Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328 ... 420  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Simizle schreef:
Citaat:
Wildstylez
And here it is! Enjoy ;) http://wtrns.fr/5KPrnC2F1QAi1a
http://wtrns.fr/5KPrnC2F1QAi1a
wtrns.fr


Wildstylez - A Lost World (Master)
Headhunterz vs. Wildstylez - Blame It On The Editz

Oeh erg,vet:)..zeker even meenemen:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind die vocals wel lachen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 18:53 
 


Die intro ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 18:59 
 

Almighty schreef:
Die intro ^^
^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1, 2, 3. Make it loud! Erg dik hoor! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 19:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Almighty schreef:
Die intro ^^
^^


Kan er uit dit filmpje niet veel uit opmaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 19:03 
 
Artiest

drama kwaliteit... kan er nog niet over oordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 19:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker


mm Zatox kicks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die hoofdjagers intro is heerlijk, climax durf ik nog niets over te zeggen.

Zou dit die 'raw track' zijn?

RobertV schreef:

mm Zatox kicks :P

Best aardig, maar die kicks mogen wel wat harder en lijken idd als 2 druppels water op Zatox kick :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 19:15 
 
Artiest

das altijd zo bij Robin Clark
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind eigenlijk het hele nummer wel een beetje Zatox achtig. Niet verkeerd overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:

Die intro ^^

Klinkt lekkerrrrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 19:53 
 
Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Almighty schreef:



Die jongens barst toch van de energie! :D
Leuke track! Benieuwd naar een HQ! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 20:06 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Almighty schreef:
Die intro ^^
^^

Intro is inderdaad erg vet, rest geen zak aan. Zodra deze uit is maar een extended intro versie van maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 20:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

de nieuwe hhz klinkt eg vet :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

is dit die duistere track waar hij het over had op twitter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
stefaneke schreef:
Almighty schreef:
Die intro ^^
^^

Intro is inderdaad erg vet, rest geen zak aan. Zodra deze uit is maar een extended intro versie van maken :P

zou wel een leuk intro zijn om je set mee te beginnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 20:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://www.twitvid.com/QTVEP

Volgens mij is dit nog een best lekker nummertje :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.twitvid.com/QTVEP

Die track klinkt ZIEK goed :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 21:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

b-front held van 2010
frequencerz worden helden van 2011
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 21:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tracks van Headhunterz en Frequencerz klinken allebei erg goed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 22:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Intro belooft heel veel goeds, climax wil nog niet over oordelen want de kwaliteit is nogal laag.
Veelbelovend iig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Headhunterz track belooft veel goeds. Net zoals die van Frequencerz, like it!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 23:33 
 
Hardtraxxer

I like the sound of the new HHZ! :D
Lol @ the guy filming, TRYING to count to 3, but only get's to 2 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 01:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vorige  1 ... 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks