Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319 ... 420  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 15:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

....Ik voel er totaal niets voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 15:38 
 
Hardtraxx Addict

Ricardo1991 schreef:
Bioweapon - Broadcast (Album preview)


Klinkt lekker :love:


Ik vind het wel een leuke plaat,
wist trouwens niet dat zij ook met een album bezig waren, vet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 15:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
....Ik voel er totaal niets voor.


Dat dus. Die gasten kunnen mij totaal niet bekoren en mogen van mij ook gewoon in Australie blijven;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker nummer. Ben wel benieuwd naar dat album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik word album moe :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Ik word album moe :yawn:

Haha, dat heb ik ook wel eens. Iedere keer helemaal wennen aan al die 15 tracks. :P Maarja zo veel zijn het er uiteindelijk ook niet. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 17:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Machine op Loudness - Kodex - Paranormal Activities

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaal lijkt hier groter te zijn dan op de foto's. Aankleding en lasers zien er wel lame uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 17:44 
 

Titatovenaar schreef:
Machine op Loudness - Kodex - Paranormal Activities


geil :drool:

vind de track uit de trailer van hun album totaal niet boeiend..
maar misschien de tracks die erop komen.. ik verwacht niet veel ofso maar ben wel benieuwd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 18:50 
 
Hardtraxxer



Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 18:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roelius schreef:



nja wrm geeen nieuwe nummers.. dit is allemaal ouwe nummers die opnieuw geremixed zijn. beetje jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn tracks uit respectievelijk 2009 (geloof ik) en 2006 (al leek er een update te zijn in sounds).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 18:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Zijn tracks uit respectievelijk 2009 (geloof ik) en 2006 (al leek er een update te zijn in sounds).

eerste is uit 2008 en 2de uit 2006 maar is een beetje geupdate in de sounds idd.. nja waarom kan hij neit gewoon met nieuwe platen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
Khadber schreef:
Zijn tracks uit respectievelijk 2009 (geloof ik) en 2006 (al leek er een update te zijn in sounds).

eerste is uit 2008 en 2de uit 2006 maar is een beetje geupdate in de sounds idd.. nja waarom kan hij neit gewoon met nieuwe platen komen.

Omdat er zeker ook oudere platen gedraaid mogen worden ;). Dat vind ik een set juist kleur geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 19:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ricardo1991 schreef:
Bioweapon - Broadcast (Album preview)


de climax kick doet me denken aan een NC kick, promises achtig...
track spreekt mij ook niet zo aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 19:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Machine op Loudness - Kodex - Paranormal Activities


Haha das mijn filmpje :D Klinkt wel aardig duister zeg, maar die nummers van Machine zijn allemaal een beetje langs mij heen gegaan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 19:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
RobertV schreef:
Khadber schreef:
Zijn tracks uit respectievelijk 2009 (geloof ik) en 2006 (al leek er een update te zijn in sounds).

eerste is uit 2008 en 2de uit 2006 maar is een beetje geupdate in de sounds idd.. nja waarom kan hij neit gewoon met nieuwe platen komen.

Omdat er zeker ook oudere platen gedraaid mogen worden ;). Dat vind ik een set juist kleur geven.

Dat klopt helemaal. En wanneer een DJ altijd maar zijn nieuwste tracks blijft draaien heb je binnen no-time een overkill en wordt er weer door iedereen geklaagd. Van mij mag zou iedere set wel een aantal tracks mogen bevatten uit het jaar 2006 of misschien zelfs nog wel van daarvoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 19:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Titatovenaar schreef:
Machine op Loudness - Kodex - Paranormal Activities


Haha das mijn filmpje :D Klinkt wel aardig duister zeg, maar die nummers van Machine zijn allemaal een beetje langs mij heen gegaan ;)


wel goede kwaliteit filmpjes heb jij zeg:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 19:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Main Suspect (voorheen Heart Masterz) - Perfection

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 19:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die kick in die Headwave-edit is trouwens echt een natte scheet vergeleken met het origineel, zwaar teleurstellend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 20:05 
 

Berunda schreef:
Main Suspect (voorheen Heart Masterz) - Perfection


opzich wel lekkere track.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 20:30 
 
Hardtraxx Veteran

Even wachten op wat betere kwaliteiten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Die kick in die Headwave-edit is trouwens echt een natte scheet vergeleken met het origineel, zwaar teleurstellend.


Natte scheten vind ik over het algemeen wel lekker, maar deze is inderdaad minder :x Dit zijn toch ook alleen maar DJ tools hoop ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 21:05 
 



Nieuwe van The Vision
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 21:14 
 
Hardtraxxer



luister lekker weg! alleen ik mis iets weet niet wat
Vorige  1 ... 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks