Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289 ... 420  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 22:33 

Hardtraxx Elite

lol... mijn definitie van rauw is net een tikkeltje anders.. neemt niet weg dat dit al een heel stuk beter is dan psychedelic etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 22:34 

Hardtraxx Elite

Wie heeft ooit gezegt dat DIT de raw track zou worden van hem? Hij heeft meerdere tweets gedaan, ook met dat hij in een rap/hip-hop stemming was ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 22:35 

Hardtraxx Veteran

Tel schreef:
Wie heeft ooit gezegt dat DIT de raw track zou worden van hem? Hij heeft meerdere tweets gedaan, ook met dat hij in een rap/hip-hop stemming was ;)

Heb je wel een punt Tel, al met al vind ik dat piano gepingel wel lekker moet ik zeggen dat hij zelf de vocals inspreekt vind ik wel stoer eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 22:36 

Hardtraxx Veteran

Track klinkt wel redelijk denk ik zo.
snap alleen niet waarom ie er zo'n gedoe rond maakt voor een halvegare preview van een nieuwe track.

Hardtraxx Crew

Vind het nog niet echt super klinken, maar wacht op het eindresultaat.

Hardtraxxer

echt baas hoe hij produced

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Tel schreef:

Heb je wel een punt Tel, al met al vind ik dat piano gepingel wel lekker moet ik zeggen dat hij zelf de vocals inspreekt vind ik wel stoer eigenlijk.

Had die 'hardere' track ook verwacht, maar ik vind dit nummer echt vet zover ik het hoor! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 22:37 

Hardtraxx Veteran

Denk niet dat hij met dit nummer die "raw style" plaat bedoelt hoor :) Hij was met meerdere dingen bezig he :P

Op zich vind ik het wel een grappig plaatje, doet me meer dan z'n laatste producties :)

Hardtraxxer

Vind het zeker niet verkeerd klinken,
:loving:

Hardtraxx Elite

Tel schreef:

weet ik niet. dat las ik overal. ik kijk nooit op twitter man :') en als ik erop kijk dan al zeker niet op die van hhz..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 22:38 

Hardtraxx Veteran

Niet wat ik verwachte, maar kan best fijne track worden. Vind de vocal trouwens wel weer Headhunterz waardig. Nog steeds wil ik de Raw track horen! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 22:39 

Hardtraxx Elite

Het filmpje heb ik wel met plezier afgekeken, niet daarvan. Alleen moet hij nou weer zo nodig met zijn BMWtje showen? :P
En ook een beetje sentimenteel doen, naah. Het hoeft van mij allemaal niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 22:40 

Hardtraxx Elite

Tel schreef:
Het filmpje heb ik wel met plezier afgekeken, niet daarvan. Alleen moet hij nou weer zo nodig met zijn BMWtje showen? :P

dacht ik ook al.. ff patsen met z'n bak enzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 22:40 

Hardtraxx Veteran

Serieus wetf...oke het is beter dan zn voorgaande.. maar dan nog.. dit is meer een showtek gevoel dan een raw gevoel.. HOpelijk hebben we het over een andere track die raw is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 22:41 

Hardtraxx Addict

Het lijkt net of hij net van zijn afsluiting van defqon.1 afkomt als ie in zijn auto stapt! Kerel bijna in tranen!
Vind het nummer nog niet heel sterk maar moet hem miss vaker horen. We zeer vet filmpje!

Hardtraxx Veteran

Clip is inderdaad vet! Ook leip dat hij zelf die vocals doet! :thumbup: Even wachten tot ik me er over ga uitspreken!

Hardtraxx Veteran

Tel schreef:

Idd zo'n blik van 'Ik kan niet geloven wat ik zojuist gedaan heb!' hoeft er niet in... Welk leuk om te zien wat er allemaal in zijn studio staat :)

Hardtraxx Veteran

Tel schreef:

Wel stoer die Beamer, maarja ben benieuwd, dat piano gedoe etc deed hij ook bij zn eerste tracks als ik dat goed heb?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 22:42 

Hardtraxx Crew

En Bas weer met zn hoedje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 22:42 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:

Als die zich daar toch goed bij voelt? Boeiend... Misschien is dat wel zn pavelow look :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 22:43 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:

Egt he :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 22:44 

Hardtraxx Crew

p-stylez schreef:
wootum schreef:

Als die zich daar toch goed bij voelt? Boeiend... Misschien is dat wel zn pavelow look :P

Vind het er gewoon nie uitzien. Maar hij mag het idd zelf weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 22:46 

Hardtraxx Veteran

Toch doet die plaat me weer wat denken aan z'n oudere werk, komt ook door de sound van de vocals :) Ik vind dit wel weer een vooruitgang van headhunterz, hopelijk blijft hij doorgaan met deze stijgende lijn dan wordt het wel weer wat :D

Wildstylez was ook zo weer bovenop z'n dipje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 22:49 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Toch doet die plaat me weer wat denken aan z'n oudere werk, komt ook door de sound van de vocals :) Ik vind dit wel weer een vooruitgang van headhunterz, hopelijk blijft hij doorgaan met deze stijgende lijn dan wordt het wel weer wat :D

Wildstylez was ook zo weer bovenop z'n dipje :D

Mij dus ook, dat pianogepingel, dat hij zn eigen vocals weer inspreekt, ik ben benieuwd ook naar zn nieuwere tracks. Ook al wat Willem afgekraakt altijd als hij zegt dat hij met een nieuwe track komt ben ik benieuwd.
Ik blijf nieuwsgierig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 22:51 

Vind het opzicht best een leuke track ;)
Vorige  1 ... 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks