Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331 ... 420  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 17:21 

Hardtraxxer

Hmm wat een heerlijke kicks :love: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 17:23 

Hardtraxx Veteran

Uranium schreef:

Hmm wat een heerlijke kicks :love: :bomb:

Die staat hier al echt heel vaak :P
Maar idd een hele lekkere track, met heerlijk krakende kicks, en de huilgeluiden etc.
Al 5 dagen mijn 'Track of the Day' :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 19:22 

Artiest

hoe kan je nou oordelen over die kicks, dat snap ik echt niet, je kan met die kwaliteit echt geen goed waarde oordeel geven over de sounds en maar een klein oordeel over het geheel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 19:48 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
hoe kan je nou oordelen over die kicks, dat snap ik echt niet, je kan met die kwaliteit echt geen goed waarde oordeel geven over de sounds en maar een klein oordeel over het geheel.

Bij The Magic Show podcast week 11 is die in betere kwaliteit te beluisteren, en daar klinkt het ook :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 20:06 

Hardtraxxer

als je m live al is hebt gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 20:09 

Hardtraxx Veteran

Djenz schreef:

als je m live al is hebt gehoord

Ja, ik heb hem idd ook al live gehoord ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 20:50 

vind dead of the night erg tegenvallen,, niet dat ik m niet goed vind amar had e3r meer van verwacht na al die reacties (bij TOTD)
achja gelukkig heb ik me eigen smaak :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 20:56 

Hardtraxx Veteran

ik vind Dead Of The Night er vet...100x beter dan die vorige E.P van hun samen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 21:14 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

Bij The Magic Show podcast week 11 is die in betere kwaliteit te beluisteren, en daar klinkt het ook :thumbsup:

Het filmpje hierboven is ook volgensmij de rip van The Magic Show podcast week 11 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 21:17 

Hardtraxx Veteran

Poepislekker schreef:
Daveytl schreef:

Het filmpje hierboven is ook volgensmij de rip van The Magic Show podcast week 11 :thumbup:

De kwaliteit van het Youtube-filmpje vind ik toch beduidend slechter klinken dan in de podcast zelf.
Denk dat het aan Youtube ligt
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 21:19 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Poepislekker schreef:
Daveytl schreef:

De kwaliteit van het Youtube-filmpje vind ik toch beduidend slechter klinken dan in de podcast zelf.

Live is die gewoon heeeeeeeeel erg hard (en lekker) :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 21:24 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Poepislekker schreef:
Daveytl schreef:

Die Magic Show podcast is bij mij ook niet echt heel goed ofzo hoor, klinkt precies het zelfde en dus niet bepaald HQ. Live (bij Fusion: The Next Level) was hij (samen met Heavy Bidnezz) echt geniaal indd!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 01:40 

Hardtraxx Addict

Stukje van een nieuwe Mean Machine track, klinkt gruwelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 01:42 

Hardtraxx Addict

Zany, The Beholder: TOP!!!

Wordt sowieso een dikke track, kan niet anders! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 13:09 

Hardtraxx Veteran

DarkSymphony schreef:
vind dead of the night erg tegenvallen,, niet dat ik m niet goed vind amar had e3r meer van verwacht na al die reacties (bij TOTD)

Achja, vorige maand was het Inner Creativity, nu deze en ga maar door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 13:42 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
DarkSymphony schreef:

Achja, vorige maand was het Inner Creativity, nu deze en ga maar door.

Sorry :$ Ik heb daar ook zeker een aandeel in, maar die tracks vind ik beiden zó goed dat ze track of the day blijven ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 15:26 

Hardtraxx Addict

Ik ben echt niet zo heel snel fan van het duistere hardere werk, maar Dead Of The Night vind ik echt geweldig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 18:34 

Hardtraxx Veteran

Naar waarschijnlijkheid D-Block & S-te-Fan - Underground Tacticz

Lekker plaatje, hadden helaas andere kicks in de climax kunnen gebruiken denk ik zo. Climax klinkt erg sterk qua melodie en gevoel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 18:40 

Hardtraxx Veteran

Heel toffe plaat! Herken bij de climax wel een paar noten van communicate erin! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 19:35 

Hardtraxx Veteran

zover ik kan horen klinkt hij wel lekker alleen oordeel pas als ik HQ gehoord heb :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 20:00 

Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:
zover ik kan horen klinkt hij wel lekker alleen oordeel pas als ik HQ gehoord heb :)

Indd, enige wat ik er echt uit kan opmaken is dat het niet een standaart PP track is in de climax dan! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 20:49 

Hardtraxx Elite

Poepislekker schreef:
Intervention schreef:

Indd, enige wat ik er echt uit kan opmaken is dat het niet een standaart PP track is in de climax dan! :thumbsup:

Sinds wanneer produceren D-Block & S-te-fan tracks met de Psyko Punkz-sound dan...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 21:22 

Hardtraxx Addict

Waar haalt iemand het gegeven weg dat het misschien wel om Psyko Punkz gaat?
Ik vind dit eigenlijk best wel een DBSTF-plaat.. En een goeie ook! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 21:57 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Naar waarschijnlijkheid D-Block & S-te-Fan - Underground Tacticz

Lekker plaatje, hadden helaas andere kicks in de climax kunnen gebruiken denk ik zo. Climax klinkt erg sterk qua melodie en gevoel!

Ze blijven maar gewoon dezelfde plaat steeds opnieuw maken zeg :/
Gelukkig staan ze op geen enkel feest geboekt waar ik van plan ben heen te gaan. Misschien dat ik naar Reverze ga, maar gelukkig is er een 2e zaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 22:14 

Hardtraxx Addict

Ooeh.. de nieuwe DBSTF (ga er van uit dat het een dbstf track is) klinkt erg lekker!
Begin de laatste tijd wel weer een beetje uit te kijken naar deze jongens!
Madhouse is ook al zo'n dikke plaat en Loopmachine knalt ook behoorlijk.
Als ze zo door gaan, ben ik de volgende keer wél aanwezig bij hun set :thumbup:
Vorige  1 ... 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks