Die staat hier al echt heel vaak
Maar idd een hele lekkere track, met heerlijk krakende kicks, en de huilgeluiden etc.
Al 5 dagen mijn 'Track of the Day'
Die staat hier al echt heel vaak
Bij The Magic Show podcast week 11 is die in betere kwaliteit te beluisteren, en daar klinkt het ookSkedoedelefloeps wrote:hoe kan je nou oordelen over die kicks, dat snap ik echt niet, je kan met die kwaliteit echt geen goed waarde oordeel geven over de sounds en maar een klein oordeel over het geheel.
als je m live al is hebt gehoordSkedoedelefloeps wrote:hoe kan je nou oordelen over die kicks, dat snap ik echt niet, je kan met die kwaliteit echt geen goed waarde oordeel geven over de sounds en maar een klein oordeel over het geheel.
Ja, ik heb hem idd ook al live gehoordDjenz wrote:als je m live al is hebt gehoordSkedoedelefloeps wrote:hoe kan je nou oordelen over die kicks, dat snap ik echt niet, je kan met die kwaliteit echt geen goed waarde oordeel geven over de sounds en maar een klein oordeel over het geheel.
Het filmpje hierboven is ook volgensmij de rip van The Magic Show podcast week 11Daveytl wrote:Bij The Magic Show podcast week 11 is die in betere kwaliteit te beluisteren, en daar klinkt het ookSkedoedelefloeps wrote:hoe kan je nou oordelen over die kicks, dat snap ik echt niet, je kan met die kwaliteit echt geen goed waarde oordeel geven over de sounds en maar een klein oordeel over het geheel.
De kwaliteit van het Youtube-filmpje vind ik toch beduidend slechter klinken dan in de podcast zelf.Poepislekker wrote:Het filmpje hierboven is ook volgensmij de rip van The Magic Show podcast week 11Daveytl wrote:Bij The Magic Show podcast week 11 is die in betere kwaliteit te beluisteren, en daar klinkt het ookSkedoedelefloeps wrote:hoe kan je nou oordelen over die kicks, dat snap ik echt niet, je kan met die kwaliteit echt geen goed waarde oordeel geven over de sounds en maar een klein oordeel over het geheel.
Live is die gewoon heeeeeeeeel erg hard (en lekker)Daveytl wrote:De kwaliteit van het Youtube-filmpje vind ik toch beduidend slechter klinken dan in de podcast zelf.Poepislekker wrote:Het filmpje hierboven is ook volgensmij de rip van The Magic Show podcast week 11Daveytl wrote:Bij The Magic Show podcast week 11 is die in betere kwaliteit te beluisteren, en daar klinkt het ook
Denk dat het aan Youtube ligt
Die Magic Show podcast is bij mij ook niet echt heel goed ofzo hoor, klinkt precies het zelfde en dus niet bepaald HQ. Live (bij Fusion: The Next Level) was hij (samen met Heavy Bidnezz) echt geniaal indd!!Daveytl wrote:De kwaliteit van het Youtube-filmpje vind ik toch beduidend slechter klinken dan in de podcast zelf.Poepislekker wrote:Het filmpje hierboven is ook volgensmij de rip van The Magic Show podcast week 11Daveytl wrote:Bij The Magic Show podcast week 11 is die in betere kwaliteit te beluisteren, en daar klinkt het ook
Denk dat het aan Youtube ligt
Achja, vorige maand was het Inner Creativity, nu deze en ga maar door.DarkSymphony wrote:vind dead of the night erg tegenvallen,, niet dat ik m niet goed vind amar had e3r meer van verwacht na al die reacties (bij TOTD)
achja gelukkig heb ik me eigen smaak
SorryKhadber wrote:Achja, vorige maand was het Inner Creativity, nu deze en ga maar door.DarkSymphony wrote:vind dead of the night erg tegenvallen,, niet dat ik m niet goed vind amar had e3r meer van verwacht na al die reacties (bij TOTD)
achja gelukkig heb ik me eigen smaak
Indd, enige wat ik er echt uit kan opmaken is dat het niet een standaart PP track is in de climax dan!Intervention wrote:zover ik kan horen klinkt hij wel lekker alleen oordeel pas als ik HQ gehoord heb
Sinds wanneer produceren D-Block & S-te-fan tracks met de Psyko Punkz-sound dan...?Poepislekker wrote:Indd, enige wat ik er echt uit kan opmaken is dat het niet een standaart PP track is in de climax dan!Intervention wrote:zover ik kan horen klinkt hij wel lekker alleen oordeel pas als ik HQ gehoord heb
Ze blijven maar gewoon dezelfde plaat steeds opnieuw maken zegKhadber wrote:Naar waarschijnlijkheid D-Block & S-te-Fan - Underground Tacticz
View on YouTube
Lekker plaatje, hadden helaas andere kicks in de climax kunnen gebruiken denk ik zo. Climax klinkt erg sterk qua melodie en gevoel!