Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321 ... 420  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 21:01 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Poepislekker schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
een Toneshifterz album.. kan leuk worden.
een Bioweapon album, nee, dezelfde melo's over and over again? Liever niet :lol:

Helemaal mee eens, maar ik laat me graag verrassen!
Toneshifterz album word volgensmij wel geniaal!

Al Bioweapon hetzelfde niveau haalt als die remix van Memento en de Gold remix klaag ik totaal niet, Gold remix mag ik rustig rekenen tot 1 van de best gedraaide en sterkste platen van dit jaar en die Memento remix klonk lang niet verkeerd op Qlimax.

Klopt, maar ik heb (nog) niks met Bioweapon en alles nummers van de Toneshifterz vind ik tot nu toe chill.
Maar daaarom zeg ik alsnog dat ik me graag laat verrassen! Ben zoiezo benieuwd naar het A2 album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 21:06 

Artiest

de gold remix vind ik sterkste Bioweapon plaat die er is! Een goede plaat, maar komt omdat de melo daar voorgekauwd is door Max Enforcer en Bioweapon dus niks kan doen, hoewel ze trouwens de melo in mijn ogen toch nog net genoeg wisten te verpesten om me uit mn zen moment te halen met die kleine noten :$
Sterke plaat, maar niet sterker dan t origineel en de rest v.d. bioweapon platen zijn allemaal melo's en synths die ik ze telkens weer gebruiken dus. Ik sta ervoor open en ben zeker benieuwd, maar zit er niet naar uit te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 21:15 

Hardtraxx Veteran

de gold remix vind ik sterkste Bioweapon plaat die er is! Een goede plaat, maar komt omdat de melo daar voorgekauwd is door Max Enforcer en Bioweapon dus niks kan doen, hoewel ze trouwens de melo in mijn ogen toch nog net genoeg wisten te verpesten om me uit mn zen moment te halen met die kleine noten :$
Sterke plaat, maar niet sterker dan t origineel en de rest v.d. bioweapon platen zijn allemaal melo's en synths die ik ze telkens weer gebruiken dus. Ik sta ervoor open en ben zeker benieuwd, maar zit er niet naar uit te kijken.

Ik voel me echt een meeloper vandaag, maar jij weet het gewoon prima te verwoorden dus dat bespaart mij de moeite! Vind die anti climax in die Gold remix wel netjes van zen, maar dat was vooral de eerste keer en dat kwam meerendeel door het feit dat je dat van Bioweapon niet verwachtte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 21:15 

Hardtraxx Veteran

Ik vind Move Your Body ook een heel goed nummer van Bioweapon, zit imo veel gevoel in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 21:20 

Hardtraxx Veteran

Heb niks met Toneshifterz op een paar platen na, en al helemaal niks met bioweapon... Ik laat me dus helemaal verrassen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 21:30 

Hardtraxx Addict

Doe mij maar toneshifterz en Alpha twins album... Oja en Mad Dog album :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 21:40 

Ricardo1991 schreef:
Toneshifterz Hadden eerder als bioweapon aangekondigd dat ze met een album kwamen

http://www.twitvid.com/FMBGF
hier kan je zien

klinkt als oldschool screeches, doet me eigenlijk zelfs beetje denken aan HHZ in the old days :P
maar zal wel aan de kwaliteit liggen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 21:59 

Hardtraxxer

Bioweapon - Turn it up

Vind dit anders ook een heerlijk nummer van ze :loving:
Die mag best op album komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 22:00 

Hardtraxx Veteran

Klinkt anders dan gebruikelijk en lekker.. Jah, komt wel goed daarzo "down under".
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 22:00 

Hardtraxx Veteran

Poepislekker schreef:

Ik voel me echt een meeloper vandaag, maar jij weet het gewoon prima te verwoorden dus dat bespaart mij de moeite! Vind die anti climax in die Gold remix wel netjes van zen, maar dat was vooral de eerste keer en dat kwam meerendeel door het feit dat je dat van Bioweapon niet verwachtte.

Ik vind juist dat ze die melodie goed hebben verbeterd, de hele track bevat veel meer energie en die intro is gewoon geniaal. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 23:57 

Hardtraxx Veteran

NandoHS schreef:
Ik vind Move Your Body ook een heel goed nummer van Bioweapon, zit imo veel gevoel in.

Ja vind ik ook, de combinatie van de Synth en de Melodie is daar gewoon perfect!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 18:11 

Hardtraxxer

Facebook van DBSTF:

DBSTF
Happy to say we will have dates for our new releases very soon! We got a lot coming!

D-Block & S-te-Fan - Kingdom(the pitcher re-amp)
D-Block & S-te-Fan - Music made addict(Headhunterz & Wildstylez rmx)
D-Block & S-te-Fan - Loopmachiine
...D-Block & S-te-Fan - Rockin' ur mind
D-Block & S-te-Fan - Evolutionz(2011 fixx)
D-Block & S-te-Fan ft. Zatox - Madhouse
D-Block & S-te-Fan & Dj Isaac - Speed of sound

Nuja, we weten welke songs ze gaan releasen. Ik weet niet of dit wel bij het topic hoort, maar ik dacht: laat ik het er meer bijzetten.
En een Evolutionz (2011fix)? Ik hoop dat ze er iets van hebben gemaakt want ik vond de originele Evolutionz wel knallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 18:15 

Hardtraxx Crew

Stond al in het wist-je-dat topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 18:16 

Artiest

Jolle schreef:
Poepislekker schreef:

Ik vind juist dat ze die melodie goed hebben verbeterd, de hele track bevat veel meer energie en die intro is gewoon geniaal. :loving:

ja smaken verschillen, ik vind die kleine noten echt niet erbij passen en de synth klopt net niet. Nu zijn dat echt problemen van het kaliber nihil, maar de hele plaat is sterk, maar niet beter dan het origineel, verre van (in mijn ogen). maar Bioweapon hoor je altijd weer dat ze goed kunnen producen en weten wat ze doen, intro's zijn sterk, alleen het is vaak hetzelfde, met dezelfde leads en melo's en dat vind ik puur zonde en is mede de reden dat ik niet sta te popelen op een album van onze vrienden aan de andere kant v.d. wereld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 19:05 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 19:57 

Hardtraxxer

roelius schreef:

dit vind ik net niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 20:05 

Hardtraxxer

De nieuwe TNT - Scared:
http://soundcloud.com/tuneboy/tnt-aka-technoboy-n-tuneboy-scared

Zit erg veel energie in deze track, vooral in de climax. Op Qlimax ging deze ook erg lekker!

roelius schreef:

Als losse track had ik gezegd, klinkt wel netjes. Maar als remix van Evolutionz vind ik het jammer, dat nummer is een klassieker van hun en wordt hiermee niet evenaart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 20:08 

Hardtraxx Veteran

Hunt schreef:
De nieuwe TNT - Scared:
http://soundcloud.com/tuneboy/tnt-aka-technoboy-n-tuneboy-scared

Zit erg veel energie in deze track, vooral in de climax. Op Qlimax ging deze ook erg lekker!

Bazentrack :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 20:10 

Hardtraxx Addict

http://soundcloud.com/tuneboy/tnt-aka-t ... -t-for-tnt

en dit is de b-kant "Dial T for TNT"
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 20:14 

Hardtraxx Veteran

Scared vind ik super, Dial T for TNT vind ik nog wat minder.. misschien als ik hem wat vaker hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 20:15 

Hardtraxxer

E-rik schreef:
http://soundcloud.com/tuneboy/tnt-aka-technoboy-n-tuneboy-dial-t-for-tnt

Je was me net voor.

Zo goed als ik Scared vind, zo slecht vind ik deze. De energie die Scared wel heeft, mist Dial T for TNT weer. Ook spreken de sounds in de intro me niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 20:15 

Hardtraxx Veteran

Grappig, ineens Soundcloud overal. Ga eens even een goede luisterbeurt geven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 20:17 

Hardtraxx Veteran

E-rik schreef:
http://soundcloud.com/tuneboy/tnt-aka-technoboy-n-tuneboy-dial-t-for-tnt

Ik vind het wel apart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 20:17 

Hardtraxx Addict

ik moet zeggen dat ik die Dial T for TNT erg lekker vind :D scared zowieso ook erg lekker trackje :)
leuke release dus kijk er iig naar uit :)

EDIT: Heerlijk hoe ze bij Dial T for TNT op het einde even iets lager gaan met de kick :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 20:21 

Hardtraxx Veteran

Dial T for TNT is gaaf! :D
Vorige  1 ... 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks