Als je een ECHTE man bent kun je roze dragen 
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Wat boeit het nou hoe die gasten eruit zien, het gaat mij om de track en die is niet heel geweldig, de climax vind ik iets te happy.
Struikrover wrote:Als je een ECHTE man bent kun je roze dragen
lees de bro codeNandohs wrote:Struikrover wrote:Als je een ECHTE man bent kun je roze dragen
rule 47. A bro never wears pink. Not even in Europe.Struikrover wrote:Kom maar door met die bro code
http://www.bol.com/nl/p/engelse-boeken/ ... index.html
Last edited by Oxbow on 08 Dec 2010 19:36, edited 1 time in total.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
ik heb trouwes wel een roze overhemd, polo en shirt. T kan wel, maar je moet het niet combineren met een V-hals ofzo 
+1Skedoedelefloeps wrote:ik heb trouwes wel een roze overhemd, polo en shirt. T kan wel, maar je moet het niet combineren met een V-hals ofzo
DWX wordt slechter en slechter...
Over de bro code: NPH is homosexueel.. Beetje droog dat je de bro-code aanhaalt voor hetrosexualiteit :')
Over de bro code: NPH is homosexueel.. Beetje droog dat je de bro-code aanhaalt voor hetrosexualiteit :')
ging om het feit dat ECHTE mannen roze dragen, en dat wilde ik even ontkrachten met de bro codeMannonymous wrote:DWX wordt slechter en slechter...![]()
Fout gelezen my bad.. bro..Oxbow wrote:ging om het feit dat ECHTE mannen roze dragen, en dat wilde ik even ontkrachten met de bro codeMannonymous wrote:DWX wordt slechter en slechter...![]()
Live zou ik er ook zeker wel op losgaan, maar zo achter de pc vind ik het niet spectaculairSkedoedelefloeps wrote:ja smaken verschillen, climax vind ik dik, maar das dus snel inmixen en snel uitmixen want de rest is niet boeiend vind ik, maar ik zou wel heel hard los gaan erop liveBuzzLightyear wrote:Ik vind het eigenlijk hele nummer maar flauwtjesSkedoedelefloeps wrote:psycho intro enzo vind ik niet boeiend, climax is natuurlijk hard
De kick is daarentegen wel fijn.
Haha +1Tel wrote:Elkaar bro noemen, dat is pas gay!
altijd met hetzelfde vriendje naar hardstyle feestenTel wrote:Elkaar bro noemen, dat is pas gay!
dat is pas gay
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Dat zou er nog is bij moeten komen hahaha!Skedoedelefloeps wrote:die was iig niet rozePoepislekker wrote:Hahaha heb je die grap van een wasted penguins wel is gezien?Oxbow wrote:mid intro kick gaat nog wel, maar dan komt die climax![]()
roze plaatje met 2 mooiboys neem ik sowieso niet al te serieus
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Sjonge jonge, het boek de Bro code is gebaseerd van de serie How i met your mother. Waar NPH dus als een chickmagneet speelt die vol gas hetero is, dus dat hij gay is heeft er niks mee te maken. NPH heeft dat boek niet geschreven hoor :') .Mannonymous wrote:DWX wordt slechter en slechter...![]()
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Inno wrote:Ontopic!
-
D
vind em eerlijk gezegd niet zoveel aanHidden Source wrote:View on YouTube
kicks zijn slap