Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290 ... 420  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 22:52 

Hardtraxx Elite

Ik vind hem helemaal niet slecht ook al ben ik absoluut geen fan van zijn producties het afgelopen jaar. De vocals deden me idd meteen denken aan The Sacrifice. Gewoon dat effect erover. Helaas klinkt dat stukje met skin niet zo vloeiend maar volgensmij hoort iedereen dat wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 22:53 

Hardtraxx Elite

Kodex - Universe ( Original Mix )

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 22:56 

Hardtraxx Elite

interesting :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 22:57 

Hardtraxx Elite

Vind het leuk klinken, maar ik hoor niet genoeg in de clip om een echt oordeel te vellen. Ben benieuwd naar de volledige track :P (HHZ)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 22:58 

Hardtraxx Addict

Struikrover schreef:

Doet me beetje denken aan ze oude platen.. klinkt lekker en blijft wel in je hoofd hangen :P
Gelukkig hoef ik zijn overdreven "acteer" werk niet te zien maar z'n studio ziet er nice uit ^^

Ik kan deze track wel waarderen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 22:59 

Donateur

Ben zo blij dat HHZ weer met van die typische vocals komt! Het effect wat hij daarop heeft vindt ik zo geniaal! Track klinkt verder best ok, wacht nog wel even op het eindresultaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 23:16 

Nieuwe HHZ klinkt beter dan z'n recentelijke. Alleen die kick wordt maar half geimplanteerd heb ik zo'n gevoel :(.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 23:16 

Hardtraxxer

Vette track hoor, die van Headhunterz! Leuk om die vocal stem ook weer is te horen die ook in Digiwave, Scantraxx Rootz, Forever Az One etc zat.. Hoop niet dat die snel verveeld.. Filmpje laat ook weer een stukje van zijn leven zien, en zijn oh zo geile BMW.. Wat Wildstylez betreft: Back 2 basics intro is best wel standaard, maar zit mischien ook wel in de naam.. Melodie is ook appart en doet me denken aan Activator, mischien zouden ze is samen wat moeten produceren =). En Huh? is zeker appart, en moet ik eerst 3x luisteren voordat ik hem echt lekker vind klinken.. Maar goed dat er meer experimentele dingen er aan komt, heeft deze scene nodig! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 23:22 

Hardtraxxer

Ambassador Inc. - Hit You With The Bombs

Coone & Deepack - It's Your DJ (Bonzai Tribute III)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 23:30 

Hardtraxx Veteran

Ricardo1991 schreef:
Ambassador Inc. - Hit You With The Bombs

Coone & Deepack - It's Your DJ (Bonzai Tribute III)

Die Ambassador Inc. vind ik niet veel en die Bonzai Tribute III mag wel ff op Qlimax worden gedraait, door DBSTF a.s. Zaterdag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 23:39 

Hardtraxx Veteran

Vind de hhz plaat inspirerend, wil em wel eens live horen, goede vrolijke plaat wat mij betreft...
Ook de eerste pitchkicks die ik lekker vind :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 23:40 

Donateur

Luc wtf heb jij geslikt man :P
Ik vind het wel inspirerend nu ik het filmpje erbij zie, maar de melodie is te chaotisch en spreekt me niet aan. Alweer niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 23:41 

Hardtraxxer

in HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 23:42 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Luc wtf heb jij geslikt man :P
Ik vind het wel inspirerend nu ik het filmpje erbij zie, maar de melodie is te chaotisch en spreekt me niet aan. Alweer niet :(

Geen idee, op 1 of andere manier klinkt het gewoon goed en steekt het prima in elkaar...
De climax komt er ook prima in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 23:45 

Donateur

De nieuwe Bonzai-tribute :love: klinkt die ff geil zeg! Die eerste 2 waren ook al gruwelijk, vooral Mayday Dream.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 23:45 

Hardtraxx Elite

derniels schreef:
in HQ

Jij hebt wss onder een steen geleefd? :x Hij is al gereleased..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 23:49 

RobertV schreef:
derniels schreef:
in HQ

Jij hebt wss onder een steen geleefd? :x Hij is al gereleased..

Indeed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 23:50 

Hardtraxxer

sorry ik las verkeerd releases/psyko-punkz-bassboom-ep-dwx034-t9746.html
dacht dat deze sinds 2 dagen gereleased was
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 00:03 

Hardtraxx Veteran

Ik ben blij dat Heady weer terug is :D Nieuwe plaat klinkt fijn, ben ook benieuwd naar die raw-plaat, maar als ik dit zo hoor, denk ik dat die raw plaat een beetje in de stijl van Speakafreak komt...En dat vind ik niet erg !!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 00:06 

Hardtraxx Veteran

Tel schreef:
Het filmpje heb ik wel met plezier afgekeken, niet daarvan. Alleen moet hij nou weer zo nodig met zijn BMWtje showen? :P
En ook een beetje sentimenteel doen, naah. Het hoeft van mij allemaal niet :)

Het gaat om de track meneer Tel, die bmw en de rest moet je maar even doorheen kijken :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 00:07 

Donateur

Van mij hoeft dat sentimentele gedoe ook niet maar ik vind het wel leuk om een keer te zien aan de andere kant :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 00:17 

dawasiknie schreef:
Van mij hoeft dat sentimentele gedoe ook niet maar ik vind het wel leuk om een keer te zien aan de andere kant :)

Denk dat het eerder was dat ie moe was van een nacht in de studio ipv dat ie huilt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 00:42 

Hardtraxx Veteran

Plaat van hhz klinkt best lekker, weer lekker die scantraxx reloaded vocals om het zo maar even te noemen. Melodie is simpel maar pakkend! Wil m graag live horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 00:48 

Hardtraxx Addict

Ben ik dan de enige die die plaat toch wat tegen vind vallen. Vind er niet echt wat bijzonders aan. Lijkt een beetje veel op save your scrap for victory.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 00:58 

Aan het typen...

veel te cheesy voor mij..
kan huh? wel waarderen, alleen dat stukje melodie vind ik nietd, verder is hij nu op de goede tour met de experimentelere tracks die hij maakt.
Vorige  1 ... 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks