....Ik voel er totaal niets voor.
Ik vind het wel een leuke plaat,
wist trouwens niet dat zij ook met een album bezig waren, vet!
Ik vind het wel een leuke plaat,
Dat dus. Die gasten kunnen mij totaal niet bekoren en mogen van mij ook gewoon in Australie blijven;)Mike-O wrote:....Ik voel er totaal niets voor.
Haha, dat heb ik ook wel eens. Iedere keer helemaal wennen aan al die 15 tracks.Kepro wrote:Ik word album moe
geil
nja wrm geeen nieuwe nummers.. dit is allemaal ouwe nummers die opnieuw geremixed zijn. beetje jammer.
eerste is uit 2008 en 2de uit 2006 maar is een beetje geupdate in de sounds idd.. nja waarom kan hij neit gewoon met nieuwe platen komen.Khadber wrote:Zijn tracks uit respectievelijk 2009 (geloof ik) en 2006 (al leek er een update te zijn in sounds).
Omdat er zeker ook oudere platen gedraaid mogen wordenRobertV wrote:eerste is uit 2008 en 2de uit 2006 maar is een beetje geupdate in de sounds idd.. nja waarom kan hij neit gewoon met nieuwe platen komen.Khadber wrote:Zijn tracks uit respectievelijk 2009 (geloof ik) en 2006 (al leek er een update te zijn in sounds).
de climax kick doet me denken aan een NC kick, promises achtig...Ricardo1991 wrote:Bioweapon - Broadcast (Album preview)
View on YouTube
Haha das mijn filmpje
Dat klopt helemaal. En wanneer een DJ altijd maar zijn nieuwste tracks blijft draaien heb je binnen no-time een overkill en wordt er weer door iedereen geklaagd. Van mij mag zou iedere set wel een aantal tracks mogen bevatten uit het jaar 2006 of misschien zelfs nog wel van daarvoor!Khadber wrote:Omdat er zeker ook oudere platen gedraaid mogen wordenRobertV wrote:eerste is uit 2008 en 2de uit 2006 maar is een beetje geupdate in de sounds idd.. nja waarom kan hij neit gewoon met nieuwe platen komen.Khadber wrote:Zijn tracks uit respectievelijk 2009 (geloof ik) en 2006 (al leek er een update te zijn in sounds).. Dat vind ik een set juist kleur geven.
wel goede kwaliteit filmpjes heb jij zeg:)dawasiknie wrote:Haha das mijn filmpjeKlinkt wel aardig duister zeg, maar die nummers van Machine zijn allemaal een beetje langs mij heen gegaan
opzich wel lekkere track..
Natte scheten vind ik over het algemeen wel lekker, maar deze is inderdaad minderdawasiknie wrote:Die kick in die Headwave-edit is trouwens echt een natte scheet vergeleken met het origineel, zwaar teleurstellend.