Alleen dat middenstuk vind ik imo niet naar AVIO klinken, tis anders idd happy maar vindt gewoon wel lekker klinken
Edit: Heb trouwens net pas net ontdekt dat het hele idee wel gejat is van B-Twinz - Pandora
gebaseerd op?! ik heb ze beide gehoord en ik vind dit wel heel erg vergezocht
Zag het onder het filmpje van AVIO staan, toen dacht ik zelf huh? Toen beiden geluisterd, en ik dacht verrekt t is echt zo.
Vanaf 1:28, dat gepingel is hetzelfde als bij track van AVIO. En dacht ook te horen dat ik overeenkomsten hoor in de melodie. Track vindt ik wel vele malen beter.
Alleen dat middenstuk vind ik imo niet naar AVIO klinken, tis anders idd happy maar vindt gewoon wel lekker klinken
Edit: Heb trouwens net pas net ontdekt dat het hele idee wel gejat is van B-Twinz - Pandora
gebaseerd op?! ik heb ze beide gehoord en ik vind dit wel heel erg vergezocht
Zag het onder het filmpje van AVIO staan, toen dacht ik zelf huh? Toen beiden geluisterd, en ik dacht verrekt t is echt zo.
Vanaf 1:28, dat gepingel is hetzelfde als bij track van AVIO. En dacht ook te horen dat ik overeenkomsten hoor in de melodie. Track van AVIO vindt ik wel vele malen beter.
edit: sorry van de dubbel, was vergeten te melden dat ik AVIO track beter vond, heb dus quote gedaan ipv wijzigen...
vind het echt ongelooflijk vergezocht, 1 noot hoeft maar hetzelfde te zijn en het lijkt voor mensen al meteen op elkaar, ik zag de reactie ook op youtube, maar hoe die gast erbij komt snap ik niet. Het is hetzelfde als bij da qlimax anthem, dat face the enemy gebeuren. Ik vind het echt vergezocht en vind beide platen trouwens echt helemaal niks
Hopen dat hij dit jaar nog uitkomt, die 2e climax is echt geniaal! Wordt dan nog twijfelen of Magic, 2012, Crossroads of Music or Goats voor mij de track van het jaar wordt.
Hier nog filmpje van mij van Qlimax, weet niet of dit nog een nieuw track is? Komt me weinig bekend voor, of ik ben een noob Ach het filmpje zelf is ook wel geinig