Het is een remixKSwoosh wrote:zowaar het eerste fatsoenlijke nr van Therapatrickjeb wrote:Dj Thera - Clash (Chain Reaction remix)
Wist niet of hij er al op stond
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
Moderators
Dat het niet jou stijl is betekent niet dat het onfatsoenlijk isKSwoosh wrote:zowaar het eerste fatsoenlijke nr van Therapatrickjeb wrote:Dj Thera - Clash (Chain Reaction remix)
Zoek maar eens naar Thera - Doggystyle.KSwoosh wrote:zowaar het eerste fatsoenlijke nr van Therapatrickjeb wrote:Dj Thera - Clash (Chain Reaction remix)
Ook een gruwelijk nummer als je het mij vraagt.
Ik vind zijn stijl sowieso wel goed te doen
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Hey big guy. Looking for a good time?!pepepe wrote: Ik vind zijn stijl sowieso wel goed te doen
DOGGYSTYLE!
+1Sainen wrote:Niks voor mij die speed of sound.
Sainen wrote:Niks voor mij die speed of sound.
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
Vind het gewoon een heerlijk nummer 
Vind het geschreeuw een beetje jammer.Sainen wrote:Niks voor mij die speed of sound.
Op zich wel een aardige track. Niet te moeilijke melodie, waar met name DBSTF zich wel eens op wil verstappen.
Heb zaterdag filmpje gemaakt van een nieuwe track
al geen idee welke het is "geluid is slecht" sorry ervoor 
dus wie weet welke dit is XD
View on YouTube
View on YouTube
Toneshiffterz& Bioweapon- Dead of the Nightroberttt wrote:Heb zaterdag filmpje gemaakt van een nieuwe trackal geen idee welke het is "geluid is slecht" sorry ervoor
View on YouTube
Ricardo1991 wrote:Vind het gewoon een heerlijk nummer
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
prophet solo ?
Randy draaide hem ook, dus... Maar ja, speculatie, speculatieTimmer wrote:prophet solo ?
Speed Of Sound: niks aan had wel wat mer verwacht..jammer
Dead Of The Night:
Dead Of The Night:
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
hij zal dus wel uit de scantraxx stal komenChukkels wrote:Randy draaide hem ook, dus... Maar ja, speculatie, speculatieTimmer wrote:prophet solo ?
En dan met zo'n lelijke melodie komen... ook een kunst op zich.Khadber wrote:Vind het geschreeuw een beetje jammer.Sainen wrote:Niks voor mij die speed of sound.
Op zich wel een aardige track. Niet te moeilijke melodie, waar met name DBSTF zich wel eens op wil verstappen.
Het ergste is nog dat Rockin' Ur Mind er nog aan komt straks, die is nóg erger
Ik vind Speed Of Sound ook best saai. Rockin' Ur Mind daarintegen vind ik wel lekker. 
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
Rockin ur mind heeft gruwelijke vocals! Best lekker nummer in tegenstelling tot Speed of sound inderdaad