DarkSymphony wrote:Alles is fijn aan PsychoMovingMadness wrote:Nou die schreeches vind ik erg vet. Duister en hard, gaat door merg en been en natuurlijk de kicks zijn lekker.Khadber wrote:Wat is er op de kicks na zo bijzonder aan Psycho? Snap de hype niet helemaal.de kicks zijn ontiegelijk hard de sfeer is zooo heerlijk duister en dat een jongen
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
D
@ ComingHard! ReallHard! inspiratieloos?
ik vind dit dus totaal geen inspiratieloos nummer,, inspiratieloos ben je als je tracks allemaal op elkaar lijken...
hij probeerd gewoon uit... weetje wtf is B-front dan? ook zeker een inspiratieloos persoon?
je ontwikkeld je eigen stijl toch? of ben ik nou dom?
als Chris One nou achter elkaar dit soort tracks blijft produceren dan is hij inspiratieloos
maar nu lul je gewoon echt dom
ik vind dit dus totaal geen inspiratieloos nummer,, inspiratieloos ben je als je tracks allemaal op elkaar lijken...
hij probeerd gewoon uit... weetje wtf is B-front dan? ook zeker een inspiratieloos persoon?
als Chris One nou achter elkaar dit soort tracks blijft produceren dan is hij inspiratieloos
Big Bang is echt een
plaat, alleen al die intro
Andere platen vind ik ook zeer geslaagd maar mij zul je nier horen zeggen dat NC trug zijn van weggeweest :p
Die Hard Bass Anthem
heel de track is gwn zaalig, weer topwerk van Zatox 
Andere platen vind ik ook zeer geslaagd maar mij zul je nier horen zeggen dat NC trug zijn van weggeweest :p
Die Hard Bass Anthem
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Echt een hele gave plaat! Weer een dik anthem voor Hard Bass
Het is niet de echte youtube release hoor. Gewoon een tjappie met de rip van qlimaxTimmer wrote:Echt een hele gave plaat! Weer een dik anthem voor Hard Bass
Kerel, die reactie van je is 'gewoon echt dom'. Waar geef ik ergens aan dat ik B-Front inspiratieloos vind..DarkSymphony wrote:@ ComingHard! ReallHard! inspiratieloos?![]()
ik vind dit dus totaal geen inspiratieloos nummer,, inspiratieloos ben je als je tracks allemaal op elkaar lijken...![]()
als Chris One nou achter elkaar dit soort tracks blijft produceren dan is hij inspiratieloos![]()
Ik vind die track gewoon leeg klinken, heeft verder ook niks met eigenstyle ontwikken of wat dan ook te maken!
Woehaaa! Die nieuwe noisecontrollers tracks! Woei, klinkt toch wel weer een keertje goed van hun kant, word nog heel wat met hun label. 
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
ComingHard!RealHard! wrote:Kerel, die reactie van je is 'gewoon echt dom'. Waar geef ik ergens aan dat ik B-Front inspiratieloos vind..DarkSymphony wrote:@ ComingHard! ReallHard! inspiratieloos?![]()
ik vind dit dus totaal geen inspiratieloos nummer,, inspiratieloos ben je als je tracks allemaal op elkaar lijken...![]()
als Chris One nou achter elkaar dit soort tracks blijft produceren dan is hij inspiratieloos![]()
Ik vind die track gewoon leeg klinken, heeft verder ook niks met eigenstyle ontwikken of wat dan ook te maken!
-
G
heeerlijk!
ook leuk die herkenbare zatox screeches
hier gaa ik zoooooooooo hard op los, ik weet het nu al!!!!!!
Hahah die vocals van HardBass, iets met: This is my Hard Bass
Precies hetzelfde stemmetje van Tatanka - Yellow
En hoe de vocalist het heeft inspreken, ik heb de tracks even naast elkaar gehouden en je hoort eigenlijk geen verschil maar al met al een lekkere plaat.Tel wrote:Hahah die vocals van HardBass, iets met: This is my Hard Bass
It's coming to your face and it leaves no trace, it's big, fat HARDBASS! 
Hardbass anthem doet het goed op de dansvloer iig, kicks komen zoals alle kicks van Zatox hard over. Zit ook een fijne drive in.
Ben alleen bang dat ie in HQ een beetje leeg gaat klinken zoals in die trailer.
Ben alleen bang dat ie in HQ een beetje leeg gaat klinken zoals in die trailer.
KickinAzz wrote:It's coming to your face and it leaves no trace, it's big, fat HARDBASS!
-
A
Hardbass Anthem _0_
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
stukkie met da yellow gebrabbel vind ik echt helemaal niks
rest... dikke plaat, ondanks same old shit van Zatox, maar niet beter dan afgelope 2 jaren...
rest... dikke plaat, ondanks same old shit van Zatox, maar niet beter dan afgelope 2 jaren...
pffffff....Skedoedelefloeps wrote:stukkie met da yellow gebrabbel vind ik echt helemaal niks![]()
Jij geeft dat over B-Front nergens aan indd, dat heet daarom ook een voorbeeld. Zeg gewoon in de eerste instantie dan dat je de track leeg vind klinken en waarom je dat vind i.p.v. dat je 'inspiratieloos' zegt. Dan krijg je ook niet zo'n reactie. En dit heeft wel degelijk inspiratie of ontwikkeling of hoe je het ook mocht willen verwoorden. De opbouw is anders, geen eindeloze break maar gelijk door, zoals het hoort met een Hard Bass anthem en waar naar mijn mening Brennan Heart nog wel het één en ander van kan leren. Ik vind het zelf wel een goede anthem en als jij dat niet vind dan vind je dat niet en dat moet iedereen zelf weten, maar reageer beide gwn niet zo achterlijk.ComingHard!RealHard! wrote:Kerel, die reactie van je is 'gewoon echt dom'. Waar geef ik ergens aan dat ik B-Front inspiratieloos vind..DarkSymphony wrote:@ ComingHard! ReallHard! inspiratieloos?![]()
HD filmpje is nog geen HD geluid
Maar goed, nummer zelf ging inderdaad bijzonder lekker! Die Tatanka kicks in dat middenstukje gaan live wel bizar hard!
+1JP Hardstyle wrote:![]()
ging echt geweldig lekker @ Qlimax
Ben blij dat Zatox eindelijk een anthem mag maken voor een feest, en dan ook nog Hard Bass!
Dat stukje in het midden is zo dik! It's coming through your face and it leaves no trace! It's my big, fat, Hard Bass!