Bioweapon :')
Dat is iets anders, dat snap je zelf ook wel.93Wesley93 wrote:En dan nog op Intents draaide ze ook Bioweapon Remix van Part of the Hard.p-stylez wrote:het was niet live johPierrePruuk wrote:Juist ja een live-act van DBSTF en ze draaien een plaat van Bioweapon :')
-
AHardtraxxer
- 70 posts member since 2011
- last seen May 2023
Ik weet niet of ik hier op de juiste plek ben om deze vraag te stellen dus excuse me if i'm wrong.
Heeft iemand enig idee wanneer dit nummer gereleased word of dat ie al uit is?
View on YouTube
Heeft iemand enig idee wanneer dit nummer gereleased word of dat ie al uit is?
View on YouTube
Gebeurt toch meer in dat er in Live sets collabs/Remixen worden gespeeld93Wesley93 wrote:En dan nog op Intents draaide ze ook Bioweapon Remix van Part of the Hard.
Te orgineel voor Frequencerz.Taxi wrote:Gok op een nieuwe Frequencerz
Niet CorrectDakpan wrote:Te orgineel voor Frequencerz.
CorrectTaxi wrote:Gok op een nieuwe Frequencerz
-
T
Erg vet je hoort duidedelijk dat dit van Frequencerz is, een soort van mash-up van Rich MF & Dreamdust.