Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292 ... 420  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edit: Laat Willempie nog maar ff naar z'n maatje Joram kijken die wel de draad weer op heeft gepakt.
:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 20:03 
 
Hardtraxxer

Als dit het resultaat is van een paar maanden niets nieuws en een beetje hangen in de studio, moet dhr. rebergen zich toch misschien gaan afvragen of die voor dit beroep nog geschikt is. Ik zou aanraden; jongen neem je rust, die dikke auto heb je al en ga genieten van de rest van je leven :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had er meer van verwacht Willem, klinkt een beetje simpel! Wel een aardige melodie, maar niet meer dan dat. Wel weer de oude vocals, klinken goed. (De zware dan)
Maar beter gaat hij Joram achter na ja! Ben benieuwd naar de ''harde'' track van hem, hoop iets experimenteels. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 20:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha dat filmpje, alsof ie de track van zijn leven heeft gemaakt :x
Nee ik vind het niks, misschien dat ie live wat beter klinkt maar alsnog valt het weer ontzettend tegen :(
Klein lichtpuntje is dat ie zijn oude vocals weer gebruikt, laat hem nu maar helemaal teruggaan naar zijn stijl van 3/4 jaar geleden
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 20:26 
 
Hardtraxxer



Track valt wel mee, maar ik zou het beter vinden als hij terug wat tracks ging maken als Earthquake & Twilight Zone.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 20:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind het zeker geen slechte track. Vind hij is al iets harder dan Million Miles xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 20:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lunatix schreef:


Track valt wel mee, maar ik zou het beter vinden als hij terug wat tracks ging maken als Earthquake & Twilight Zone.


vind er weinig aan en die eminem vocals vind ik niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best lekker die Starfuckers. Vocals in de intro worden na een tijdje alleen een beetje irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 20:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nandohs schreef:
Best lekker die Starfuckers. Vocals in de intro worden na een tijdje alleen een beetje irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Starfuckers voelt een beetje ala Fearless. Ik vind hem erg fijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 21:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



dit is weer een andere starfucker :p totaal verneukt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 21:57 
 
Artiest

moge god hem aambeien geven
kut nummer
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 22:09 
 

die van coone is wel ok, niet egt speciaal fzo, vin die vocals maar niks

Djenz schreef:


dit is weer een andere starfucker :p totaal verneukt!

beste.
nummer.
ever.







:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 22:13 
 

De originaliteit is ver te zoeken.. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 22:14 
 

lunatix schreef:


Track valt wel mee, maar ik zou het beter vinden als hij terug wat tracks ging maken als Earthquake & Twilight Zone.

+1
had meer verwacht van deze track >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 22:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Djenz schreef:


:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 22:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beter draaien ze deze op Qlimax :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 23:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Djenz schreef:



Wist je dat ik eerst met open mond zat te kijken dat iemand het in zijn hoofd had gehaald om dat liedje te coveren? En dat ik gewoon serieus een paar seconden nodig had om te bedenken waarom hij uitgerekend dat liedje heeft gecoverd?

In ieder geval: goeie clip! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hexxys schreef:
Djenz schreef:



Wist je dat ik eerst met open mond zat te kijken dat iemand het in zijn hoofd had gehaald om dat liedje te coveren? En dat ik gewoon serieus een paar seconden nodig had om te bedenken waarom hij uitgerekend dat liedje heeft gecoverd?

In ieder geval: goeie clip! :P


Zou vast wel door Mental Theo zelf gemaakt zijn :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over dat filmpje van Headhunterz: Is dat nou dus lopende band produceren? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 00:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Hexxys schreef:
Djenz schreef:



Wist je dat ik eerst met open mond zat te kijken dat iemand het in zijn hoofd had gehaald om dat liedje te coveren? En dat ik gewoon serieus een paar seconden nodig had om te bedenken waarom hij uitgerekend dat liedje heeft gecoverd?

In ieder geval: goeie clip! :P


Zou vast wel door Mental Theo zelf gemaakt zijn :P .



Hij kan geneens mixen, laat staan producen. Deze track is gemaakt door Mental Theo
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 00:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo te zien komen The Toneshifterz ook maar met een album:

Citaat:
Toneshifterz:

The album has begun
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 01:34 
 

Diageo schreef:
Zo te zien komen The Toneshifterz ook maar met een album:

Citaat:
Toneshifterz:

The album has begun

Opzicht wel benieuwt.. maar heb er niet al te hoge verwachtingen van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 11:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vindt die nieuwe Coone wel lekker klinken :). De vocal luisterd naar mijn mening best wel lekker weg.
Vorige  1 ... 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks