Ran-D E.P. is uit 
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
ZO geweldig vind ik Stardust nou ook weer niet, beetje een standaard melodie en die kicks zijn ook niet supergoed.
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
E.P. kan ik het niet noemen met 2 nummers erop!Daveytl wrote:Ran-D E.P. is uit
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
na die reacties op Stardust had ik een hoge verwachting maar hij ging meteen weer slap, raakt me totaal niet
Beide kanten een plaat, dus het is wel degelijk een E.P. Ik snap dat sommige mensen denken dat een E.P. 4 platen moet zijn, maar dit is niet zoNikkel wrote:E.P. kan ik het niet noemen met 2 nummers erop!Daveytl wrote:Ran-D E.P. is uit
http://en.wikipedia.org/wiki/Extended_play
Eigenlijk is het een EP als het zo wordt genoemd door de artiest, of evt. als het een 4+-tracker is. Denk ik
Eigenlijk is het een EP als het zo wordt genoemd door de artiest, of evt. als het een 4+-tracker is. Denk ik
-
NHardtraxx Addict
- last seen Mar 2021
Mijn fout !Daveytl wrote:Beide kanten een plaat, dus het is wel degelijk een E.P. Ik snap dat sommige mensen denken dat een E.P. 4 platen moet zijn, maar dit is niet zoNikkel wrote:E.P. kan ik het niet noemen met 2 nummers erop!Daveytl wrote:Ran-D E.P. is uit
Meende hier ergens te hebben gelezen dat het 3 a 4 tracks zouden zijn en dan pas een E.P. werd genoemd.
-
JHardtraxx Newbie
- 23 posts member since 2010
- last seen Feb 2011
E.P. staat voor Extended PlayNikkel wrote: Meende hier ergens te hebben gelezen dat het 3 a 4 tracks zouden zijn en dan pas een E.P. werd genoemd.
EDIT: ow stond eral
Last edited by JengaJopper on 06 Dec 2010 15:07, edited 1 time in total.
Stardust melodie is heel typisch trance.
Wel lekker maar niet helemaal mijn ding. Gelukkig zijn ze lekker gevarieerd bezig

Wel lekker maar niet helemaal mijn ding. Gelukkig zijn ze lekker gevarieerd bezig
Deze is supervet! Moderne sound met een lekker laagje oude seismicMr. Monster wrote:View on YouTube
Machine master klinkt niet verkeerd
.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Yo, die is anders! Lekker!Mr. Monster wrote:View on YouTube
Die opbouwende drum zo, The Beholder & Max Enforcer - Pulse Protraction (Warptool Mix) had dat ook, vond ik geniaal.
Heel simpel opgebouwde track met inderdaad een oude feel eraan. Heel anders, maar heel dik!
Machine Master, heel erg vet. Niks moeilijks, gewoon doet wat die moet doen.
-
NHardtraxx Addict
- last seen Mar 2021
Heerlijk gewoon, of ja... Gewoon niet, maar wel heerlijk!Dakpan wrote:Machine Master, heel erg vet. Niks moeilijks, gewoon doet wat die moet doen.
Die intro is echt heerlijk opswepend zeg.
Vind em nog niet zo boeiend, misschien na wat vaker luisteren
-
A
x2JP Hardstyle wrote:Vind em nog niet zo boeiend, misschien na wat vaker luisteren
-
S
Almighty wrote:x2JP Hardstyle wrote:Vind em nog niet zo boeiend, misschien na wat vaker luisteren
Machine Master is echt heerlijk. Maar A Dark Tomorrow is toch de beste van de twee.
erg vette track ditMr. Monster wrote:View on YouTube
Dat nummer vind ik echt vet. Heerlijk hoe de track steeds verder wordt opgebouwdMr. Monster wrote:View on YouTube
-
D
deze overtreft A Dark Tommorrow niet maar deze is ook ziekA-maze wrote:Dat nummer vind ik echt vet. Heerlijk hoe de track steeds verder wordt opgebouwdMr. Monster wrote:View on YouTube