Zany - Lighters /Tool? op 3:00Kevin-Raw wrote:View on YouTube
Of was hier al meer over bekend
Staat er al een aantal keer, inderdaad een tool van Zany
Zany - Lighters /Tool? op 3:00Kevin-Raw wrote:View on YouTube
Wat klinkt die vetDelcone wrote:View on YouTube
Zo erg hoeft hij zich niet te schamen, want de kwaliteit is belachelijk slechtJefQ wrote:Schaam jeDat is Zany & Duro - Back again
Ja niet normaal. Wat ben ik blij dat ik bij die hele set ben geweest. Wat draaide hun godsgruwelijk lekker. Ene dikke nummer na het ander (kon ze niet allemaal magoed)!!!Roebén wrote:Wat klinkt die vetDelcone wrote:View on YouTube
Brennan Heart en Headhunterz waren toch echt de eerste.roberttt wrote:wat hebben ze tegenwoordig met dubstep.. crypsis begon ermee op Qountdown en nu hoor je het vet vaak
Oh ja klopt :p was die even vergetenKhadber wrote:Brennan Heart en Headhunterz waren toch echt de eerste.roberttt wrote:wat hebben ze tegenwoordig met dubstep.. crypsis begon ermee op Qountdown en nu hoor je het vet vaak
Same here, na die vocals: "it's scaring me" ofzoTeknizion wrote:Ik krijg hier echt kippenvel van!
"It's only a dream" bedoel je?Nightbreaker wrote:Same here, na die vocals: "it's scaring me" ofzoTeknizion wrote:Ik krijg hier echt kippenvel van!
''It's scaring me'' hoor ik ook heel even, zelfde als uit DJ Partyraiser & Triax - Ghost Connection.Paling wrote:"It's only a dream" bedoel je?Nightbreaker wrote:Same here, na die vocals: "it's scaring me" ofzoTeknizion wrote:Ik krijg hier echt kippenvel van!